"Nejčastěji se tyto přídavné korekční jednotky vyskytují u motocyklů a u elektronicky řízených vznětových motorů. Tyto jednotky navíc nemívají homologaci z hlediska elektromagnetické kompatibility (EMC) a jejich použití tedy odporuje i požadavkům na EMC. Používají se jednotky typu PowerCommander (motocykly) či PowerBox (vznětové motory)."
Celá směrnice pro STK je na http://www.mdcr.cz/..._1_upravy_motoru.doc
Co je zajmavé, že jako přestavba je považovaná aj výměna filtru sání za jiný a podobně..to je ale v jiných dokumentech.. http://www.dekra-au...-cistice-vzduchu.pdf
Od 1.1.2013:
Kontrola výkonu vývěvy, kompresoru a funkce víceokruhového jistícího ventilu.
Kontrola elektrického posilovače řízení.
Kontrola úpravy výkonu motoru (nepovolené úpravy řídících jednotek atd.).
Kontrola omezovačů tahu bezpečnostních pásů.
Kontrola předepínacích zařízení bezpečnostních pásů.
Kontrola airbagů.
Kontrola doplňujících zádržných systémů.
Kontrola požadavků týkajících se dopravy dětí.
Kontrola opotřebení tažného zařízení s použitím měřidel (STK pro užitková vozidla a STK pro traktory).
Kontrola hloubky vzorku pneumatik při použití zařízení na měření hloubky vzorku pneumatik.
Aplikace normy ISO 21069 – požadavek směrnice 2010/48 EU na sjednocení způsobu vyhodnocování účinku brzdových soustav vozidel s největší technicky přípustnou hmotností nad 3,5 tuny.
(Pozn. DEKRA: Norma ISO 21069 bude pravděpodobně aplikována v průběhu roku 2013).
U vozidel, u kterých nelze z technických důvodů zkontrolovat účinek brzdové soustavy na válcové zkušebně brzd, se dle požadavků směrnice 2010/48 EU má uskutečnit jízdní zkouška s použitím decelerometru. (Pozn. DEKRA: Tento požadavek směrnice EU bude pravděpodobně aplikován v průběhu roku 2013).
Od 1.1.2014:
Kontrola činnosti a kontrola brzdných účinků nouzového brzdění.
Činnost systému odlehčovací brzdy.
Kontrola účinnosti tlumení (kontrola tlumičů pérování vozidla).
Kontrola systému elektronické stability jízdy.
Měření hlučnosti.
Kontrola prostupu světla zasklením vozidla s použitím měřícího zařízení.
Naposledy editováno 01.06.2013 22:31:43
Naposledy editováno 02.06.2013 10:25:14
1 reakcí na tento příspěvek Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk
Chcije a chcije..... Jo a jeste CHCIJE!
Nevim jak kdo, ale ja mam najeto lstosni rekord: na me motorce tak 100 km a 450 kdyz jsem prevazel z Prahy synkovu padinu! Jsk to tak vypada, pujxem kupovat kajaky!
pesastor píše: Panove a prip.damy, daleko VETSI PROBLEM:
Chcije a chcije..... Jo a jeste CHCIJE!
Nevim jak kdo, ale ja mam najeto lstosni rekord: na me motorce tak 100 km a 450 kdyz jsem prevazel z Prahy synkovu padinu! Jsk to tak vypada, pujxem kupovat kajaky!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk
Packyn píše: už na 2 stk mi nepřišli na to že mi nesvítí zadní brzdové kuli sportovnímu přepáčku pochybuju že by poznali že tam mam jinej filtr powercomander se mě netýká
Měl jsem stejný problém a vyřešil jsem to tímto1 reakcí na tento příspěvek Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk
seikos píše: Mimoto kdejakej Číňan dnes vyrábí zboží se značkou CE a přitom to zboží nesplňuje vůbec nic.
Není CE jako CE...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk
Mickey7481 píše: Ja kdyz byl nedavno na evidencce tak nemohli najit ani vyrobni cisla a o typu motoru ani nemluvim. Chtel bych videt jak to vsechno kontrolujou
To mě taky nemohl najít a to se mě ptal,za kolik jsem fazera koupil,že ho má taky a akorát ho dal k prodeji,jezdí na tom samém co já,dělá technika na stk a neví,kde je číslo motoru o nějakém hlubším buzerování si můžeme nechat jen zdát :o)
Naposledy editováno 02.06.2013 12:15:51
2 reakcí na tento příspěvek Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk
"Do konce roku doval všechno na čem chceš STK, od novýho roku už ti to nikdo neudělá, nebo to bude tak drahý že na to nebudeš mít, jedno vozidlo budou kontrolovat minimálně dva lidi a oba dva budou odpovědní za zdokumentování a otestování. Na konci podepíšou oba protokol, pokud se později něco s tím vozidlem stane, ať už bouračka, nebo nucená technická prohlídka, bude se to pak kontrolovat. Pokud na vozidle bude cokoliv co oni nezdokumentovali, budou problémy. Problémy tipu : pokuta ja kretén, při opakování až kriminál. Jakákoliv věc která na vozidlo nepatří, například čirý blinkr na vozidle kde má být žlutý, nebo věc nehomologovaná k provozu + neschválená pro použití na konkrétním vozidle, bude pruser."
Na to jsem se zeptal, protože mi přišlo nemožný aby někdo věděl jaký maj bejt blinkry nebo, zrcátka na nějaký třeba 15let starý motorce"A jak na to jako příjdou, že to tam neni origo?
"Tak třeba při nucený technický, pokud technik nabyde přesvědčení, že něco neni vpořádku, aniž by věděl co...vozidlo se zadrží na dobu nezbytně nutnou ke kvalifikovánému posouzení. To provede soudní znalec, který si múže přizvat styčnou osobu od výrobce vozidla - pokud se prokáže, že na vozidle bylo úmyslně upraveno cokoliv, co nesplňuje ABCedu sraček....máš to na krku, pokud si auto dáváš někam do servisu, maj to oni na krku ovšem ti se budou distancovat....takže ty Posudek a zjištění skutečného stavu + všechny výdaje platí majitel, pokud se ukáže že vozidlo neodpovídá.... případně osoba(servis) který úpravu, nebo nebezpečnou opravu provedl. Bude existovat mnoho zpúsobú urovnání počínaje "pouhým" uvedením do púvodního stavu(chápej originálního) přez pokuty a soudem konče(chytěj tě jak jedeš v natuněný plechárně 200 a vyšlou tě technickou)
Abych pravdu řekl, já se toho docela obávám. Na motorce nic extra nemám, snad kromě řezaných slickú (který teda asi neni problém přezout) ale auto múžu rovnou odhlásit
Sám jsem zvědavej jak to bude ale nemám z toho vubec dobrej pocit. Tenhle člověk byl páka na všecko a známe se skoro 10 let, do ksichtu mi řekl že ani mně ani nikomu jinýmu to už dělat nebude, jelikož pro ně z toho budou obrovský postihy a ztráta zaměstnání je ten nejmenší z nich.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk
Myslis ze technici na STK budou davat vypovedi? Omyl, budou delat s klidem a v pohode jedno vozidlo dve hodky! Lepsi, nez stat na pracaku!
Ja pamatuju kdyz zacaly za komancu estekacka: jediny bylo v Praze na Chodovci a stodvacu Skodovku delali hodinu.Vyhazovali za umastenej spodek - ktera trosku nerosila......
Ci by to nezopako alii ted, maj k tomu vypocetni techniku, databaze, i lidi - na ic je potreba konzumovat, vyrobci jim radi pomohou!!!
Moje generace na tohle tema prozila jeste zlatej vek, CHUDACI NASE DETI!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk
1 reakcí na tento příspěvek Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk
pylot> Takový byznys už tu mají otevřený jiní
2 reakcí na tento příspěvek Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk
pro účely STK zapůjčím originál tlumiče výfuků Suzuki SV1000, r.v.2004, Brno
CZepelin píše: do menu webu bych ještě přidal záložku "STK" např:
pro účely STK zapůjčím originál tlumiče výfuků Suzuki SV1000, r.v.2004, Brno
Nedomyslenej podnikatelskej zamer -> kdyz uz tak pujcovat motorku s vymennym VINkem i cislem motoru; pochopitelne v superorigos stavu!
Budes mit v garazi 10 pujcovacich kousku, zimni sidlo na Havaji, letni v Nice a motorkarskej narod ti utrha ruce
Naposledy editováno 02.06.2013 15:39:42