http://www.motorkari...gsx-1400-526115.html
a honda:
http://motorky.bazos...407660/Honda-X11.php
Je to rok 1999. Prodávající se super komunikuje, zdá se být, že je OK, i když někdy trošku tlačí na pilu.
Moje otázka je, která z nich je po technické stránce vyspělejší, kterou by ste brali(anketa) i s ohledem na cenu. Pán co prodává X11 mi psal, že by měla být lepší. Ale raději bych názor od Vás.
K čemu mi má sloužit motorka: Nejsem ostrostřelec, takže spíše cestování ve dvou a jen občas tomu trochu protáhnout rošt.
Díky všem.
Uzavřeno 05.07.2013 v 08:31 uživatelem Salimerko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?
Nordik píše: Třeba ti taky pomůžu v rozhodnutí.
GSX vypadá slušně podle fotek, uvidělo by se v reálu. Každopádně z těchto dvou mašin bych jednoznačně volil čtrnáctku. Je to klasika, design co nestárne. Pohodlná je i pro dva. Motor má ideální průběh výkonu a krouťáku na svižnou turistiku i úplnou kochačku. Solo nebo ve dvou je úplně jedno. Podvozek, když nepojedeš střelbu, je naprosto ok. Samozřejmě tyhle motorky jsou trochu měkčí a někdo si stěžuje na vlnění v zatáčkách apod. Není to SS na broušení sliderů! Takže s tim co píšeš o stylu jízdy budeš spokojenej.
Co se týká najetých km u obou ročníků, já osobně tomu nevěřím, ale oba motory něco vydrží, tak bych se toho ani nebál. Kor to GSX, to není typ motorky co někdo uhoní k smrti...
Co se týka slabin - přesně jak píše HornisGSX.
Jinak já se před pár lety rozhodoval mezi XJR,CB1300,ZRX a GSXem. Nakonec to vyhrála Suza a dodnes jsem ani jednou nezalitoval.
Na X11 jsem nikdy nejel, ale GSX1400 ti prostě s čistým svědomím můžu doporučit! Nejspíš ti splní přesně to co očekáváš...
To vlneni a potapeni pri brzdeni neskutecne zlepsi nahozeni progresivnich pruzin. Podvozek je pak zase uplne jinde a da se s tim pak jet i slusna strelba ze drhnes stupacky a zadne vlneni se neprojevuje. Ale je to proste trosku sirsi a tezsi dama, takze na kolinka, wheelie a podobny blbosti u ni zapomen. Za to ti roztahne hubu od ucha k uchu pri kazdem otoceni plynem diky slusne porci Nm krouticiho momentu, ktere mas k dispozici pri jakychkoliv otackach.
Ja volil mezi XJR, GSX a ZRX a taky nelituju
I kdyz takove K1300R by mi taky nevadilo