bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výkonostní propad - vytočení
Neví někdo co může být za problém, když se mi nepodaří vytočit rychlosti 4,5,6 ? Prostě jedu..na 1 tak těch 55 km/h vytočím..pak dám za 2 to dám tak těch 80-90 km/h za 3 těch 115 km/h a u všech těhle rychlostí prostě cejtím jak ta přívěra bere (cca 8000 ot. a víc) pak hodím za 4 tady už je znát takovej menší propad(přívěra se otevře podle mě na tak 75%,horší zátah,viz rychlost ze 115-125 km/h), a když tam hodím 5ku tak motorka nemá už prostě sílu těch otáček a když držím plnej tak se otáčky dostanou max. pod hranici otevření přivěry a ta se ani neotevře(rychlost ze 125-127,8 km/h). A 6ka tam ani nemá cenu dávat protože to nevytočí skoro nic a spíš tu rychlost zpomalí než aby motorka zrychlila (rychlost se někdy sníží o 2-3 km/h nebo udržuje stálou rychlost, ale nezrychluje, prostě už to nemá sílu točit. Nevíte někdo co by s tím mohlo být ?(napadá mě motor)

Výkonostní propad - vytočení

16.6.2013 v 18:21 | Nahoru | #1
začal bych asi tím,že to je 125 a né letadlo

1 reakcí na tento příspěvek Výkonostní propad - vytočení

16.6.2013 v 18:43 | Nahoru | #2
Hmm ale to je divny podle foto ti to jezdi na NOS a zkousel si dat barevne prouzky na kola?? to by mohlo pomoct.. ...
je to 125 bud rad ze tech 127km/h jede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkonostní propad - vytočení

16.6.2013 v 18:49 | Nahoru | #3

Shimal píše: Hmm ale to je divny podle foto ti to jezdi na NOS a zkousel si dat barevne prouzky na kola?? to by mohlo pomoct.. ...
je to 125 bud rad ze tech 127km/h jede


Já teda hoši nevim ale podle mě by RS mělo zvládnou bez problému 150 je to 2t a ne 4t.
Možná to máš přidřený když jsem to měl přidřený já tak sem taky ztrácel tah na vyšších převodech skus změřit kompresi a nebo sundej vejfuk a skus se podívat to je lepší než sundavat hlavu.A nebo muže bejt jednotka špatná ale tipnul bych si Válec KO.

(reakce na) Výkonostní propad - vytočení

16.6.2013 v 18:53 | Nahoru | #4

Pvt_Fletcher píše: Já teda hoši nevim ale podle mě by RS mělo zvládnou bez problému 150 je to 2t a ne 4t.
Možná to máš přidřený když jsem to měl přidřený já tak sem taky ztrácel tah na vyšších převodech skus změřit kompresi a nebo sundej vejfuk a skus se podívat to je lepší než sundavat hlavu.A nebo muže bejt jednotka špatná ale tipnul bych si Válec KO.


je to mozne ja na 125 nikdy nejel a ani si to nedokazu predstavit to je jak slon na trikolce

edit: kazdopadne to asi nebude OK dokavad jezdec nema kolem 110kilo

Naposledy editováno 16.06.2013 18:57:48

1 reakcí na tento příspěvek Výkonostní propad - vytočení

16.6.2013 v 19:58 | Nahoru | #5
Danielss: na RSo je to kurva málo to není CBR ;)
Shimal: joo už je mám obejdnaný ;) četl jsem že to pomáhá ;)
Pvt: hele asi jo asi bude KO válec..takže nikasil, a co s tím výfukem jak jsi psal ?

1 reakcí na tento příspěvek Výkonostní propad - vytočení

16.6.2013 v 20:29 | Nahoru | #6
130km/h je při zalehnutí? Kolik zubů mají kola řetězovky? Kolik vážíš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkonostní propad - vytočení

Skvělá odpověď, děkuji! 16.6.2013 v 20:46 | Nahoru | #7

MildaSs píše: Danielss: na RSo je to kurva málo to není CBR ;)
Shimal: joo už je mám obejdnaný ;) četl jsem že to pomáhá ;)
Pvt: hele asi jo asi bude KO válec..takže nikasil, a co s tím výfukem jak jsi psal ?


No tak přes vejfuk se můžeš podívat na píst a jestli bude přidřenej tak máš jasno a když ne tak si ušetřil práci.Např. u Nsr na sudání hlavy musíš sundat celej motor

1 reakcí na tento příspěvek Výkonostní propad - vytočení

Skvělá odpověď, děkuji! 16.6.2013 v 22:54 | Nahoru | #8
Zkus to celý vyčistit mě tohle dělalo nsr. Taky mi tolik nejelo, cca 130 a po kompletním vyčištění vejfuku, karbecu ,filtrboxu a přívěry v pohodě 170 ;)

(reakce na) Výkonostní propad - vytočení

17.6.2013 v 10:19 | Nahoru | #9

stráťa píše: 130km/h je při zalehnutí? Kolik zubů mají kola řetězovky? Kolik vážíš?



no asi tak nějak ta maximálka při zalehnutí je nějakejch 133km/h vážím 78 kg a měřím 180 cm

(reakce na) Výkonostní propad - vytočení

17.6.2013 v 10:22 | Nahoru | #10

Pvt_Fletcher píše: No tak přes vejfuk se můžeš podívat na píst a jestli bude přidřenej tak máš jasno a když ne tak si ušetřil práci.Např. u Nsr na sudání hlavy musíš sundat celej motor



hele teď jsem mám sundanej a rozřezanej vejfuk.. jenže když ten svod sundám z těch pružin tak tam není vubec nic vidět..mám problém tam dát zpátky ty pružiny(je tam strašně málo místa na manipulaci) ps. když bych to nějak udělal tak jak poznám že je přidřenej ? :) jinak děkuji za odpověď :)

(reakce na) Výkonostní propad - vytočení

17.6.2013 v 10:27 | Nahoru | #11

kdyrja píše: Zkus to celý vyčistit mě tohle dělalo nsr. Taky mi tolik nejelo, cca 130 a po kompletním vyčištění vejfuku, karbecu ,filtrboxu a přívěry v pohodě 170 ;)



jojo :) hele teď jsem rozřezal ten vejfuk, vyčistil :) tam bylo bordelu :D a airbox už mám taky rozdělanej :) takže jenom tu přívěru a karbec..ono to asi bude tím že to bude všecko zasraný..protože co jsem jí kupoval od cápka tak jenom stála..a má to novou generálku..na kterou má bejt najeto těch..5-10000 km.

Výkonostní propad - vytočení

20.6.2013 v 18:58 | Nahoru | #12
Poradí mi teda někdo ? :)

Výkonostní propad - vytočení

20.6.2013 v 20:25 | Nahoru | #13
Tak si tam posvítíš nečim do válce a podíváš se jestli je poškrábanej píst ale jestli tam neni fakt vidět tak si nekdě sežen ten sráč na měrění komprese(nevim jak se to jmenuje)a nebo dojed k někomu do motoservisu a nech si jí změřit a nebo zkus dát místo svíčky prst a jestli ho udržíš tak je jasno.Dřív sem napsat nemohl byl sem na kurzu se školou

Naposledy editováno 20.06.2013 22:07:59

Výkonostní propad - vytočení

20.6.2013 v 20:50 | Nahoru | #14
ok díky moc :) v pohodě :)

Výkonostní propad - vytočení

17.8.2013 v 22:00 | Nahoru | #15
muzou to delat loziska na klice a gufera motorka pri vetsi zatezi tedy od 4 prevodoveho stupne musi tahat vetsi zatez a kvuly guferu si prisaje vzduch a nejede mel sem to same a ted to jezdi paradne mam ji otevrenou na 23 kW a jede kolem 190 az 200km/h

Výkonostní propad - vytočení

18.8.2013 v 13:54 | Nahoru | #16
To mi fakt chceš říct že sériový RS nijak neupravený, pouze otevřený letí skoro 2kila?

Výkonostní propad - vytočení

19.8.2013 v 17:06 | Nahoru | #17
jj to ti fakt rikam mam ji doma tak vim co umi... nic v ni neni jinyho nez otevrena na 23 kW...

Výkonostní propad - vytočení

20.8.2013 v 12:00 | Nahoru | #18
Moje nsr má 26kw a steží sem ztoho dostal 190 :D

Výkonostní propad - vytočení

20.8.2013 v 18:29 | Nahoru | #19
asi takhle kdyz mi neverite je to jen vas nazor ja vam nic nenutim.... pred tim nez sem ji daval opravit tak sem otacky dostal max na 10tis.ot./min a jel sem s ni ve dvou po dalnici 170 jeli se mnou kamosi na silnejsi strojich treba jeden na 600 suzuki z 88 roku a a meril me protoze me nejde tachometr
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 95, 96] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2876 24.4.2024 v 00:02 tomasNJ
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA


TOPlist