paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Výděr cestovního endura

Ahoj, zajímá mě Váš názor. Chtěl bych si pořídit cestovní enduro za rozumnou kačku, zatím na vyzkoušení a pak se uvidí jestli to bude správná cesta.

Vybírám z těchto moto:

Honda XL 1000 Varadero - jel jsem na něm, líbí.
Suzuki DL-1000 - jezdil jsem na 650, jelo se mi pěkně ale vzhled je takový .....?
Aprilia Caponord 1000 - jen jsem seděl , a moc se mi líbí, hlavně jich moc není.
BMW GS - je moc pěkná, ale pro účel vyzkoušení poněkud drahé.

Zkušenosti, pocity ? Děkuji
Anketa: Kterou preferujete vy
Aprilia ETV 1000
30%
24
Suzuki DL 1000
30%
24
Honda XL 1000
25%
20
BMW GS 1100
15%
12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura

24.7.2013 v 12:10 | Nahoru | #1
Piwell> on tam je hlavně problém v tom přechodu, píšeš o PA, což je asi to "nejkultivovanější" co může být. Honda, V4.... Nevím, kolik si na GS najel, mě to trvalo celkem dlouho, než jsem si zvyknul, přestaly mi nějaký věci vadit apod... Na dálnici to nebude ok nikdy, ta motorka se cejtí dobře na okrskách 2.třídy a níž. Tam je skvělá. Dneska když plánuju trasu, plánuju ji podle toho a je to super. Zkus to vzít z tohohle pohledu, já to zklamání celkem chápu, nebyl jsem na tom jinak. Ale zase - spotřeba, akční rádius, univerzálnost, pohodlí..... to u jiných motorek budeš hledat jen těžko....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura

24.7.2013 v 14:32 | Nahoru | #2
Dave81> Člověče nevim - spotřeba naprosto standardní, couravě 5 litrů, normálně 6, při pokusu o nějaký emoce a zábavu k sedmi. Najel jsem na něm 2 500 km. Vzhledem k nádrži na 22 litrů (z toho 4 litry rezerva) není akční rádius nic vyjímečnýho, dokonce bych ocenil nádrž i větší, nicméně po Evropě to není vůbec žádný problém. Univerzálnost bezesporu má, pohodlná mi nepřijde nijak extra - zažil jsem pohodlnější stroje v týhle třídě, stejně jako vyloženě špatný. Zrovna toto bych oznámkoval "trojkou". Jako úplně upřímě - nepřijde mi GS v ničem vyjímečný, skvělý a úžasný. Má poměrně hodně odlišností od konvenčních motorek, kterým jsem zkrátka na chuť nepřišel a jednoduše mi vadily (a nepřipadaly mi v ničem lepší než standardní uspořádání). Sterilní motor mi potom neoslovil v podstatě vůbec.

Pravdu máš v tom, že oproti PE je horší téměř každá motorka co se týče pohodlí, ochrany před počasím, rychlosti a především jízdní dynamiky. Podvozkově se GS s PE po dobrý i špatný silnici nedá srovnávat - Pan E. má naprostou klasiku mnohem lépe fungující a dokonce podstatně komfortnější. Kardan a převodovka v PE pracuje mnohem kultivovaněji, hladčeji, řekl bych, že tak o "25 let lépe". Při totožný spotřebe je poježdění na PE v úplně jiný dimenzi. Ale prostě se tyhle dvě motorky nedaj srovnávat. Já to tu nechci za každou cenu hanit, prostě se mi to nelíbí a přijde mi to úplně předpotopní, ale je mi jasný, že leckdo se v tom najde a nic jinýho nechce. Až mi to (u některých lidí) silně připomíná kult s iniciály HD ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Stator Varadero 1000 rv 2000 Honda XL 1000V Varadero Patton 8 30.8.2024 v 14:05 Gahan37
Slovensko nebo Polsko 26-31/8 Honda XL 1000V Varadero Epidem 3 17.8.2024 v 20:31 Rubini
V-strom 1000 K7 houpe volnoběh, vyn... Suzuki DL 1000 V-Strom DariusXT 6 15.8.2024 v 19:01 Rooks
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS michal-15 70 3.6.2024 v 14:18 jetam
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 Kadlina 4 30.5.2024 v 11:16 milor


TOPlist