globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
líbí se mě tyhle motorky ale slyšel jsem že nemám kupovat Itala co je na tom pravdy máte někdo zkušenosti?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

16.7.2013 v 21:04 | Nahoru | #1

MotodědekTonda píše: Hele rozhodně bych se italky nebál italové byli vždy výborní motoráři a jsou dodnes.



Proč mám teda ve Falcu německej motor, to nechápu... akorát bacha na občasnou výmněnu žárovek v zadním světle...sundal sem plast nad podsedlovkou, podsedlovku, sedlo spolujezdce....v bratru hodina a práce a světlo se pořád nehnulo...nechtěl bych to řešit na cestě, potřebuješ rovný šroubovák,křížový šroubovák tři velikosti imbusú a dvě velikosti hvězdičky, 10,12,13 klíč a větší plochý šroubovák. Ital je dobrej dokud se něco neposere, pak je taky dobrej ale už jen pro servis kterej ti ho opravuje, jelikož za výmněnu žárovky v zadním světle například u Aprillie SL 1000 Falco si klidně múžou říct 1000Kč bez DPH. Když jsem koukal na tu páčku zadní brzdy na Monsterovi, tak to je podobný harakiri. Pokud to zvládáš sám, asi to tolik nebolí, nicméně pokaždý když srovnáš řešení závady s joponskejma byť 20let starejma paštikama, nebo i novejma motorkama...musíš se před nima sklonit, jak se při vývoji myslí i na servis a prostor okolo dúležitých ale i nejmenších věcí.

(reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

16.7.2013 v 21:13 | Nahoru | #2

Jenda_FZR píše: Proč mám teda ve Falcu německej motor, to nechápu... akorát bacha na občasnou výmněnu žárovek v zadním světle...sundal sem plast nad podsedlovkou, podsedlovku, sedlo spolujezdce....v bratru hodina a práce a světlo se pořád nehnulo...nechtěl bych to řešit na cestě, potřebuješ rovný šroubovák,křížový šroubovák tři velikosti imbusú a dvě velikosti hvězdičky, 10,12,13 klíč a větší plochý šroubovák. Ital je dobrej dokud se něco neposere, pak je taky dobrej ale už jen pro servis kterej ti ho opravuje, jelikož za výmněnu žárovky v zadním světle například u Aprillie SL 1000 Falco si klidně múžou říct 1000Kč bez DPH. Když jsem koukal na tu páčku zadní brzdy na Monsterovi, tak to je podobný harakiri. Pokud to zvládáš sám, asi to tolik nebolí, nicméně pokaždý když srovnáš řešení závady s joponskejma byť 20let starejma paštikama, nebo i novejma motorkama...musíš se před nima sklonit, jak se při vývoji myslí i na servis a prostor okolo dúležitých ale i nejmenších věcí.



Rakouskej motor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

17.7.2013 v 20:43 | Nahoru | #3
Jenda_FZR> Vlastnil jsem Falco 6 sezon a najel na něm 27000km bez jediného problému jo startovací relé jsem vyměnil dal z Jawa dandy 125 za 200kč a v poho co se týká vyměny žarovek sundávání kapot proste prace v pohode když máš ruky leve obě tak se nediv a nehan italky a že Falco nejede jak neumíš jezdit tak ti nepojede ani japonec
Ted mám Tuono 08 a v červnu 3700km Chorvatsko,Itálie ,Alpy bez problému a to byly 40 stupnové vedra měl jsem RF900 super motorka je to na každém co si vybere ale bát se italek hloupost pokud se staráš o motorku pořádně tak ti vydrží každá

(reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

18.7.2013 v 13:07 | Nahoru | #4

Jenda_FZR píše: Proč mám teda ve Falcu německej motor, to nechápu... akorát bacha na občasnou výmněnu žárovek v zadním světle...sundal sem plast nad podsedlovkou, podsedlovku, sedlo spolujezdce....v bratru hodina a práce a světlo se pořád nehnulo...nechtěl bych to řešit na cestě, potřebuješ rovný šroubovák,křížový šroubovák tři velikosti imbusú a dvě velikosti hvězdičky, 10,12,13 klíč a větší plochý šroubovák. Ital je dobrej dokud se něco neposere, pak je taky dobrej ale už jen pro servis kterej ti ho opravuje, jelikož za výmněnu žárovky v zadním světle například u Aprillie SL 1000 Falco si klidně múžou říct 1000Kč bez DPH. Když jsem koukal na tu páčku zadní brzdy na Monsterovi, tak to je podobný harakiri. Pokud to zvládáš sám, asi to tolik nebolí, nicméně pokaždý když srovnáš řešení závady s joponskejma byť 20let starejma paštikama, nebo i novejma motorkama...musíš se před nima sklonit, jak se při vývoji myslí i na servis a prostor okolo dúležitých ale i nejmenších věcí.

Výměna zadní žárovky je na 20s. Dneska jsem jí měnil. Nic se sundavat nemusí, je na bajonet. Nechápu proč vyndavat světlo. A co se týče těch nedodělků. Problém je ve třech věcech. Konektor regulátoru, konektor od altíku a rychlospojka u nádrže. Upravit tyhle věci je na dvě hodiny práce a pak tam už není nic zásadního. Pokud to srovnám s Fazerem, tak je to naprosto pohodová motorka. Fazer mě již několikrát nechal v prdeli stát, shořel mi konektor pod nádrží, pak u regulátoru. Kabely poddimenzované, špatné konektory, všude přechoďáky jako prase. Italové vs. japonci si občas fakt nemají co vyčítat. Jinak co se týče srovnání Fazer vs. Falco, to by bylo na dlouhé povídání.

Naposledy editováno 18.07.2013 21:35:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord miki64 1 31.10.2023 v 06:53 soccer
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord Libiq 8 20.3.2023 v 12:29 Libiq
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... Kejbls 54 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord Etv1000capo 23 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord Káreo 2 24.12.2021 v 12:30 Piwell


TOPlist