globalmoto_kveten





Téma: EU politbyro naplánovalo spotřebu..
 
27.6.2013 v 08:05
... na 3 litry na sto! Panečku, to jsou pašáci. Tak si ještě ty vaše mašiny užívejte, dokud to jde

2 reakcí na tento příspěvek EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 18:04 | Nahoru | #1
"Auto musí být ovladatelné a bezpečné i pro trotly" - a právě v tom kámen úrazu jest. Stejně jako si nemůže stoupnout se skalpelem na sál, nebo usednout za knipl záchranářského vrtulníku každý vořežprut, mělo by se podobně přistupovat i k výcviku řidičů aut. A kdo je fakt kopyto, že není schopen zvládnout Tráboše, embéčko, natož Spartaka, tak ten za lívanec prostě nepatří a spadla klec.
Právě to, že "řidičák získá každý" a leckteré autoškoly výuku "ojebávají", jelikož jim jde jen o kšefty, jest chybou největší a podle toho to na silnicích vypadá. Když odtud vyleze jelito, které potřebuje auto, u kterého stačí jen vědět, kam strčit klíč, kam nalít palivo a stačí jen otočit klíčem a pak jen kroutit lívancem a šlapat plyn a brzdu - průser na sebe nenechá dlouho čekat.

(reakce na) EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 18:13 | Nahoru | #2
J.M.K.> já už třeba tráboše, Embéčko apod. když mi bylo 18 moc nezažil. V Praze tyhle auta už roky v podstatě nejezdí třeba. Holt doba se posunula. Dneska taky nikdo neočekává že budeš umět dneska startovat auto klikou.
A technická příprava se v autoškolách v podstatě nedělá co jsem zažil, je to "nastuduj si sám"

Naposledy editováno 27.06.2013 18:14:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EU politbyro naplánovalo spotřebu..

27.6.2013 v 21:52 | Nahoru | #3

J.M.K. píše: "Auto musí být ovladatelné a bezpečné i pro trotly" - a právě v tom kámen úrazu jest. Stejně jako si nemůže stoupnout se skalpelem na sál, nebo usednout za knipl záchranářského vrtulníku každý vořežprut, mělo by se podobně přistupovat i k výcviku řidičů aut. A kdo je fakt kopyto, že není schopen zvládnout Tráboše, embéčko, natož Spartaka, tak ten za lívanec prostě nepatří a spadla klec.
Právě to, že "řidičák získá každý" a leckteré autoškoly výuku "ojebávají", jelikož jim jde jen o kšefty, jest chybou největší a podle toho to na silnicích vypadá. Když odtud vyleze jelito, které potřebuje auto, u kterého stačí jen vědět, kam strčit klíč, kam nalít palivo a stačí jen otočit klíčem a pak jen kroutit lívancem a šlapat plyn a brzdu - průser na sebe nenechá dlouho čekat.


No tak to tady krapet motáš dohromady...to, že někdo usedne za knipl záchranářského vrtulníku dneska a před 20ti lety je nepochybně rozdíl. Neznám vrtulníky do detailu, ale nepochybuju, že dneska umí vrtulník viset na místě s minimálním úsilím pilota, že je daleko obratnější, ovladatelnější a stabilnější než jeho "předchůdce".
btw: Co kdyby se na tohle forum přistupovalo jen přes nějakou telnetovou konzoli? Bylo by jen pro hustý ajťáky a nějakej vořežprut, co neumí pár základních příkazů by neměl nárok.

Prostě je to nějakej pokrok. Ať už proto, že výrobce chce dát to nejlepší a být stále lepší před svým starým produktem nebo konkurencí a nebo se prostě nudí a tak vylepšuje

ps: co myslíš tím zvládáním tráboše nebo embéčka? jako že každej má povině začít na nějakým takovýmhle pelechu, co nebrzdí, šněruje jak zeman, světla svítí sotva na nárazníky a v zimě se musíš naučit odčenáš abys vůbec nastartoval?
jako že nějakej vyžranej vysloužilej komanč vymyslí, že auta maj mít spotřebu 3 litry, mě sere. ale tohle, co píšeš, je z úplně jinýho soudku a nemá to s tím vůbec co dělat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist