globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?
26.6.2013 v 17:39
Zdravím, v minulém vlákně ste mi poradili se super motkama. Můj výběr je nyní už jen mezi GSX 1400 a Hondou X11. CO se týká konkrétně Suzuki GSX, tak jedná se konkrétně o tuhle:

http://www.motorkari...gsx-1400-526115.html

a honda:

http://motorky.bazos...407660/Honda-X11.php

Je to rok 1999. Prodávající se super komunikuje, zdá se být, že je OK, i když někdy trošku tlačí na pilu.

Moje otázka je, která z nich je po technické stránce vyspělejší, kterou by ste brali(anketa) i s ohledem na cenu. Pán co prodává X11 mi psal, že by měla být lepší. Ale raději bych názor od Vás.

K čemu mi má sloužit motorka: Nejsem ostrostřelec, takže spíše cestování ve dvou a jen občas tomu trochu protáhnout rošt.

Díky všem.

Uzavřeno 05.07.2013 v 08:31 uživatelem Salimerko
Anketa: Jakou by sis vybral?
Suzuki GSX 1400
74%
51
Honda X11
26%
18
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

26.6.2013 v 17:56 | Nahoru | #1
Jinak z toho co sem vyčetl, tak mi příjdou obojě dobré. Až na to stáří. Co psal pán od X11, tak prý má lepší rám, nekroutí se a u té GSX, že má nějaké špatné vlastnosti věntily vaček nebo co.. Vůbec nevím co to je.

1 reakcí na tento příspěvek Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

26.6.2013 v 18:44 | Nahoru | #2
Honda je prostě Honda, bude příjemná, rychlá, ovladatelná, dobrý podvozek. Co nemá, je charizma. GSX je krásná motorka, rám se určitě kroutit nebude. Mám rád klasiku a vůbec bych se v tomhle případě nemusel složitě rozhodovat. Osobně bych si ale místo GSX vybral ZRX 1200

1 reakcí na tento příspěvek Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

Skvělá odpověď, děkuji! 26.6.2013 v 18:55 | Nahoru | #3
to gsx je v celku v originálním stavu až na blinkry které sou z novějšího modelu( respektive s Bandita)...orig.výfuky, neškráblá neotřískaná, pokud má řetěz rk tak bych věřil i km pač ten se mám pocit montoval v prvovýrobě, pěkná líbí se mě ...
jestli se na ní půjdeš podívat jukni na předpětí zadních tlumičů to je poměrně bolest ( opravitelné poměrně levně a rychle) dále trošku zlobilo u starších modelů ložisko krku řízení ( taky vyměníš a nemáš průser)...no o motoru snad nemá cenu ani psát...

o tej hondě ti řeknu kuloví s přehazovačkou pač mě tadle motorka nikdy v životě nezaujala

ehm opět čechystán motorka z 99 s 29tis motorka s 2002 29tis no což už jsem si zvykl

jestli máš moto pro cestování jednoznačně gsx kvůli pohodlí

a komunikovat budou pač chcou love

(reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

26.6.2013 v 19:00 | Nahoru | #4
HornisGSX> Díky, o tom předpětí tlumičů vím. Byla spíš náhoda, když se to někomu nevysralo a neteklo to. Jinak o tom ložisku v krku sem teda nevěděl. Jestli můžu poprosit, napsal by jsi mi jak se dá zkontrolovat a poznat, že je to předpětí a to ložisko dobré? resp. v háji? Díky ještě jednou

Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

26.6.2013 v 19:03 | Nahoru | #5
ložisko me zneklidňovalo předek při jízdě ve dvou po výměně za nové nebyl problém.

předpětí poznáš, že ho prostě vyzkusíš ( taky už ho mám po go )

Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

26.6.2013 v 19:04 | Nahoru | #6
nevim jsem pro gsx1400 pač ta motorka ma koule ,ta honda mi přijde naka divna vubec se mi nelibí

1 reakcí na tento příspěvek Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

Skvělá odpověď, děkuji! 26.6.2013 v 19:33 | Nahoru | #7
Třeba ti taky pomůžu v rozhodnutí.
GSX vypadá slušně podle fotek, uvidělo by se v reálu. Každopádně z těchto dvou mašin bych jednoznačně volil čtrnáctku. Je to klasika, design co nestárne. Pohodlná je i pro dva. Motor má ideální průběh výkonu a krouťáku na svižnou turistiku i úplnou kochačku. Solo nebo ve dvou je úplně jedno. Podvozek, když nepojedeš střelbu, je naprosto ok. Samozřejmě tyhle motorky jsou trochu měkčí a někdo si stěžuje na vlnění v zatáčkách apod. Není to SS na broušení sliderů! Takže s tim co píšeš o stylu jízdy budeš spokojenej.
Co se týká najetých km u obou ročníků, já osobně tomu nevěřím, ale oba motory něco vydrží, tak bych se toho ani nebál. Kor to GSX, to není typ motorky co někdo uhoní k smrti...
Co se týka slabin - přesně jak píše HornisGSX.
Jinak já se před pár lety rozhodoval mezi XJR,CB1300,ZRX a GSXem. Nakonec to vyhrála Suza a dodnes jsem ani jednou nezalitoval.
Na X11 jsem nikdy nejel, ale GSX1400 ti prostě s čistým svědomím můžu doporučit! Nejspíš ti splní přesně to co očekáváš...

1 reakcí na tento příspěvek Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

26.6.2013 v 23:48 | Nahoru | #8
gsx je letitá osvědčená klasika, x11 vyslíklé blackbird.

stačí se zeptat sám sebe jaké je rozdíl mezi vzducháčem a naháčem s hliníkovým deltaboxem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

27.6.2013 v 10:21 | Nahoru | #9
memphis.unv> A jaký je rozdíl? Fakt nejsem v tomto ohledu technicky zdatný, díky za odpověď.

Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

27.6.2013 v 10:59 | Nahoru | #10
já bych šel do GSX, ty motory jsou držáky a navíc klasický vzhled, X11 je taky pěkná, ale sůza je sůza

(reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

27.6.2013 v 18:44 | Nahoru | #11
Salimerko> gsx je klasika s trubkovým rámem a motorem jak lokomotiva a co ale neni sportovec, od rámu nemůžeš čekat zázraky atd. mohutná, žádný sportovní jízdní vlastnosti atd. pro pohodovou jízdu s přebytkem sily.
x11 je očesané superbike fyzicky kravskýho typu. deltabox se využívá pro sportovní zaměření, neni to nic pěknýho ale je to pevný, velké motor ze sportovní motorky, můžeš čekat že bude v chování daleko pevnější , celkově živější. asi jediný co mě napadlo na srovnání tak je b-king oproti hayabuse. sportovní ale kráva a odstrojená

1 reakcí na tento příspěvek Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

27.6.2013 v 21:45 | Nahoru | #12
Po technické stránce jasně vítězí X11, stačí se svízt, je to jako srovnávat naháče s trubkovým rámem s blackbirdem kříženým s firebladem (rámem je konstrukčně blíž firebladovi) X11 jede jako po kolejích, má hodně slušné duální brzdy, podle mě X11 do kategorie naháčů ani nepatří ale svým dost nekonvenčním vzhledem se nemusí líbit každému.

Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

28.6.2013 v 17:23 | Nahoru | #13
hoši já se nějak nechci vnucovat ale co si představujete pod pojmem sportovní jízda? ano šestková cebra mi dá v serpentinách na prdel pač je lehčí ale i tak brousím pořád něčím v točkách... tazatel chce zřejmě cestovní motorku s kterou asi nemá v plánu jezdit okruhy

další věc která je mega plus gsx je pohodlí pohodlí pohodlí a to celé posádky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

28.6.2013 v 17:56 | Nahoru | #14

Nordik píše: Třeba ti taky pomůžu v rozhodnutí.
GSX vypadá slušně podle fotek, uvidělo by se v reálu. Každopádně z těchto dvou mašin bych jednoznačně volil čtrnáctku. Je to klasika, design co nestárne. Pohodlná je i pro dva. Motor má ideální průběh výkonu a krouťáku na svižnou turistiku i úplnou kochačku. Solo nebo ve dvou je úplně jedno. Podvozek, když nepojedeš střelbu, je naprosto ok. Samozřejmě tyhle motorky jsou trochu měkčí a někdo si stěžuje na vlnění v zatáčkách apod. Není to SS na broušení sliderů! Takže s tim co píšeš o stylu jízdy budeš spokojenej.
Co se týká najetých km u obou ročníků, já osobně tomu nevěřím, ale oba motory něco vydrží, tak bych se toho ani nebál. Kor to GSX, to není typ motorky co někdo uhoní k smrti...
Co se týka slabin - přesně jak píše HornisGSX.
Jinak já se před pár lety rozhodoval mezi XJR,CB1300,ZRX a GSXem. Nakonec to vyhrála Suza a dodnes jsem ani jednou nezalitoval.
Na X11 jsem nikdy nejel, ale GSX1400 ti prostě s čistým svědomím můžu doporučit! Nejspíš ti splní přesně to co očekáváš...



To vlneni a potapeni pri brzdeni neskutecne zlepsi nahozeni progresivnich pruzin. Podvozek je pak zase uplne jinde a da se s tim pak jet i slusna strelba ze drhnes stupacky a zadne vlneni se neprojevuje. Ale je to proste trosku sirsi a tezsi dama, takze na kolinka, wheelie a podobny blbosti u ni zapomen. Za to ti roztahne hubu od ucha k uchu pri kazdem otoceni plynem diky slusne porci Nm krouticiho momentu, ktere mas k dispozici pri jakychkoliv otackach.
Ja volil mezi XJR, GSX a ZRX a taky nelituju
I kdyz takove K1300R by mi taky nevadilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

28.6.2013 v 18:00 | Nahoru | #15
V_i_c_i> maj recht Tomíček zainvestoval autobus dostal wilbersy zadní čeká ťuning v zimě a motor už taky dostal očkování..ale pššt nikomu to neříkej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

28.6.2013 v 18:06 | Nahoru | #16

HornisGSX píše: V_i_c_i> maj recht Tomíček zainvestoval autobus dostal wilbersy zadní čeká ťuning v zimě a motor už taky dostal očkování..ale pššt nikomu to neříkej



Se zadnim perovanim nemam problem. S tim nic v planu delat nemam.
Ale nekdy bych se desne rad svezl na GSX s vackama Yoshimura.

(reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

28.6.2013 v 18:14 | Nahoru | #17

V_i_c_i píše: Se zadnim perovanim nemam problem. S tim nic v planu delat nemam.
Ale nekdy bych se desne rad svezl na GSX s vackama Yoshimura.



nóóó´ mám jen trošku poladěnou vstřikovací mapu a paráda zadky sou super ale předpětí je problém a když už to bude dole tak uděláme aj nějaké pěkné pééra

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

28.6.2013 v 19:17 | Nahoru | #18
Vici, HornisGSX - Já jsem kluci s podvozkem právě docela spokojenej. Progresivní pružiny jsou určitě hodně znát, ale většinou jezdím svižnější turistiku a tak mě tovární provedení stačí. Že se to občas zavlní nebo potopí při brzdění ani nevadí K týhle klasický mašině to tak trochu patří. Určitě si jí nepořídí nějakej road racer, teda doufám

Spíš jsem uvažoval, že jí nadělim pancéřky na předek. Jednak by jí to holce slušelo a pak si řikám, že by ty brzdy mohli mít klidně ostřejší nástup. Přece jenom něco to váží, já taky a pak ještě s batohem to nezastavuje zrovna na fleku... Měnil jste to někdo? Jak hodně je to znát?
Jinak pohodlíčko je jak doma na gauči a ta pružnost motoru, to je lahůdka... Je to tak!!

Vici - K1300R se mi taky libí, ale to už je fakt jinej level...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

Skvělá odpověď, děkuji! 29.6.2013 v 00:28 | Nahoru | #19
Salimerko> Já si nemůžu pomoct, ale podle mě na to jdeš zcela špatně. K čemu ti bude koupit motorku, která je "vyspělejší", když sám píšeš, že to máš na ježdění ve dvou a jen občas protáhnout?
Tak si koupíš tu co má víc elektroniky a řídících jednotek? Nebo tu co má tužší rám a modernější podvozek? Nebo modernější motor s větším výkonem?

Podle mě, by sis měl nejdřív s každou z těch motorek udělat zkušební jízdu a koupit tu, co ti sedne nejlíp. K čemu ti bude "lepší" motorka, na který se ti blbě pojede a nebude tě to na ní bavit? Sám píšeš, že chceš spíš cestování ve dvou, hlavně. Tak podle toho měj priority.

Jde o to, že někdy prostě papírově horší motorka je nakonec mnohem zábavnější, než ta papírově a technologicky lepší.

(reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

29.6.2013 v 07:34 | Nahoru | #20
Werewolf> Díky za názor. Mno v podstatě máš pravdu. Nicméně mě zajímá i tady tohle a nejsem tak technicky zdatný v tomto. Nedokážu posoudit, která z nich má lepší jízdní vlastnosti atp. Hlavní je, že sem chtěl znát vaše názory a opravdu mi nejde o to, která je papírově lepší. Z toho co se tady píše, tak asi ta Honda má po technické stránce navrch. Otázka pak je, která mi sedne líp. To brzo vyzkouším. Každopádně děkuji za názor

1 reakcí na tento příspěvek Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

29.6.2013 v 09:57 | Nahoru | #21
Tím, že jsi se dobral k zůženému výběru, bych řekl, že toto vlákno už nemá smysl. Už se musíš povozit a vybrat, která ti nakonec sedne. Obě patří do jiných skupin a tvůj výběr naopak chápu. Vždycky se musí něco ztratit, aby se získalo a tyhle motorky jsou toho příkladem. Teď by mi bylo blíž X11, ale ve 40letech GSX1400

(reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

29.6.2013 v 10:51 | Nahoru | #22
..Roko..> Právě tohle vlákno je super. Super příspěvky Leč podle ankety vede GSX1400, tak se přikláním k tý hondě. Nicméně teď musím prvně se svézt na obou. Suzuka si myslím, že je jistota, jen nevím co čekat od tý X11.. jediný strach mám, že je to ludra vzteklá (Silná), tak uvidím jak zvládnu těch 140 hatatitel. Nicméně mě překvapila ta honda, když sem tento čtvrtek na ní seděl(jenom seděl - nejel), tak jak je lehunká

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

29.6.2013 v 12:25 | Nahoru | #23
Nordik> panceře mám jak na předku tak na zadku a jde to opravdu poznat

teda ona dostala i pěkné vykousané kotouče

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

29.6.2013 v 12:40 | Nahoru | #24
HornisGSX> Věcná... Já myslel, že pancéřky jsou jen pro parádu Ono to má i nějaký praktický výsledek?

(reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

29.6.2013 v 12:48 | Nahoru | #25
Salimerko> no to si piš že má

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

29.6.2013 v 16:31 | Nahoru | #26
HornisGSX> Ja už jsem byl rozhodnutej je tam dát a jenom jsi mě ujistil, že je to dobrá volba. Jaké jsi použil? Zatim jsem předvybral od PPtuning.
Vykousané kotouče jí musí slušet

Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

29.6.2013 v 20:09 | Nahoru | #27
prd se vyznám, ale žekl bych že GSX nebude časem tolik ztrácet na ceně ?

Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

29.6.2013 v 20:18 | Nahoru | #28
Salimerko: fajné Jo X11 celkem letí, kamarád ji má a do 200set letí na tu hmotu a koně parádně, taky kolikrát i koukám co si na tom dovolí v zatáčkách. Na X11 pohodlně zacestuješ a ještě se hodně jistě a svižně svezeš. GSX je sice nádherná klasika, ale taková fotrovská lokomotiva, v tvým věku to chce spíš divočinu, kochat se můžeš až budeš mít slabší srdíčko

(reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

30.6.2013 v 10:56 | Nahoru | #29
Nordik> mám pptuning bohužel nemám žádnou fotku jinak bych se pochlubil

(reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?

30.6.2013 v 17:24 | Nahoru | #30

Katana píše: Po technické stránce jasně vítězí X11, stačí se svízt, je to jako srovnávat naháče s trubkovým rámem s blackbirdem kříženým s firebladem (rámem je konstrukčně blíž firebladovi) X11 jede jako po kolejích, má hodně slušné duální brzdy, podle mě X11 do kategorie naháčů ani nepatří ale svým dost nekonvenčním vzhledem se nemusí líbit každému.


pěkně napsáno
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto


TOPlist