globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kývání rozety
Zdravím,mám problém s kýváním rozety,ale ne ve směru kola,kýve se dostran.Po výměně ložiska NTN japan v rozetě se pořát kýve,Vyměnil jsem distanční kroužek co je nasunutý v ložisku objednáno origo v suzuki brno a rozeta se pořát kýve.Za rady předem děkuju.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kývání rozety

4.6.2013 v 07:38 | Nahoru | #1

fzr píše: Skwanky> Ahoj, kdysi jsem si toho samého všimnul u FZR 1000. Yamaha to má řešené úplně stejně a ten díl 13 má taky oproti hřídeli kola dost vůli. Protože na tom nebylo vidět opotřebení, usoudil jsem, že, ač je to divný, tam vůle nějaká má být. Rozeta je napevno na unašeči, v tom je ložisko taky dobrý, ale do ložiska je vložen díl 13, který má vnitřní průměr pro hřídel větší a to způsobuje možnost kývání do stran - přidržuje to, nebo tlumí pak ty gumový špalky, Taky mi to přišlo divný, ale už jsem to neřešil. Spíš jde o to, mít kolečko a rozetu v zákrytu při napínání řetězu. Výkyv rozety do stran mám cca 2 mm určitě...



Ta vule na hřídeli určitě nedovolí kyvani, ve chvíli kdy utahnes kolo tak se to přes vnitrni kroužek ložiska stáhne na fest a vule zmizí.

(reakce na) Kývání rozety

4.6.2013 v 14:35 | Nahoru | #2
assassin> Ahoj, máš pravdu, to zní logicky, ale já taky dával nové ložisko a v rozebraném stavu byla patrná vůle jen mezi tou 13 a hřídelí kola. Když jsem to namontoval, vůle je, když vezmeš silou za rozetu taková gumová - jak se to hýbe v tom /u Jawy tomu říkali tlumič záběru/ v těch gumovejch špalkách. Takže né vůle cvakavá, ale možnost trochu uhnout do stran. Napadlo mě, že to mají schválně, když blbě napneš řetěz, aby se hned nezničil řetěz a rozeta - aby mělo možnost se to jako trochu srovnat...
Jinak mám taky u Yamahy takovou zvláštnost, kdysi jsem dával novou řetězovou sadu RK 532 GSV - mělo to být jedno z nejlepších řešení, kolečko i rozeta podle manuálu v pořádku, vyndaval jsem kyvku - řetěz originál snýtovaný, správný počet článků a už jako nový byla hřídel za polovinou napínáku. Teď mám tak 3mm do konce díry na hřídel, už ty kostky pomalu lezou z kyvky, ale když řetěz zmřím - těch 10 článků, tak je v pohodě v normě. Už mě napadlo, že má motorka kratší kyvku, jezdil s ní někdo hoby závody, ale zase vypadá jako originál, i s obtiskama... Normálně asi řetěz zkrátím, ale zdá se mi to taky záhadný. Jenže OW 01 měla kyvku podobnou, ani kosti nemám originál, kdoví, co s tím ten germán dělal. A ještě jedna věc, tahle Yamaha se rozjíždí stejně, jako kamarádova RSV, která by měla mít daleko větší výkon. Moje CB 1300 je oproti už vykloktaný Yamaze úplný chudák...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist