globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: seřizeni karburatoru
12.7.2013 v 15:48
zdravim,chtě jsem se zeptat jaky je spravny postup při kompletnim seřizeni karburatoru na jawa 250/353 kývačka r.v.1956 ,,karburator Jikov 2926SBDb2654.trysky jsou všecky vyšroubeny,děkuji za postup.

seřizeni karburatoru

12.7.2013 v 17:11 | Nahoru | #1
Pročti si knihu- soubor: Serizovani a opravy motocyklu JAWA Dočkal
A jinak stačí hledat, číst atd. o Jawách je toho všude mraky a vše potřebné se dá najít....

seřizeni karburatoru

12.7.2013 v 17:41 | Nahoru | #2
hlavní je správný předstih a odtrh správná a vpořádku svíčka, čisté výfuky a filtr potom motor zahřát na provozní teplotu jízdou a nastavit směs tak aby že se povolí šroub směsi že stoupnou otáčky a při prodkém přidání plynu bude díra postupně přitahuješ po čtvrt ot. až díra zmizí a motor dostane akceleraci jehlu na 2, zářez

1 reakcí na tento příspěvek seřizeni karburatoru

12.7.2013 v 21:22 | Nahoru | #3
Tu knihu od dočkala mam objednanou,tak uvidime,ten šroub na štelovani bohatosti při prvnim startu mam jak moc zašroubt?předstih-odtrh mam v pořadku

seřizeni karburatoru

12.7.2013 v 21:45 | Nahoru | #4
zakl. nastavení směsi je 1-1 1/4 ot.
jehla druhý zářez zhora.

(reakce na) seřizeni karburatoru

13.7.2013 v 07:43 | Nahoru | #5

cvajtakt píše: Tu knihu od dočkala mam objednanou,tak uvidime,ten šroub na štelovani bohatosti při prvnim startu mam jak moc zašroubt?předstih-odtrh mam v pořadku


Ta kniha stejne jako mnoho ostatniho tykajiciho se Jawa/CZ JDE STAHNOUT Z JAWAMANIA, sekce technika!

seřizeni karburatoru

13.7.2013 v 08:47 | Nahoru | #6
Na Jawu ti kniha nepomůže.. co Jawa, to originál a kolikrát ke správnému seřízení budeš muset i experimentovat se samotnýma karbcema (svůj prostě neodladíš, ale od kámoše apod. jo ;)

seřizeni karburatoru

13.7.2013 v 14:35 | Nahoru | #7
no tak se aspon nebudu nudit,uvidime.

seřizeni karburatoru

1.3.2015 v 22:18 | Nahoru | #8
Nechci zakládat nové téma a tak se zeptam tady. čistil sem karburátor na svojej 353 něchal sem ho vyčistit ultrazvukem, demontoval sem samozřejmě všechny části atd...následně profoukal kompresorem a nějakym spec sajrajtem an čištění karburátoru. Po instalaci zpět do motorky motka nedrží volnoběh což nedržela ani před tim... při poodšroubování volnožené trysky motor chytne druhej dech a vytočí se do vysokých otáček. to jsem udělal samozřejmě jen krátkodobě ale chci se zeptat zda má být tato tryska zcela dotažená a proč se píše v literatuře že se nesmí nikdy vyndat? samozřejmě sem jí měl venku když byl karbec na čištění jelikož jsem neviděl duvod proč bych to nemoh udělat a chtěl jsem vyčistit vše.
Taky sem koupil novou dystanční vložky karbce i když má karbec prum. 26mm bya montovaná výrazně užší vložka můžu tam dát tu svoji 26mm? Ta původní je naprasklá ale zatim sem ji tam raději nechal.

pozn.: karb. 2926SBD-11b
video: dodám po nahrání


Edit.: odkaz na video

Naposledy editováno 01.03.2015 22:38:23

seřizeni karburatoru

12.3.2015 v 19:18 | Nahoru | #9
problémy dělá hlavně pokud je už ošoupané šoupátko vůlí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3876, 3877] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116284 Dnes v 07:47 Jirka4137
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist