globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hlavní tryska - karburator
16.6.2013 v 12:30
Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli někdo neví, kde se v karburátoru nachází hlavní tryska, chci ji vyndat, vyčistit a popřípadě koupit větší..ale jak jsem se zaboha díval zleva, zprava tak nikde nic..neni někde shora nebo zdola? rozebírat kvuli trysce půl motorky se mi fakt nechce, díky za odpovědi.

Uzavřeno 07.07.2013 v 15:33 uživatelem MgrJoe

1 reakcí na tento příspěvek Hlavní tryska - karburator

16.6.2013 v 12:35 | Nahoru | #1
Když ani netušíš, kde je tryska, tak to dej do servisu. Nedej bože, abys to ladil.

Hlavní tryska - karburator

16.6.2013 v 12:40 | Nahoru | #2
odmontuj vanu karburatoru a u uvidis,ale asi si predtim aspon neco precti .

Hlavní tryska - karburator

16.6.2013 v 12:46 | Nahoru | #3
Když ne zleva, zprava ani ze shora, zdola. Co třeba se podívat dovnitř . A proč chceš měnit trysku ?
Hl. tryska je v plovákové komoře.

Naposledy editováno 16.06.2013 12:47:04

(reakce na) Hlavní tryska - karburator

16.6.2013 v 13:27 | Nahoru | #4

Fidži_CZ píše: Když ani netušíš, kde je tryska, tak to dej do servisu. Nedej bože, abys to ladil.



chytrej umí bejt každej..chci ji jen vyndat a vyčistit a pokud zjistím, že tam je ta malá co tam neni origo, ale dávala se do neměckejch motoru, ktery byly omezeny na 80km/h, tak jí vyměnim..pán einstein..

SuperPivis > díkys

Friky > chci ji jen vyndat a vyčistit a pokud zjistím, že tam je ta malá co tam neni origo, ale dávala se do neměckejch motoru, který byly omezeny na 80km/h, tak jí vyměnim za origo...prostože motorka do 80 jede celkem svižně na 4t dvácu ale nad 80 to vůbec neleze, jenom z kopce..

1 reakcí na tento příspěvek Hlavní tryska - karburator

16.6.2013 v 13:29 | Nahoru | #5
Hlavní tryska je (obvykle) v karburátoru pod jehlou. Když sundáš plovákovou komoru, tak se k tomu dostaneš. Ale pokud chceš dávat větší trysku, počítej s tím, že na výkonu to přidá lautr hovno a akorát ti to začne dělat bordel. Nicméně když už to budeš rozdělávat, nebude od věci vyčistit celý karburátor a kde bude potřeba, tam to máznout (hlavně všechna těsnění a gumové prvky).

(reakce na) Hlavní tryska - karburator

16.6.2013 v 13:31 | Nahoru | #6
MEK0TA> Jj, dík

1 reakcí na tento příspěvek Hlavní tryska - karburator

16.6.2013 v 14:25 | Nahoru | #7
Vyzkoušej jakou máš směs (projeď to 1-2 kilometry pod plným plynem) a mrkni na svíčku. Protože omezovat motorku menší tryskou je na zadření, propálení pístu, teda pokud nesnížili i přísun vzduchu. Ono to taky může dělat i moc velká tryska.
A ještě dotaz, jede ti s plným plynem víc, než když držíš polovinu ?

Hlavní tryska - karburator

16.6.2013 v 14:47 | Nahoru | #8
na karburátor se vyser, tryska bude čistá, kdyby nebyla, tak ti to nepojede vubec... radši se koukni, jestli tam nemáš podobný řešení omezovače jako u DR ... je to stejnej motor, stejná fabrika, tak to by bylo, aby jsi to neměl stejně uškrcený... ODKAZ NA NÁVOD - SEM KLIKNI A ČTI

1 reakcí na tento příspěvek Hlavní tryska - karburator

18.6.2013 v 20:29 | Nahoru | #9
GN není DR. Tady je to jinak. Mám GN z roku 96 a jela mi taky jen 80, víc me. Dokonce to mám v TP. Max 80 km/hod. max 8000 ot. Vyměnil jsem membránu. Stará byla děravá. Kolem dokola asi osm direk, příliš pravidelně, aby to bylo náhodou. Po výměně už jede na trojku 90, na čtyčku 110 a klidně by šla do červených otáček. Jednou jsem ji vytočil na 120km/hod. ale už je to moc. Vážím 100 kg. Žádné jiné omezení na motoru nebylo. Koukni na vlákno "membránový karburátor".

(reakce na) Hlavní tryska - karburator

3.7.2013 v 13:30 | Nahoru | #10
torna> to mě to taky jede na 3ku 90, 4 110 a jednou se mi to podařilo dostat za 120km/h ... ale než se to tam dostane, tak mi přijde že motorku moc trápím a řadím tak na 7,5 - 8 tisících otáčkách a pak prostě dám při 70 čtyřku, ta se vyšplhne na 80 a pak to nechce jet, samozřejmě když motorku budu točit od jedničky do 10 tisíc tak to pojede..ale přišlo mi, že bych takhle tu motorku brzo oddělal, když vidim kámoše, co si koupil novou motorku a takhle jezdil a po 7 tisících zadřel..tak mě ta představa odrazuje to točit do maxima..přece jenom mám namotáno 43 tisíc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlavní tryska - karburator

3.7.2013 v 13:35 | Nahoru | #11
Friky> tak s plnym plynem to jede opravdu uplně jinak než s polovinou, jinak svíčka je pěkně opálená přesně tak jak má bejt, docela přemejšlim o tom, jestli to nedat do servisu aby mi zčekli pístní sadu a rozvody..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlavní tryska - karburator

4.7.2013 v 19:47 | Nahoru | #12
MgrJoe> Řekl bych, že GN 125 není stavěná na rychlost přes devadesát. Přecejen je to lehký a boční vítr, nebo průvan od náklaďáku, s ní zamává. Kdo chce jezdit rychleji, ať si koupí větší. Ideální otáčky jsou kolem 8500. Krátkodobě, když je třeba, tak i k těm desíti ale taky to tam pustim velmi málo. Určitě je to tím, že jsem starší a svý jsem si už odjezdil. Pro mne je to ideální stroj. Jestli ti to jede tak, jak píšeš, ta nic neřeš. Je to akorát. Když ti něco chybí, kup větší motorku.

(reakce na) Hlavní tryska - karburator

7.7.2013 v 11:42 | Nahoru | #13
torna> možná jsem si na to jenom moc zvyk..už to chce něco silnějšího.

Naposledy editováno 07.07.2013 15:33:25
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki GN 125, spolehlivost Suzuki GN 125 coconut69 8 8.4.2024 v 22:35 Seka100
Vysoké otáčky po zahřátí Suzuki GN 125 Jakubv 10 11.8.2022 v 09:35 Seka100
Výkonová díra v 6500 ot Suzuki GN 125 Jakubv 3 1.6.2022 v 10:16 Ariete
Zadní světlo suzuki gn 125 Suzuki GN 125 Mirek1108 1 15.9.2021 v 09:41 Seka100
Snímač polohy klapky - vliv na chod... Suzuki GN 125 Jakubv 25 9.6.2021 v 09:36 Seka100


TOPlist