1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
koldan píše: mrkni na pneumatiky. která má větší styčnou plochu, přední nebo zadní? takže ta která ji má větší logicky přenese i větší zatížení. tím, že vlítneš do zatáčky, tak na kterou pneu si myslíš vlivem zpomalení, brždění, dostředivé síly bude přeneseno větší zatížení? na přední. proto se zatáčka musí projíždět pod plynem, aby se přeneslo více zatížení na zadní tlustší gumu a proto má i logiku přenesení váhy na zadek. přední kolo ti usmýkne hlavně tehdy, pokud budeš rychlý do zatáčky a ještě ubereš plyn, tlumiče se stlačí, přetížíš ho. samo, že na výjezdu, kde tomu dáváš, je lepší těžiště zase přesunout, aby se neodlehčovalo přední kolo
má přední i zadní 120 ,tak co mi teď k tomu řekneš???
scyplag píše: má přední i zadní 120 ,tak co mi teď k tomu řekneš???
Jestli mas na biku predni i zadni 120 tak to asi neni zadnej zavodni stroj a nepojedes tak rychle aby melo naky koleno smysl...
Jinak koldan ti to cely pekne popsal tak tady nehlas blaboly a precti si to vickrat. Nevim co je nepochopitelnyho na tom ze kdyz letis do zatacky tak chces mit teziste vic v zadu protoze brzdis predni na plno a vaha se ti prenasi na predek ... vjizdim do zatacky ... stale lehce brzdim + zatacim => porad spousta vahy na predku takze tam nechces jeste prikladat ... no a na vyjezdu kdyz uz to chces hodne hrotit a jedes uplnej kotel tak se muzes posunout dopredu aby se ti min zvednul predek.