globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brknutí o tlačítko startéru za jízdy
Jednou za čas se mi zpravidla při dojíždění na křižovatku na neutrál stane, že omylem zavadím na milisekundu o tlačítko startéru a z motoru se samozřejmě ozve nelibý zvuk rozmotané volnoběžky. Určitě jí to vůbec neprospívá a navíc spojka volnoběžky je u motorů VFR tak trochu slabina (rád praská), takže můj dotaz je prostý - jak to děláte, aby se vám tohle nestávalo? Je to to samé jako zavadit o tlačítko klaxonu (na tom samym místě na druhý straně), jen s horšími důsledky... Díky za pochopení stupidního dotazu.

Naposledy editováno 14.07.2013 11:51:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brknutí o tlačítko startéru za jízdy

14.7.2013 v 22:18 | Nahoru | #1
WHTRDR> Pochopitelně to neberu až tak ad absurdum, třeba, že by měl být rozvod řízen ručně jako u prvních parních pump Newcomen, kde cca desetiletý klučina obsluhující stroj propojil řetízkem páku od kohout pouštějícího páru s vahadlem pumpy, čímž si ušetřil práci - a divil se, že nebyl "šéfem" sepsut, ale naopak pochválen.

Ale rozvod mi stačí klasický, žádné proměnné časování, nebo složité a poruchové hydroštely, předstih stačí řídit dle otáček, karbec jednoduchý, jednokomorový s přívěrou - a také to jede, j to spolehlivé a opraví to každé vesnické stréc. Řadit bez meziplynu vůbec neumím a veškeré elektronické fičury kolem motoru, natož automatické řazení a asistenti jako ABS, EBD, ASR, ESP a další - to jsou jen zbytečnosti zvyšující riziko poruch a umožňující řízení vozidla i neschopným kopytům, jež, přísně vzato, za lívanec vůbec nepatří. A když se takové dostane do provozu - průser v podobě nehody, při které bohužel zařvou nevinní, na sebe dlouho čekat nenechá... zpravidla do první krizovky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brknutí o tlačítko startéru za jízdy

14.7.2013 v 22:34 | Nahoru | #2

J.M.K. píše: WHTRDR> Pochopitelně to neberu až tak ad absurdum, třeba, že by měl být rozvod řízen ručně jako u prvních parních pump Newcomen, kde cca desetiletý klučina obsluhující stroj propojil řetízkem páku od kohout pouštějícího páru s vahadlem pumpy, čímž si ušetřil práci - a divil se, že nebyl "šéfem" sepsut, ale naopak pochválen.

Ale rozvod mi stačí klasický, žádné proměnné časování, nebo složité a poruchové hydroštely, předstih stačí řídit dle otáček, karbec jednoduchý, jednokomorový s přívěrou - a také to jede, j to spolehlivé a opraví to každé vesnické stréc. Řadit bez meziplynu vůbec neumím a veškeré elektronické fičury kolem motoru, natož automatické řazení a asistenti jako ABS, EBD, ASR, ESP a další - to jsou jen zbytečnosti zvyšující riziko poruch a umožňující řízení vozidla i neschopným kopytům, jež, přísně vzato, za lívanec vůbec nepatří. A když se takové dostane do provozu - průser v podobě nehody, při které bohužel zařvou nevinní, na sebe dlouho čekat nenechá... zpravidla do první krizovky.



no a jakej je rozdil mez necim co ti meni predstih podle otacek a necim co ti meni kvalty podle otacek?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 6 25.7.2023 v 16:18 Gahan37
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 3 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 Lech 12 27.4.2023 v 16:33 Gahan37
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 Mates_Rider 10 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 Honda_VFR 14 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM


TOPlist