paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Technika jízdy na okruhu a nastavení biku
8.6.2013 v 23:20
Nazdár! Začínám se rozkoukávat na okruhu a mám následující poznatky a dotazy. Pokud se nějakej okruhář nudíte, budu vám vděčnej, když mi sem napíšete nějakou tu radu.

1) Po prvním dni na okruhu mi přijde, že jsem si to celý rozes***, hlavně plyn mi přijde, že o hodně víc cuká, hlavně když řadim. Prostě mam pocit, že jsem jí tolik naložil, že se celá rozštelovala. Samozřejmě potom jsem nikde nic neladil, prostě jezdim a měnim gumy. Otázka je - co s tím? Je to normální nebo se mi to jen zdá, protože po normální silnici jedu úplně jinak?

2) Nevím, jak správně skloubit brždění a podřazování před šikanou. Nejdřív pouštím, plyn, začínám brzdit, těsně před začátkem zatáčky podřazuju (ale plynem otáčky nedoháním, protože pořád eště dobržďuju), takže mi to někde trochu cukne, a pak pozvolna pouštim brzdu. Někdy to ale dělám tak na posl.chvíli, že se mi rozevlaje zadní kolo. Jak to má bejt správně?

3) Na pravou stranu se nemůžu zaboha poskládat, ale přitom to skoro pořád nakláním na stupačku, kterou dřu (jooo, už tam dávám přepáko), na levou stranu se mi přitom pocitově zatáčí líp, líp se mi tam lehá (tělem), ale náklon mám menší. Je to normální, nebo bych si to měl srovnat na obě strany stejně?

Předem díky :)

1 reakcí na tento příspěvek Technika jízdy na okruhu a nastavení biku

9.6.2013 v 13:08 | Nahoru | #1
To obtížnějsí projíždění pravých zatáček jest celkem známá a ne zrovna vzácná věc a vetšinou to způsobuje prostý psychický blok vlivem podvědomého strachu z nezvládnutí zatáčky, jelikož při nezvládnutí levé zatáčky to prostě vynese z cesty a člověk udělá pár kotrmelců po poli (obecně vzato), kdežto při nezvládnutí pravé zatáčky to motorku vynese do protisměru, kde hrozí srážka s protijedoucím vozidlem, která logicky musí dopadnout mnohem hůře, než kotrmelce v poli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technika jízdy na okruhu a nastavení biku

9.6.2013 v 22:04 | Nahoru | #2

J.M.K. píše: To obtížnějsí projíždění pravých zatáček jest celkem známá a ne zrovna vzácná věc a vetšinou to způsobuje prostý psychický blok vlivem podvědomého strachu z nezvládnutí zatáčky, jelikož při nezvládnutí levé zatáčky to prostě vynese z cesty a člověk udělá pár kotrmelců po poli (obecně vzato), kdežto při nezvládnutí pravé zatáčky to motorku vynese do protisměru, kde hrozí srážka s protijedoucím vozidlem, která logicky musí dopadnout mnohem hůře, než kotrmelce v poli.



IMHO je to taky o tom, ze pravou rukou pridavas, takze se tam musis slozit presneji, nez do leve, kde ti ta ruka tak nejak lip vychazi ..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35866 Včera v 21:16 Veverčák
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 48 4.6.2024 v 08:07 Rolda89
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist