globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Těžko uvěřitelný příběh..
 
5.6.2013 v 16:12
Loni na začátku června jsem si koupila mou nynější motorku.. Byli se mnou kluci a jelikož sem tomu lautr nerozuměla, nechala jsem to na nich. Nyní po zimě jsem se rozhodla přezout pneu a jelikož mě čeká návštěva STK, dát to vše dohromady, podle papírů atd. Tudíž jsem objednala zadní pneu podle TP..(100/90-18 a 130/80-17) Překvapení přišlo v momentě, kdy mi v servisu oznámili, že nemám ráfek "17 nýbrž "18.. začala jsem po tom pátrat.. Napřed internet Svitla mi naděje, že špatný rozměry jsou vlastně dobrý 100/80-17 a 100/90-18 tyto rozměry co mám nyní měli motocykly jiného roku výroby r.v.1992 (přední pneu 90/80-17) zadní odpovídá a na přední je ráfek dokonce "16 (90/90-16 -> zdroj zástupce Yamahy) Předchozí majitel nekomunikuje... Mám z toho oooobrovskou radost Nejen že vypláznu peníze za papír od Yamahy kvůli přepsání, ale další lítání po úřadech, STK a shánění nového ráfku....

A jaké z toho plyne ponaučení? Před koupí si vždy zkontrolovat i pneu dle TP, jelikož nikdy nevidíte na první pohled jak je to pomrvený

Uzavřeno 07.06.2013 v 22:24 uživatelem KralicekAzurit

Otevřeno 07.06.2013 v 22:58 uživatelem KralicekAzurit

Uzavřeno 07.06.2013 v 22:59 uživatelem KralicekAzurit

Naposledy editováno 05.06.2013 16:14:17
Anketa: Stalo se Vám toto už někdy?
Ano, jednou
15%
15
Ano, několikrát
1%
1
Ano, protože jsem stejný neandrtálec jako ty
16%
16
Ne, vždy si všechno kontroluju
67%
65

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těžko uvěřitelný příběh..

6.6.2013 v 15:54 | Nahoru | #1

Gill píše: Já nechápu, že když někdo něco kupuje, že ihned s tím nejde na STK. Jo a na tý STK si to i vyfotit - kolikrát pak vyhoděj podruhý, když předtím nechali projít, když jsou na moto nějaký přiblblý tuningy...zkušenost mého strýce. Jinak Ty můžeš postupovat asi jen jak píše sharkis.



Proč bych měl s nově koupenou motorkou hned upalovat na STK? Popravdě - nevím jak u Vás, ale na většině českých STK Ti na běžné závady většinou ani nepřijdou - bývá to rutina - kontrola čísel, hloubky dezénu (ti poctivější i rozměru gum), rozsvítit, zablikat, zatroubit a ukázat lékárničku...

Jít na STK dřív než je nezbytně nutný (což mi připomíná, že mám čerstvě propadlou STK ) jsou podle mě jen vyhozený peníze Všechno co potřebuješ k úspěšnému projití STK si při koupi můžeš při troše rozvážnosti zkontrolovat sám a zadarmo - jako daleko lepší volbu beru vzít koupenou motorku do servisu, kde mi jí komplet zkontrolují, seřídí a popřípadě dají do kupy

(reakce na) Těžko uvěřitelný příběh..

6.6.2013 v 20:29 | Nahoru | #2

sharkis píše: Proč bych měl s nově koupenou motorkou hned upalovat na STK? Popravdě - nevím jak u Vás, ale na většině českých STK Ti na běžné závady většinou ani nepřijdou - bývá to rutina - kontrola čísel, hloubky dezénu (ti poctivější i rozměru gum), rozsvítit, zablikat, zatroubit a ukázat lékárničku...

Jít na STK dřív než je nezbytně nutný (což mi připomíná, že mám čerstvě propadlou STK ) jsou podle mě jen vyhozený peníze Všechno co potřebuješ k úspěšnému projití STK si při koupi můžeš při troše rozvážnosti zkontrolovat sám a zadarmo - jako daleko lepší volbu beru vzít koupenou motorku do servisu, kde mi jí komplet zkontrolují, seřídí a popřípadě dají do kupy



No ono jde o to ze kdyz delas evidencku tak si priplatis 50kc a udelaji ti novou technickou. To mi neprijde jako blbost. Ale tak kazdy je sveho stesti strujcem. A u motorky by melo byt kazdeho ve svem vlatnim zajmu aby byla technicky v cajku.Nikdo z nas se preci nechce zabit. Proto si myslim ze na to stkacka serou. Spolehaji na nas pud sebezachovy.
Téma je zamknuto


TOPlist