A jaké z toho plyne ponaučení? Před koupí si vždy zkontrolovat i pneu dle TP, jelikož nikdy nevidíte na první pohled jak je to pomrvený
Uzavřeno 07.06.2013 v 22:24 uživatelem KralicekAzurit
Otevřeno 07.06.2013 v 22:58 uživatelem KralicekAzurit
Uzavřeno 07.06.2013 v 22:59 uživatelem KralicekAzurit
Naposledy editováno 05.06.2013 16:14:17
1 reakcí na tento příspěvek Těžko uvěřitelný příběh..
Naposledy editováno 06.06.2013 15:49:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těžko uvěřitelný příběh..
Gill píše: Já nechápu, že když někdo něco kupuje, že ihned s tím nejde na STK. Jo a na tý STK si to i vyfotit - kolikrát pak vyhoděj podruhý, když předtím nechali projít, když jsou na moto nějaký přiblblý tuningy...zkušenost mého strýce. Jinak Ty můžeš postupovat asi jen jak píše sharkis.
Proč bych měl s nově koupenou motorkou hned upalovat na STK? Popravdě - nevím jak u Vás, ale na většině českých STK Ti na běžné závady většinou ani nepřijdou - bývá to rutina - kontrola čísel, hloubky dezénu (ti poctivější i rozměru gum), rozsvítit, zablikat, zatroubit a ukázat lékárničku...
Jít na STK dřív než je nezbytně nutný (což mi připomíná, že mám čerstvě propadlou STK ) jsou podle mě jen vyhozený peníze Všechno co potřebuješ k úspěšnému projití STK si při koupi můžeš při troše rozvážnosti zkontrolovat sám a zadarmo - jako daleko lepší volbu beru vzít koupenou motorku do servisu, kde mi jí komplet zkontrolují, seřídí a popřípadě dají do kupy