globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk
 
1.6.2013 v 22:18
Velice zajmavé počtení jako nová metodika pro STK na tento rok.. malá citace
"Nejčastěji se tyto přídavné korekční jednotky vyskytují u motocyklů a u elektronicky řízených vznětových motorů. Tyto jednotky navíc nemívají homologaci z hlediska elektromagnetické kompatibility (EMC) a jejich použití tedy odporuje i požadavkům na EMC. Používají se jednotky typu PowerCommander (motocykly) či PowerBox (vznětové motory)."

Celá směrnice pro STK je na http://www.mdcr.cz/..._1_upravy_motoru.doc

Co je zajmavé, že jako přestavba je považovaná aj výměna filtru sání za jiný a podobně..to je ale v jiných dokumentech.. http://www.dekra-au...-cistice-vzduchu.pdf

Od 1.1.2013:

Kontrola výkonu vývěvy, kompresoru a funkce víceokruhového jistícího ventilu.
Kontrola elektrického posilovače řízení.
Kontrola úpravy výkonu motoru (nepovolené úpravy řídících jednotek atd.).
Kontrola omezovačů tahu bezpečnostních pásů.
Kontrola předepínacích zařízení bezpečnostních pásů.
Kontrola airbagů.
Kontrola doplňujících zádržných systémů.
Kontrola požadavků týkajících se dopravy dětí.
Kontrola opotřebení tažného zařízení s použitím měřidel (STK pro užitková vozidla a STK pro traktory).
Kontrola hloubky vzorku pneumatik při použití zařízení na měření hloubky vzorku pneumatik.
Aplikace normy ISO 21069 – požadavek směrnice 2010/48 EU na sjednocení způsobu vyhodnocování účinku brzdových soustav vozidel s největší technicky přípustnou hmotností nad 3,5 tuny.
(Pozn. DEKRA: Norma ISO 21069 bude pravděpodobně aplikována v průběhu roku 2013).
U vozidel, u kterých nelze z technických důvodů zkontrolovat účinek brzdové soustavy na válcové zkušebně brzd, se dle požadavků směrnice 2010/48 EU má uskutečnit jízdní zkouška s použitím decelerometru. (Pozn. DEKRA: Tento požadavek směrnice EU bude pravděpodobně aplikován v průběhu roku 2013).

Od 1.1.2014:

Kontrola činnosti a kontrola brzdných účinků nouzového brzdění.
Činnost systému odlehčovací brzdy.
Kontrola účinnosti tlumení (kontrola tlumičů pérování vozidla).
Kontrola systému elektronické stability jízdy.
Měření hlučnosti.
Kontrola prostupu světla zasklením vozidla s použitím měřícího zařízení.

Naposledy editováno 01.06.2013 22:31:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

2.6.2013 v 12:43 | Nahoru | #1
Jenda_FZR> To mi prijde trosku jako malovani certa na zed. Takhle tvrdy to nikdy nemuzou udelat. Vzdyt by vsichni technici STK dali vypoved a pokud ne tak by zlikvidovali dopravu v CR.

(reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

2.6.2013 v 12:52 | Nahoru | #2
pylot> slyšel jsem něco podobnýho od známýho už před dvěma roky že přitvrdí,nicméně doteď to všechno jede dá se říct skoro při starém ...ale mínus je že to jednou přijde,otázka kdy opravdu

(reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

2.6.2013 v 12:59 | Nahoru | #3
pylot> vzdyt to leta pripravovali: on-line kamery, registry apod.
Myslis ze technici na STK budou davat vypovedi? Omyl, budou delat s klidem a v pohode jedno vozidlo dve hodky! Lepsi, nez stat na pracaku!
Ja pamatuju kdyz zacaly za komancu estekacka: jediny bylo v Praze na Chodovci a stodvacu Skodovku delali hodinu.Vyhazovali za umastenej spodek - ktera trosku nerosila......
Ci by to nezopako alii ted, maj k tomu vypocetni techniku, databaze, i lidi - na ic je potreba konzumovat, vyrobci jim radi pomohou!!!
Moje generace na tohle tema prozila jeste zlatej vek, CHUDACI NASE DETI!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist