Naposledy editováno 18.06.2021 13:30:17
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nádrž do plna Impossible
Btw. off-topic, sry, ale zajímalo by mě, která z dnešních moto má nej dojezd a nej nádrž, BMW? SuperTeneré, nová Deauville? Ne, že by o to u moto šlo, ale musí bejt vtipný vědět, že dáš třeba Hamburg - Praha na jeden zátah
3 reakcí na tento příspěvek Nádrž do plna Impossible
1 reakcí na tento příspěvek Nádrž do plna Impossible
Naposledy editováno 04.07.2013 12:47:11
1 reakcí na tento příspěvek Nádrž do plna Impossible
mirazciny píše: ty woe a já si stežuju, že s LC8 najedu do rezervy jenom 250km
pokaždý tankuju skoro stejně a hladový oko spíná +- po těch 250km.. minule jsem dal vyjímečně 260
ovšem jestli si dobře vzpomínám tak na GS byl standart 340km, což byla pohádka
250 do rezervy?
mám s lc8 cca 220 do rezervy...ale moc motorek mě nepředjíždí
BladeRider píše: Bože to má zase někdo starosti ani u jedný motorky mě to nenapadlo zkoušet natož nějak přepočítávat spotřebu.Prostě natankuju nijak to tam necpu jak mi přijde plná zavřu to a dál to neřešim dokud se nerozsvítí žebravý voko a nebo nemusim přepnout rezervu kolik litrů se mi tam vejde jsem se nikdy nedíval
tady nikdo neřeší, kolik to žere - to mě taky extra netrápí - ale kolik na to dojede.
minulý rok dal jednu akci kluk na at jednu akci za 33 hodin (a nějaký minuty). s lc8 - větší spotřeba a menší nádrže - by musel tankovat 2-3x navíc, což je půlhodinová ztráta (nehledě na únavu, po dni na motorce počítáš každou vteřinu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nádrž do plna Impossible
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nádrž do plna Impossible
KubaLC8> Takže dejme tomu 1100 km, unglaublich. Ale kde tu nádrž má? To musí pěkně domr*at weight distribution, nebo?
Druhá věc, je zkusil bych natankovat v chladnym ránu, kdysi ve starym Top Gearu byla one tank challenge v tehdy nový Audi A8, tak kolem 2003, kdy Jezza tvrdil, že v chladnym počasí má benzín nižší density a za svoje cashe dostaneš údajně víc, nevim, fyzik nejsem...
Black-rajda: no samo, že o to nejde, takhle bys ani nemohl jezdit na moto, pač je to finanzieller Selbstmord, ale jde mi o to čistě ze zvědavosti.
Musím se přiznat,že jsem počítal díky omylu v propočtu s větší rezervou a o to více mě to vyděsilo,když jsem ji jednou vysál téměř dosucha a myslel jsem si,že tam musí ještě něco být.
Kontrolka rezervy se skutečně rozsvěcuje okolo těch 3.5 litrů,takže dojezd nějakých 70km.
Těch 18 litrů tam skutečně natankuju,ale poslední litr k hrdlu musím chvilku počkat,až uteče odvětráním vzduch. Ale to není moc dobře nádrž takto přecpávat,jak posvítí sluníčko na nádrž může benzín vytékat ven.
Osobně bych vyjel palivo téměř na doraz a zkusit natankovat,kolik to ukáže.
Daniel_cz píše: Takový starosti bych chtěl mít kolik se mi vejde do nádrže.
je to sice fakt blbost, ale pravda je ze 95% lidi tankuje vzdy o 4 litry min ikdyz najedou spoustu km a na dne by mela byt sahara chce to fakt zkusit nekdy to taky musim prubnout pac me to taky zajima a taky tankuju nejak podezdrele malo ikdyz sviti rezerva (jestli to neni tim ze na vic litru benzinu stejne nemam)
OlafCZ píše: novej> Wow, tak to smekám! A spotřeba tipuju kolem tak 6, čili reál dojezd někde u 500 km?
Btw. off-topic, sry, ale zajímalo by mě, která z dnešních moto má nej dojezd a nej nádrž, BMW? SuperTeneré, nová Deauville? Ne, že by o to u moto šlo, ale musí bejt vtipný vědět, že dáš třeba Hamburg - Praha na jeden zátah
suza dr 750 bik,nádrž kolem 34l,tá má dojezd královský
Na rezervu mám vyzkoušených běžně 50-60km a vždy tam ještě litr zbývá (tankuji kolem 17l). Limit tedy kolem 70km. Celkem tedy bez problémů udělám 300km na nádrřž.
Jednou jsem to přecenil ježděním na okruhu, kdy rezerva nevydržela tolik kolik jsem čekal a už to i škubalo. Dojel jsem natankovat a tankoval jsem 18,33l
Edit: nemáš to bourané a snížený tak objem nádrže?
Naposledy editováno 05.07.2013 11:45:02