paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jsem idiot blbej :/
Zdar, udělal jsem pěknou kravinu... Jde o Horneta z roku 2000.

Začalo to tím, že jsem loni koupil laďák Mivv X-cone. Na motorce byl už od koupi víc průchozí vzducháč BMC. Po tenhle bod to bylo vše v pohodě. Letos na nový sezóně jsem si řekl, že pro to udělám projednou dobrou věc a rozhodl se zainvestovat do Dynojetu a následně to nechal odbrzdit.

Motorka teda šla do servisu, kde se s tím následně dost prali, protože ten výfuk prý byl až moc průchozí a směs pořád byla chudá. Tak to vyřešili tím, že tam dali ještě širší trysky, než ty co jsou u Dynojetu a navařili na konec mezisvodu redukci, aby to mělo nějaký protitlak. Následně motorku odladili na brzdě. Až potom mi zavolali, že si proto můžu přijet.

Motorku jsem si poté přivezl a trošku projel (okolo 30km). Lepší křivka byla znát, fajn. Kvůli větším tryskám hůř startovala za tepla, fajn. Jenže pak mě napadla píčovina nejvyššího kalibru. Trklo mě, jak se budou na STK tvářit na takovej vejfuk (i když je homologovanej) a strčil jsem do toho tu tlumící vložku. Následně jsem s ní ujel +- 80km. Bylo ale zřejmý, že je to přechlastaný, chyběl tomu tah, kterej to mělo ještě i před laděním. Když jsem přijel domů, čuměl jsem jak péro. Vložka zvenku poplivaná černýma kapkama a když jsem ji vytáhl, tak vnitřní strana byla černá jak uhel, přičemž normálně bývala čistá.

Plive to z výfuku černou vodu a při vytočení to hulí jak nafťák - vylítává jen bordel z výfuku usazenej přidušením tou vložkou? Nebo jsem to tím dosral na furt (přichlastaný svíčky, něco jinýho?)? Úbytek oleje jsem zatím nezaznamenal, ale to bych možná musel najet ještě o něco víc, což se mi s motorkou v tomhle stavu moc nechce.


Děkuju za jakýkoliv smysluplný rady, příště radši do toho rejpat nebudu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem idiot blbej :/

18.6.2013 v 00:01 | Nahoru | #1
parádnímagor> Náhodou třeba tím naftovým Enfieldem bych nepohrdnul, být k sehnání slušný kus a za rozumnou cenu. Už jen pro tu neobvyklost a zajímavost.

Vařit krápníky do hlavy... to jsem se docela zasmál, i když logicky vzato... byla by to nádherná místa pro samozápaly, ne?
Ale když už je řeč o různých úpravách i "úpravách", tak nezapomenu na vyprávění spolužáka, jak jeho otec prý dosáhl toho, že Š100 žrala 5.5l/100km. Prý snížil hlavu, ubral setrvák a tu třetí úpravu si bohužel napamatuju, snad nějak přečasoval rozvody (napadá mě, jestli tam nedal jinou vačku).

A pokud jde o ty motory, tak když se objevil Kaipan, tak první verzi, která se dala de facto přestavět ze zbytků Favorita určeného jinak k sešrotování, jsem ještě uznal. Byl to dobrý nápad a navíc motor byl stále "klasika". Ale co jsem se nedávno dověděl o nové verzi Kaipanu a že má být osazen motorem používaným ve "švábrlích", tak to snad nemyslejí vážně. To potom nemá s echt sportovním roadsterem pranic společného, i kdyby byla kastle sebehodnověrnější.
Přinde mi to zhruba stejně paskviloidní jako třeba Gilera Eagle 50 ... chopper s dvoutaktem 50ccm!

(reakce na) Jsem idiot blbej :/

18.6.2013 v 07:46 | Nahoru | #2
J.M.K.> to jsi trochu zaspal, fabie se tam cpe už dva roky a je to jinej hukot než s favoritem.

Naposledy editováno 18.06.2013 07:47:11
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist