globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výběr endura
Zdravím,po 10 leté pauze od řidítek(dřív jsem jezdil na fzr 600 a cbr 400rr) jsem se přestěhoval z města na vesnici a rád bych si pořídil nějaké spolehlivé enduro na pojezdy jak po silnici tak po loukách,lesních cestách,polnačkách i přes brody a občas i cestování.Původně jsem chtěl XT600,které tu má v garáži skoro každej,ale na mě je moc těžká a nemotorná,měřím cca 170 a vážím necelých 70kg.Rozmýšlím se mezi wr 250r a dt125r.Která je lepší a jednoduší na údržbu?Jedna je 2t a má výkon otebřená 18kw ,250 má zase vyžší hmotnost a výkon 24kw.
Díky Petr

(reakce na) výběr endura

Skvělá odpověď, děkuji! 15.6.2013 v 15:04 | Nahoru | #1
Rastaman23> pokud nemáš na wr a stačilo by ti něco obyčejnějšího tak bych se podíval na HONDA CRF 250L http://www.bikes.cz/2013/honda-crf-250-l nebo KAWASAKI KLX 250 http://www.bikes.cz/2013/kawasaki-klx-250 na DT se vyser

výběr endura

Skvělá odpověď, děkuji! 15.6.2013 v 16:58 | Nahoru | #2
Ber to WR Mělo by to jet o něco líp, bude míň náročné na údržbu a bude míň žrát A hlavně je novější (tím pádem i míň olítané)

(reakce na) výběr endura

Skvělá odpověď, děkuji! 16.6.2013 v 16:42 | Nahoru | #3

Rastaman23 píše: pujdu tedy asi do té wr250r,mám asi 80tis a koukal jsem,že se za tu cenu jetá dá sehnat.


Touto volbou žádnou chybu neuděláš - Yamaha WR250R je už několik let stále tím nejlepším (technicky nejkvalitnějším) 250 ccm "civilním" endurem.

A jak tu někdo mylně psal, že má prý poměrně vysoké náklady na provoz, tak to není pravda - dotyčný si WR250R nejspíš spletl s ostrou WR250F...

Mél jsem enduro WR250R a stále mám k němu komplementárního motarda WR250X.se stejným motorem i podvozkem (liší se pouze kolama a účinnějši, čistě silniční přední brzdou).

A věz, že provozní náklady u WR250R/X představují:

- levné povinné ručení (u mne pouze 216,- Kč ročně vlivem plného bonusu, věku a trvalého bydliště)

- cenu projetého paliva (u mne průměrná spotřeba N95 pod 2.9 l/100 km)

- velmi snadnou svépomocnou výměnu cca 1.4 litru motorového oleje v celkové ceně do 300,- Kč za kvalitní značkový olej (předepsaný interval jednou za rok nebo po ujetí 5 tisíc km)

- snadnou svépomocnou výměnu olejového filtru v ceně cca 100,- Kč při každé druhé výměně oleje (po 10 tisících km)

- vzduchový filtr ja tam už z výroby molitanový, snadno vypratelný a ošetřitelný, čili taky provoz skoro bezplatný

Jo, a kontrola a případné vymezení ventilových vůlí je u tohoto skvělého motoru vždycky až každých 40 tisíc km (slovy čtyřicet tisíc) !!

Tak zlom vaz, a myslím, že nešlápneš vedle.
Tento stroj se Yamaze mimořádně povedl, při jeho konstrukci a výrobě se nešetřilo a nešidilo, je i při své (na civilní enduro) relativně nízké hmotnosti velmi robustní a trvanlivý, a i jako mašina koupená z druhé ruky už fakt něco vydrží.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 277, 278] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8316 Včera v 08:56 Deadman
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R Vorstyx 13 6.5.2024 v 18:34 krokoš
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R Jira_7 2 30.4.2024 v 08:44 kokoška.
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R Vorstyx 1 6.4.2024 v 08:13 ja1
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R SirSpecny 1 18.3.2024 v 14:10 Remzy


TOPlist