Díky Petr
1 reakcí na tento příspěvek výběr endura
máš ten výběr nějaký nevyvážený....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr endura
Dolph-cz píše: mezi wr a dt je obrovský rozdíl a srovnávat 125 a 250 je taky volovina.
máš ten výběr nějaký nevyvážený....
Přesně tohle jsem měl na mysli jen jsem to pořád nedokázal napsat
Naposledy editováno 15.06.2013 10:56:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr endura
1 reakcí na tento příspěvek výběr endura
podívej-podobných témat jsou tady fakt stovky,tak nehraj furt tanky,sedni a prohledávej fórum a čti.
né že bych nebyl ochotný ti odpovědět na konkrétní dotaz-ale když sám píšeš,že o tom prd víš,tak hledej a vstřebávej informace.pokud nejsi mental,tak si za pád večerů uděláš sám obrázek o tom,co je pro tebe nejvhodnější....
1 reakcí na tento příspěvek výběr endura
Dolph-cz>Já se koukal,ale ted po povodni tu máme spadlej vysokorychlostní net a funguje tu jen bezdrát a jedna stránka se mi místo 2vteřin načítá 2 min tak by to nebylo pár večerů ale spíš měsíců a projel bych se nejradši už dneska:)
Rastaman23 píše: pujdu tedy asi do té wr250r,mám asi 80tis a koukal jsem,že se za tu cenu jetá dá sehnat.
Touto volbou žádnou chybu neuděláš - Yamaha WR250R je už několik let stále tím nejlepším (technicky nejkvalitnějším) 250 ccm "civilním" endurem.
A jak tu někdo mylně psal, že má prý poměrně vysoké náklady na provoz, tak to není pravda - dotyčný si WR250R nejspíš spletl s ostrou WR250F...
Mél jsem enduro WR250R a stále mám k němu komplementárního motarda WR250X.se stejným motorem i podvozkem (liší se pouze kolama a účinnějši, čistě silniční přední brzdou).
A věz, že provozní náklady u WR250R/X představují:
- levné povinné ručení (u mne pouze 216,- Kč ročně vlivem plného bonusu, věku a trvalého bydliště)
- cenu projetého paliva (u mne průměrná spotřeba N95 pod 2.9 l/100 km)
- velmi snadnou svépomocnou výměnu cca 1.4 litru motorového oleje v celkové ceně do 300,- Kč za kvalitní značkový olej (předepsaný interval jednou za rok nebo po ujetí 5 tisíc km)
- snadnou svépomocnou výměnu olejového filtru v ceně cca 100,- Kč při každé druhé výměně oleje (po 10 tisících km)
- vzduchový filtr ja tam už z výroby molitanový, snadno vypratelný a ošetřitelný, čili taky provoz skoro bezplatný
Jo, a kontrola a případné vymezení ventilových vůlí je u tohoto skvělého motoru vždycky až každých 40 tisíc km (slovy čtyřicet tisíc) !!
Tak zlom vaz, a myslím, že nešlápneš vedle.
Tento stroj se Yamaze mimořádně povedl, při jeho konstrukci a výrobě se nešetřilo a nešidilo, je i při své (na civilní enduro) relativně nízké hmotnosti velmi robustní a trvanlivý, a i jako mašina koupená z druhé ruky už fakt něco vydrží.
1 reakcí na tento příspěvek výběr endura
1 reakcí na tento příspěvek výběr endura
Jsem názoru toho,že 250c.c.m je na 4T málo. I když na silnici a polní cesty to nejspíš stačí. V terénu si myslím,že to utavíš.
Nemyslím to zle ,ale osobně bych koukal po 250 c.c.m 2T.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr endura
adamstast píše: Jsem názoru toho,že 250c.c.m je na 4T málo. I když na silnici a polní cesty to nejspíš stačí. V terénu si myslím,že to utavíš.
OK, a každý rozumný pohled na věc je vítán.
Jenže zrovna tady konkrétně Rastaman23 píše, že rád by si pořídil nějaké spolehlivé enduro na pojezdy jak po silnici tak po loukách, lesních cestách, polnačkách i přes brody a občas i cestování.
I přes mé menší zkušenosti s Hondou CRF250L mi přišlo, že by tyto požadavky v pohodě zvládla i ta slabší nová 4T 250ccm Honda. Natož pak ještě robustnější, pro terén ještě více vhodnější s o půlku výkonnější zde diskutovaná Yamaha WR250R, se kterou mám větší zkušenost.
I když pravda; na motokrosové trati ani žádným divokým nebo těžkým terénem jsem ji neproháněl.
Říkám si občas, že my jsme tady v té střední Evropě možná až moc rozmlsaní, protože ve světě, a to i na bohatém Západě, se lidi sbalí a jezdí i na 4T 250kách (často právě na té Yamaze WR250R - viz níže) i mnoha tisícikilometrové tripy, a to i do hodně nehostinných míst s mnoha "terénními vložkami".
Cesta za severní polární kruh a po Aljašce na 250ce:
http://www.bigdogadventures.com/WR250R.htm
__
Cesta od východního na západní pobřeží USA na 250ce, cca 10 tisíc km, 2 sady gum...
http://advrider.com/...wthread.php?t=710618
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr endura
Máš pravdu. Tuhle větu jsem přehlédl.
Při debatách o 2t/4t a jejich objemu, jsem dost ovlivněn svým využíváním motorky .
Já jezdím pouze těžký terén.Hlavně tratě sem tam nějaký přejezd po lese či louce. Když vidím stráň musím ji vyjet,nebo sjet i za cenu pádu. Dokud onu stráň nevyjedem nejdem spát!
Proto jsem zastáncem co nejlehčích strojů s co nejagresnivějším nástupem výkonu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr endura
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 275, 276] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8272 | Včera v 08:47 mRKEF |
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 13 | 6.5.2024 v 18:34 krokoš |
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R | Jira_7 | 2 | 30.4.2024 v 08:44 kokoška. |
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 1 | 6.4.2024 v 08:13 ja1 |
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R | SirSpecny | 1 | 18.3.2024 v 14:10 Remzy |