chtěla bych poradit, prodala jsem před týdnem motorku a nový majitel se mi ozval stím, že má asi přidřený motor a chce vrátit všechny peníze, jelikož to považuje za skrytou vadu! Já mu motorku prodávala po servise s vyměněným oleje (ovšem bez dokladu o servise- má chyba) ale když si motorku odvážel, tak sám usoudil, že je motorově v pořádku, byl se na ní i projet! Olej šlo vidět že černej není,... dá se tato situace považovat za skrytou vadu??!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uznání skryté vady!
Mrc92 píše: Dolík....> jo má, bylo to nechaný na poloze rezerva, servisák mi to vysvětloval, že se stim nesmí hejbat , protože by se tam udělal podtlak nebo naopak a tím pádem by se stalo právě to co borec řekl, ale borec mi tvrdí že na to nesahal, přitom už když přijel tk se mě ptal na jaké poloze to je a rýpal do toho. navíc mi po telefonu tvrdil že na ni jezdil každej den, takže ikdyby ten kohoutek přepl,tk prej nestála tak dlouho aby mohl ten benzín vychcat do karburátoru a oleje. ale když si přijel pro techničák tak mi řekl že se byl 2krát projet, takže taky neví co mele
cože?
Na polohu ON a RES snad právě podtlak otevírá membránový ventil, na polohu PRI dojde k by-passu membrány a karby se naplní samospádem. Při dlouhém stání hrozí, že se benzin dostane do oleje, ale to by pak byla blbost majitele.
Krom toho i v manuálu (a nejen ER-5) http://davidhavel.p...palivovy-kohout.html je, že se jezdí na ON - jezdit na RES je celkem o "hubu" mimo civilizaci.