2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak to probíhá se zapsáním 35 kW do TP ?
Mr.Dreamer píše: Pravděpodobně nebude . Být to motorka, která má 35kW v základu, tak by to možná stačilo, ale škrcená na 35kW se patrně moc lidem nezavděčí...
Tak motorka co jsem jezditl s 25kW jela i 170km/h, takže 35kW to rozpohybuje na 180 určitě. To je po dváce dost velkej posun. Samozřejmě pro člověka co jezdil silnější motorky to je málo, ale to není tenhle případ.
Tak škrcenej V-Strom má 35kW a 214kg. Zrychlení 0-100 za cca 6-7s
S je to pasažérem 75kg dejme tomu 0,12kW/kg.
Varan 125 má poměr 0,048kW/kg. Zrychlení 0-100 cca 20s.
Takže 2,5x lepší poměr. Když máš auto s 50kW a 125kW, tak je to docela rozdíl imho.
Ale motorka s původníma 35kW a nízkou hmotností na tom bude ještě o trochu líp.
Naposledy editováno 10.06.2013 16:16:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak to probíhá se zapsáním 35 kW do TP ?
vonZahn píše: Tak motorka co jsem jezditl s 25kW jela i 170km/h, takže 35kW to rozpohybuje na 180 určitě. To je po dváce dost velkej posun. Samozřejmě pro člověka co jezdil silnější motorky to je málo, ale to není tenhle případ.
Tak škrcenej V-Strom má 35kW a 214kg. Zrychlení 0-100 za cca 6-7s
S je to pasažérem 75kg dejme tomu 0,12kW/kg.
Varan 125 má poměr 0,048kW/kg. Zrychlení 0-100 cca 20s.
Takže 2,5x lepší poměr. Když máš auto s 50kW a 125kW, tak je to docela rozdíl imho.
Ale motorka s původníma 35kW a nízkou hmotností na tom bude ještě o trochu líp.
JJ, přesně takto na papíře to pravděpodobně viděl ten "koumák", který to skvělé nařízení vymýšlel. Maximální rychlost opravdu není to, na čem záleží, naopak chování motorky a průběh výkonu už je něco jiného. Vždyť jsem to tam i psal, dost věřím, že by mu motorka s původním výkonem 35kW stačila, ale ty škrcené, ať už je to od výrobce nebo od aphatechniku jsou opravdu dost rozdílné. Ty motorky a ani motory v nich na to nejsou stavěné a je to poznat .