neberte mě za idiota, ale řeknu Vám můj myšlenkový pochod, snad někdo poradí.. Podstatná otázka je až pod tímto odstavcem
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
Po pár letech aktivního ježdění už jsem chtěl motorky na pozemních komunikacích pověsit na hřebíček, s přítelkyní máme najetých spousty destítek tisíc km od GS,SV,TL,RSV,GSXR,ZXR stylem jak říkám rychlejšího turisty, povětšinou mám mozek sebou ještě když jedu ve dvou, pár krizovek jsme sice na cestě měli ale nikdy jsem ve dvou s přítelkyní, pokud jsem řídil neležel
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Zvažuji, jak mechanicky uškrtit Kawasaki z750 rv 2004, protože je to první motorka, nejezdila ani na fychtlu a myslí si, že je všechno easy. Uškrcení bych rád vyřešil nějakým způsobem, který půjde rychle demontovat, protože se chci na Ztku taky občas projet a spíš zkoušet STUNT
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/bigkiss.png)
PS:Koupě druhé motorky rovnou vynechte, momentálně se tím směrem nedá investovat a to ani čas, ani moc peněz
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Uzavřeno 20.07.2013 v 16:03 uživatelem Maroun
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jednoduše uškrtit motorku?
Maroun píše: Mno díky za reakci, ale úplně si nedokážu představit jak v tom heftu vyrobit nějaký ten dorazi na plyn, nemáš nějaké bližší info pro inspiraci? Jinak s tím zůžením, to jsem už vyrobil kvůli laďáku co jsem dělal, aby ten zvuk nebyl takovej brutus a kupodivu to jede ještě líp jak předtím
ps: respektive líp jak předtím posunul se průběh výkonu, je to samozřejmě v závislosti na délce mého výfuku 27cm, vnitřní a vnitrnímu vstupnímu průměru a vnějšímu , ale testuju to podle ucha, oka a ruky na heftu
...v heftu néé,přímo na škrtící klapce.
ten doraz tam máš už teď,akorát je nastavený tak,aby se zarazil přesně v plném otevření,no a tebe stačí tam "něco" dát,aby se to zarazilo v půlce....,ten princip je úplně jednoduchý...