http://www.motorkari...gsx-1400-526115.html
a honda:
http://motorky.bazos...407660/Honda-X11.php
Je to rok 1999. Prodávající se super komunikuje, zdá se být, že je OK, i když někdy trošku tlačí na pilu.
Moje otázka je, která z nich je po technické stránce vyspělejší, kterou by ste brali(anketa) i s ohledem na cenu. Pán co prodává X11 mi psal, že by měla být lepší. Ale raději bych názor od Vás.
K čemu mi má sloužit motorka: Nejsem ostrostřelec, takže spíše cestování ve dvou a jen občas tomu trochu protáhnout rošt.
Díky všem.
Uzavřeno 05.07.2013 v 08:31 uživatelem Salimerko
1 reakcí na tento příspěvek Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?
1 reakcí na tento příspěvek Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?
1 reakcí na tento příspěvek Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?
jestli se na ní půjdeš podívat jukni na předpětí zadních tlumičů to je poměrně bolest ( opravitelné poměrně levně a rychle) dále trošku zlobilo u starších modelů ložisko krku řízení ( taky vyměníš a nemáš průser)...no o motoru snad nemá cenu ani psát...
o tej hondě ti řeknu kuloví s přehazovačkou pač mě tadle motorka nikdy v životě nezaujala
ehm opět čechystán motorka z 99 s 29tis motorka s 2002 29tis no což už jsem si zvykl
jestli máš moto pro cestování jednoznačně gsx kvůli pohodlí
a komunikovat budou pač chcou love
1 reakcí na tento příspěvek Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?
GSX vypadá slušně podle fotek, uvidělo by se v reálu. Každopádně z těchto dvou mašin bych jednoznačně volil čtrnáctku. Je to klasika, design co nestárne. Pohodlná je i pro dva. Motor má ideální průběh výkonu a krouťáku na svižnou turistiku i úplnou kochačku. Solo nebo ve dvou je úplně jedno. Podvozek, když nepojedeš střelbu, je naprosto ok. Samozřejmě tyhle motorky jsou trochu měkčí a někdo si stěžuje na vlnění v zatáčkách apod. Není to SS na broušení sliderů! Takže s tim co píšeš o stylu jízdy budeš spokojenej.
Co se týká najetých km u obou ročníků, já osobně tomu nevěřím, ale oba motory něco vydrží, tak bych se toho ani nebál. Kor to GSX, to není typ motorky co někdo uhoní k smrti...
Co se týka slabin - přesně jak píše HornisGSX.
Jinak já se před pár lety rozhodoval mezi XJR,CB1300,ZRX a GSXem. Nakonec to vyhrála Suza a dodnes jsem ani jednou nezalitoval.
Na X11 jsem nikdy nejel, ale GSX1400 ti prostě s čistým svědomím můžu doporučit! Nejspíš ti splní přesně to co očekáváš...
1 reakcí na tento příspěvek Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?
stačí se zeptat sám sebe jaké je rozdíl mezi vzducháčem a naháčem s hliníkovým deltaboxem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?
x11 je očesané superbike fyzicky kravskýho typu. deltabox se využívá pro sportovní zaměření, neni to nic pěknýho ale je to pevný, velké motor ze sportovní motorky, můžeš čekat že bude v chování daleko pevnější , celkově živější. asi jediný co mě napadlo na srovnání tak je b-king oproti hayabuse. sportovní ale kráva a odstrojená
1 reakcí na tento příspěvek Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?
další věc která je mega plus gsx je pohodlí pohodlí pohodlí a to celé posádky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?
Nordik píše: Třeba ti taky pomůžu v rozhodnutí.
GSX vypadá slušně podle fotek, uvidělo by se v reálu. Každopádně z těchto dvou mašin bych jednoznačně volil čtrnáctku. Je to klasika, design co nestárne. Pohodlná je i pro dva. Motor má ideální průběh výkonu a krouťáku na svižnou turistiku i úplnou kochačku. Solo nebo ve dvou je úplně jedno. Podvozek, když nepojedeš střelbu, je naprosto ok. Samozřejmě tyhle motorky jsou trochu měkčí a někdo si stěžuje na vlnění v zatáčkách apod. Není to SS na broušení sliderů! Takže s tim co píšeš o stylu jízdy budeš spokojenej.
Co se týká najetých km u obou ročníků, já osobně tomu nevěřím, ale oba motory něco vydrží, tak bych se toho ani nebál. Kor to GSX, to není typ motorky co někdo uhoní k smrti...
Co se týka slabin - přesně jak píše HornisGSX.
Jinak já se před pár lety rozhodoval mezi XJR,CB1300,ZRX a GSXem. Nakonec to vyhrála Suza a dodnes jsem ani jednou nezalitoval.
Na X11 jsem nikdy nejel, ale GSX1400 ti prostě s čistým svědomím můžu doporučit! Nejspíš ti splní přesně to co očekáváš...
To vlneni a potapeni pri brzdeni neskutecne zlepsi nahozeni progresivnich pruzin. Podvozek je pak zase uplne jinde a da se s tim pak jet i slusna strelba ze drhnes stupacky a zadne vlneni se neprojevuje. Ale je to proste trosku sirsi a tezsi dama, takze na kolinka, wheelie a podobny blbosti u ni zapomen. Za to ti roztahne hubu od ucha k uchu pri kazdem otoceni plynem diky slusne porci Nm krouticiho momentu, ktere mas k dispozici pri jakychkoliv otackach.
Ja volil mezi XJR, GSX a ZRX a taky nelituju
I kdyz takove K1300R by mi taky nevadilo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?
HornisGSX píše: V_i_c_i> maj recht Tomíček zainvestoval autobus dostal wilbersy zadní čeká ťuning v zimě a motor už taky dostal očkování..ale pššt nikomu to neříkej
Se zadnim perovanim nemam problem. S tim nic v planu delat nemam.
Ale nekdy bych se desne rad svezl na GSX s vackama Yoshimura.
V_i_c_i píše: Se zadnim perovanim nemam problem. S tim nic v planu delat nemam.
Ale nekdy bych se desne rad svezl na GSX s vackama Yoshimura.
nóóó´ mám jen trošku poladěnou vstřikovací mapu a paráda zadky sou super ale předpětí je problém a když už to bude dole tak uděláme aj nějaké pěkné pééra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?
Spíš jsem uvažoval, že jí nadělim pancéřky na předek. Jednak by jí to holce slušelo a pak si řikám, že by ty brzdy mohli mít klidně ostřejší nástup. Přece jenom něco to váží, já taky a pak ještě s batohem to nezastavuje zrovna na fleku... Měnil jste to někdo? Jak hodně je to znát?
Jinak pohodlíčko je jak doma na gauči a ta pružnost motoru, to je lahůdka... Je to tak!!
Vici - K1300R se mi taky libí, ale to už je fakt jinej level...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?
Tak si koupíš tu co má víc elektroniky a řídících jednotek? Nebo tu co má tužší rám a modernější podvozek? Nebo modernější motor s větším výkonem?
Podle mě, by sis měl nejdřív s každou z těch motorek udělat zkušební jízdu a koupit tu, co ti sedne nejlíp. K čemu ti bude "lepší" motorka, na který se ti blbě pojede a nebude tě to na ní bavit? Sám píšeš, že chceš spíš cestování ve dvou, hlavně. Tak podle toho měj priority.
Jde o to, že někdy prostě papírově horší motorka je nakonec mnohem zábavnější, než ta papírově a technologicky lepší.
1 reakcí na tento příspěvek Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?
teda ona dostala i pěkné vykousané kotouče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?
Vykousané kotouče jí musí slušet
Katana píše: Po technické stránce jasně vítězí X11, stačí se svízt, je to jako srovnávat naháče s trubkovým rámem s blackbirdem kříženým s firebladem (rámem je konstrukčně blíž firebladovi) X11 jede jako po kolejích, má hodně slušné duální brzdy, podle mě X11 do kategorie naháčů ani nepatří ale svým dost nekonvenčním vzhledem se nemusí líbit každému.
pěkně napsáno