Nejde jen o nejaky dopis ale o odstoupeni od kupni smlouvy presne podle reguli stanovenych v obcanskem zakoniku, podle ktereho patrne smlouva vznikla. Vratit penize podle prava musi. Je videt ze jabba vi jak postupovat. [/quote]
tak to potom jo, v tomhle papírování se nevyznam :cool:
Byla to motorka sice jednoduchá ale udělaná opravdu pořádně čehož důkazem je že jezdí dodnes. Člověk si pak ke slovu JAWA přiřadil slova jako spolehlivost, jednoduchost, výdrž, dobrá cena, český výrobek.
Po přečtení tohodle opravdu smutného příspěvku je však jasné že jawa jako značka se už zmítá v posledních křečích dlouhého a bolestivého komatu.
Držím palec aby se ti peníze vrátily na účet a nemusel si podstupovat soudní anabázi která u nás v kocourkově nikdy nemá jasný konec (ať už výsledkem nebo časově)
Možná tento případ bude milostivým vysvobozením a jawa ukončí produkci - ne že bych jí to přál ale bylo by to menší zlo a v srdcích by zůstali vzpomínky jen na ty "nesmrtelné jawky"
Doufám že se alespoň něco povede panu Blatovi protože jawě už bohužel nepomůže ani svěcená voda :|
assassin píše: jabba: chapu, vypadas ze nejsi nekdo kdo chodi reklamovat vec kvuli kokotine nad kterou ostatni mavnou rukou.... ono udelat tu ted konkurenceschopnou a vychytanou masinu kdyz tu 40let nebezel vyvoj... no vlastne spis skoro 60let.... je tezky...
...kazdopadne at ti to dobre dopadne....
Ale prd.. to není nově vyvinutá motorka...tedy kromě rámu.
Co tu Jabba popisoval za závady, tak se netýkaly nových věcí, ale už vymyšlených.
Motor Rotax je vyvinutý v zahraničí.
Výplety kol dělala už i Jawa - takže i tím by měla mít zkušenosti..
a i další věci se týkali věcí už vymyšlených...tekoucí vidle, zpuchřelé hadičky, a myslím, že by se tam našla i špatná montáž nějakých částí.. To jsou věci které jdou podle mě mimo vývoj..
A pak.. Když si koupím něco nového, tak počítám, že mi to bude fungovat nějaký ten pátek. A nebudou se tam vyskytovat nějaké problémy, byť prkotiny...
Taky si myslím, že na nový stroj je množství, ale především povaha závad hodně špatná, rozpadající se palivový hadičky mluví za všechno :puke: to ať mi nikdo neříká, že se jedná o závadu, kterou nešlo předpokládat. Garančky po prvních pár tisíc km si osobně představuju jako výměnu oleje, svíček a případně podebatování s mechaniky, jak dobře to jede a jak pěkně to vypadá, né jako několikadenní práci s výměnou půlky dílů co na motorce jsou :/
Podle mě si svým přístupem podřezávají už tak dost tenkou větev, na které sedí, protože zrovna co se týká motorek bych řekl, že pro potenciálního kupujícího jsou zkušenosti ostatních s danou značkou hodně důležitý, moto není věc co by si člověk koupil bez rozmyslu po cestě z práce. Zvlášť když se jedná o značku, kterou si kupují z větší části nadšenci a příznivci dané značky přesto, že konkurence vyrabí v dané cenové kategorii minimálně stejně kvalitní a vybavené stroje.
Jednoduše řečeno - nadšený fanoušek Jawy by určitě pár drobných závad překousl, ale s přístupem který jsi popsal budeš možná jejich poslední zákazník, a můžou si za to jen oni sami *no* *no*
Určitě napiš, jak to s nimi dopadlo, držím palce ať se nakonec rozumně dohodnete a neskončí to u pověstně "rychlých" českých soudů :rolleyes:
2 reakcí na tento příspěvek Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete
neni to tím, že už neprodávají 350ku?
1 reakcí na tento příspěvek Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete
V pátek naprosto nečekaně asi v 6 hodin odpoledne se ozval telefon. Volal sám řediltel. Nezněl nadšeně, ale omluvil se a slíbil, že dnes tj. v pondělí 6.8. podá příkaz do banky k převedení peněz. Tak mi držte palce
ty zavady,co jsou popsane nejsou tak strasne,ale pristup otresny...Vedeni Jawy by melo byt okamzite propusteno a nahrazeno jinym vedenim,ktere s k problemum stavi celem a snazi se je resit (servisni buletiny, stahovani motorek z provozu a naprava a pod)
jak si dokaze clovek pokazit jmeno kvuli par metrum hadice,jine svicce a trysce........to me proste hlava nebere
2 reakcí na tento příspěvek Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete
jenže je třeba si uvědomit, že GT1000 a Paul Smart jsou motorky postavený na kvalitním ověřeným vyzkoušeným podvozku Monstera a jeho motoru, takže je to ovladatelností a motoricky moderní motorka. u 500ohc by se muselo dost přemejšlet, aby se to chovalo na dnešní poměry přijatelně. Navíc je potřeba si uvědomit, že GT1k a PS u Ducati, Kawa w650, Triumph Boneville a Scrambler jsou sice retro modely, ale prodávají se vedle široký nabídky konfekčních modelů, který třeba ti vývoj a výrobu těhle retro modelů finančně kompenzujou.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete
vim přesně o čem mluvíš. Prodáváme mimojiné ND Jawa a dodací lhůty a vykrývání zboží někdy do nebes volá. Objednám 30 položek, příjde 10 (v lepším případě). Jinak tak 5položek z 20. Možnost u nich neco reklamovat (jako dealer) je nulová. Základní deska na Simsona od nich vydrží cca 500km a pak prostě odejde. Stojí to cca 1000kč, je to hliníková placka se snímačem. Minimálně 4 tis už v nich máme utopenejch a reklamace pokaždé neuznána. Zákazníka to nezajímá, on nám vrátí motorku s tím, že to opět nejede. Přičemž vina opravdu není na jeho straně a z hlediska instalace se to taky nedá zkazit. Pak se má někdo divit že si na ně lidi stěžujou.