2 reakcí na tento příspěvek Srovnání Yamaha XJR 1300 x Bandit 1250?
4 sezóny a skoro 40 tis km jsem vlastnil 650 bandita. Jednou když jsem jel na servis půjčili mi na celé odpoledne Bandit 1250. Takže jsem se svezl na obou. Oni jsou 650 a 1250 až na obsah vlastně skoro stejné.
Co mě nejvíc vadilo na Banditu 1250 byla kvalita. Ta motorka je dnes nová skoro o 90 tis levnější a je to vidět. Použité materiály, plasty, kvalita lakování a zpracování všeobecně (u 650 po třech týdnech ošoupaný lak na nádrži od kožených kalhot a 1250 bude stejná)
Bandit funguje skvěle, ale je to rozpočtovka.
Oproti tomu je Yamaha fakt krásně udělaná, krásný hluboký lak, všude masivní hliník (držáky stupaček, kyvka atd.) Kvalitní prvky odpružení (komplet stavitelný předek i zadek) Ty zlaté ohlinsy. Je prostě poctivě udělaná a to mám rád. Ten cenový rozdíl je vidět.
Co se týče svezení tam už to tolik vidět není.
Pokud při jízdě na Banditu sneseš ty ošklivé budíky z levného plastu, jede a funguje velmi dobře.
Motor:
Bandit: vodník a jede skvěle, je hlaďoučkej jak prdelka nadržené 16. Sposta síly kdykoli. Fakt úžasný. 6ka možná už zbytečná
XJR: vzducháč, taky spousta síly kdykoli, je jedno kolik točíš jede všude a hodně. Oproti Banditu má víc charakteru, není tak hladký, víc se vzteká, vibruje a má hezčí zvuk. A minimálně o litr větší spotřebu. 5 rychlostí bohatě stačí. Stačili by i 3
Podvozek:
Bandit má stavitelný pouze předpetí na předku i zadku. Je ale nalazen vcelku dobře. Tak akorát tuhý. Rozdíl v ceně použitých komponent poznáš na rozbité silnici. Motorka skáče, Rázy jak jdou tlumiče na doraz. Musíš o hodně zpomalit.
XJR v základním nastavení o něco pohodlnější a méně sportovní nastavení. Stačí ale zajet do servisu (já se v tom nevrtal) a seřídí ti to jak budeš chtít.
Já vážně nevím co futr mají všichni s tím vlněním? Asi všichni jezdí rozladěné podvozky nebo tlumiče ve špatném stavu. Sporták to není, ale hlásiče náklonu mám obroušené na obou stupačkách. Na rozbité silnici o 2 třídy lepší.
Brzdy:
Bandit brzdí dobře, nezáludně, použitelný i zadek. Trochu mdlý pocit na páčce
XJR předek brzdí ůžasně. Ostře, skvěle se dávkuje. Myslím že na tak težkou moto bez výhrad.
Zadek nepoužívám, kvůli výkonné přední brzdě se nadlehčuje a blokuje.
Servis:
Suzuki má servisní interval 6000 km. Olej Castrol GPS
Yamaha 10000km - Yamalube - vlastně Motul
Ceny spotřebního materiálu podobné.
Skoro to vypadá, že XJR vyjde levněji, kvůli delším intervalům. ale nemyslím si - má větší spotřebu.
Nevím co ještě dodat. O XJR mám hodně v profilu.
Asi to schrnu takhle: Obě jsou to výborné motorky.
Bandit funguje skvěle. Není tak hezkej a je rozpočtovej - za mě důvod proč jsem ji nekoupil.
Jestli chceš motorku na 2 sezony kup Bandita. Pořídíš ho levněji a povozíš se skvěle.
XJR má shopnost tě chytit za koule a nepustit. Jízda na ní mě prostě baví víc. Ten vzducháč má prostě charakter. Je krásná a moc poctivějc postavená. Krásné detaily, zlaté ohlinsy....
Jestli chceš motorku na dýl, kup XJR. S ní si pořídíš do garáže dnes už vlastně motocyklový klenot.
Naposledy editováno 02.07.2013 22:15:29
XJR má shopnost tě chytit za koule a nepustit. Jízda na ní mě prostě baví víc. Ten vzducháč má prostě charakter. Je krásná a moc poctivějc postavená. Krásné detaily, zlaté ohlinsy....
Jestli chceš motorku na dýl, kup XJR. S ní si pořídíš do garáže dnes už vlastně motocyklový klenot.
Mooc pěkně jsi to napsal
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tlumič řízení XJR 1300 SP Yamaha XJR 1300 | xjrko1300 | 21 | 16.4.2024 v 12:07 Gahan37 |
Enduro pneumatiky Yamaha XJR 1300 | margolina | 20 | 7.4.2024 v 16:13 milonovo |
Držák bočních brašen Yamaha XJR 1300 | koci84 | 5 | 1.4.2024 v 05:49 __RomFox__ |
Led blinkry - kde najdu relé Yamaha XJR 1300 | Novakus | 4 | 1.3.2024 v 13:14 Novakus |
XJR 1300 výstražné blinkry Yamaha XJR 1300 | Zet. | 7 | 1.3.2024 v 09:34 PetrL3 |