Našel jsem ještě jednoho ten je z roku 01 a údajně má najeto 22tis., myslíte že je reálné aby motorka (cestovní enduro) najelo za 12let 22tis?
Kdyz by aspon ten posranej volej obcas z nich nekdo vymenil jeste s tim more najedes...vecinase vysre jen tim ze na vse serou i na ten volej...
PS:Podivej se na pruzkum (vlakno) kolik zde kluci najezdi za rok...
Na ZZR 600 jsem měl na tacho přes 100 000 km a to to bylo stočený (nevím o kolik) a jezdilo to.
K druhé otázce:
Mám TL 1000S z roku 2001, která má najeto 4 000 km (a vím jistě, že není stočená).
Stačí?
Takže je na místě se ptát na jednotlivou komponentu a ta má daný servisní interval, popř. limitní hodnoty opotřebení pro výměnu.
B/ Tydle motory jsou nesmrtelny. Definuj "velka investice". I kdyz bys mel delat tesneni pod hlavou, krouzky, a nejaky loziska plus renovaci hlavy, tak se to musi splachnout za 10ku. Je TO velka investice vzhledem k tomu ze to pak bude jezdit dalsich 100 ?
Na daleko vic vyhonenym motoru FZ6 mam od novoty pres 40 tisic (teda ted ma braska, ale to neni podstatny) a ten motor je tak s bidou zajetej. Ze je ceskej trh pokrivenej stacenim uz tak, ze motorka pres padesati tisic, supersport pres 30 tisic, a osobak pres 150 tisic je po smrti je smutny ....
Ja kdyz toho fazera prodaval po 3 sezonach s 38 tisicema tak byl neprodejnej. A mel napriklad origo retezovku.
Stal na bazaru proti 5 let starejm z Italie (kde se jezdi celej rok) a ani jedana ta motorka nemela vic nez 20 ...
Vymenenou retezovku ale meli vsechny.
Tak si to preber jak chces.