globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výkon moto
 
27.6.2013 v 14:52
Zdar pánové, potřeboval bych osvětlit jednu věc.. Vybírám si teď nějaké virago 535 a jak si tak projíždím ty inzeráty tak někde mají napsán výkon 34kW a jinde třebas 25kW atd. jak to teda je?je to teda fakt škrceno nebo to tak píšou jenom do papírů a jinak mají všecky výkon 34kW?
Díky za info, mějte se :)

Výkon moto

27.6.2013 v 15:02 | Nahoru | #1
to bude podle konkretniho kusu. musis se ptat primo majitele

Výkon moto

27.6.2013 v 15:17 | Nahoru | #2
líbila se mi právě jedna, ale majitel psal do inzerátu 25kW což mě zase odrazuje. Nejde to nějak otevřít?Nějaké redukce z karbcu vyndat?

Výkon moto

27.6.2013 v 15:19 | Nahoru | #3
jde to otevřít neboj

Výkon moto

27.6.2013 v 15:28 | Nahoru | #4
to sem chtěl slyšet a jak se to otevírá? složité?

Výkon moto

27.6.2013 v 15:43 | Nahoru | #5
No dneska se škrtí buďto:
Nová řídící jednotka (u stříkaček)
Alhpatechnik dorazem na plyn.
Nebo pak úpravama na karburatoru...

Ono složitý to určitě není, když víš co vyměnit, ale pokud to budeš chtít ten výkon dostat i do TP, tak budeš muset do autorizovaného servisu, kde ti to udělat i se zápisem do TP.
Ale to ať ti řekne někdo kdo tomu víc rozumí, protože já to znám z druhý ruky a ještě mizerně, tak ať ti tady nekrmím uši (oči).

Výkon moto

27.6.2013 v 16:54 | Nahoru | #6
XV535 se škrtí jinými přírubami pod karbci (menší průřez), ale nejsem si už jist, zda není nutné po výměně přírub za "otevřené" také přeštelovat karbce.
Spíš se ale setkáš s tím, že narazíš na kus s plným výkonem v TP, ale přitom naplno nepojede, jelikož nebyl odškrcen správně.

2 reakcí na tento příspěvek Výkon moto

27.6.2013 v 17:34 | Nahoru | #7
J.M.K -- pokud to u viraga závisí na těch přírubách tak jak se může stát, že to bylo odškrceno špatně? namontuju=zaškrceno, vyndám=otevřeno nebo ne?

(reakce na) Výkon moto

27.6.2013 v 18:10 | Nahoru | #8
Pozor, XV535 nemají jednotné škrcení! Různé ročníky z různých zemí mají omezení výkonu udělané odlišně a u některých verzí vyjde otevření na velké peníze. Řídící jednotky, jiné vačky... Do 25 kW verze má smysl jít hlavně pro ty, kteří to tak potřebují.

(reakce na) Výkon moto

27.6.2013 v 21:48 | Nahoru | #9
beeran13> Jak psal 1100Virago, škrcení bývají různá a zejména motorky pro francouzský trh bývají největší peklo, jelikož tam právě bývají jiné vačky a bylo by třeba sehnat si "ostřejší" vačky z neškrceného motoru a ty přendat. Což u této motorky znamená motor ven, jelikož za hlavy visí na páteři rámu. Žabožrouti si to totiž dost hlídají, aby si to nemohl kdejaký Lojza v garáží otevřít a mít motorku škrcenou jen papírově.

Máš-li neomezené papíry, tak nemá cenu škrcenou XV535 kupovat, akorát "žere a moc nejede". Jen holt pozor na to, aby to bylo v cajku i u otevřené, kor když se dovíš, že byla už jednou škrcená a pak otevřená. Pokud bude možnost, chce to zkusit maximálku... pokud nad 125km/h přestane svižně akcelerovat a rozjede se s bídou na 140km/h, tak to v pořádku není. XV535 musí jet v pohodě 160km/h.
Ale musíš fakt provést "zkoušku maximálky", jen zkouška "odpichu" není průkazná. Měl jsem XV535DX, která rovněž neměla plný výkon a na krátkém sprintu sem "natřel" i CeBRo a GS500 nechal daleko za sebou.

Výkon moto

28.6.2013 v 08:25 | Nahoru | #10
Diky moc hošani, už su zas o něco větší chytrák
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist