Zajímá mne stoj který nebude pořád v servisu, bude klidný ale i zároveň svižný, dobře ovladatelný, a ještě se na něm nenudil. Zajímá mně jezdění hlavně po silnici a převážně po alpských zemích, žádný terén ale dát si i někdy brněnský okruh. Roční nájezd cca 5000 až 10000 km.
1 reakcí na tento příspěvek Kterou cestovní motorku?
multistáda se mi taky líbí nejvíce, ale ty prachy se mi za to moc nechce dávat. Mám domluveného příští týden caponorda i multistradu na vyzkoušení, tak jsem zvědavý.
Dnes jsem prubnul tigera sporta v triumphu olomouc a zas tak super pocit z podvozku jsem neměl, určitě ho to chce doladit. Motorově, pohodlí a ovladatelnost super. Největší problém na tigerovi jsem měl se zrcátkama prdlajz jsem v nich viděl jelikož jsem zvyklí je mít na kapotě, a v celku vysoké turbolence za plexi.
Zatím dík za názory.
VitSild píše: Čau,
multistáda se mi taky líbí nejvíce, ale ty prachy se mi za to moc nechce dávat. Mám domluveného příští týden caponorda i multistradu na vyzkoušení, tak jsem zvědavý.
Dnes jsem prubnul tigera sporta v triumphu olomouc a zas tak super pocit z podvozku jsem neměl, určitě ho to chce doladit. Motorově, pohodlí a ovladatelnost super. Největší problém na tigerovi jsem měl se zrcátkama prdlajz jsem v nich viděl jelikož jsem zvyklí je mít na kapotě, a v celku vysoké turbolence za plexi.
Zatím dík za názory.
Novýho Caponorda jsem dnes zkoušel. Jo, jede moc hezky, vpodstatě velmi podobné pocity z motoru a jízdy jako má Dorsoduro 1200. Jen má Capo zřejmě na první dva kvalty omezený krouťák v rozmezí 3-5 tis, protože Dorso (stejné motory) je o dost agresivnější.
Ale plexi je tam také malý a taky je tam fakt hodně turbulencí. A to mám C3. Přitom tomu nebrání tam daát jak vyšší, tak širší, což třeba i MS (do šířky) moc nejde kvůli bástrům.
Semiaktivní podvozek docela solidně pracuje, i přes hluboký propasti se nese celkem v pohodě.
Multistráda je oproti Capovi o dost agresivnější a jede výrazně lépe. Taky se mi zdála malinko lépe ovladatelná. U Caponorda se mi zase zdá že je lépe dílensky zpracovaný a víc dotažený do detailu. A má fakt luxusně pohodný křeslo.
Naposledy editováno 31.05.2013 21:19:02
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Balkán 2024 Kawasaki Versys 1000 | TomVersys | 26 | 11.4.2024 v 16:49 TomVersys |
ukazatel zařazené rychlosti Kawasaki Versys 1000 | Irwing_W | 2 | 7.4.2024 v 08:32 krokoš |
Přední pravý LED blinkr Ducati Mult... Ducati Multistrada 1200 | ToyBoy | 0 | 6.4.2024 v 12:39 ToyBoy |
nový versys 1000,H2 Relevation, 200... Kawasaki Versys 1000 | mmr | 1 | 27.3.2024 v 13:59 TaťusPájus |
Zavrčení elektroniky po zapnutí klí... Kawasaki Versys 1000 | oldy | 7 | 14.3.2024 v 16:53 PavelGT |