globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nedotažené šrouby v motoru
29.5.2013 v 21:01
Zdarec... po výměně ložisek mi dachtl nechtěl pořádně chytat, chytl pouze s uplně minimálním odtrhem. Myslel jsem si že je to kvůli vyběhanejm kladívkům tak jsem dal nový, ale nic tak mě pak napadlo jestli to není kvůli tomu, že jsem si nechal přivařit příčku mezi zapalko a řetěz a zkroutil se kartér. Tak jsem dneska rozpůlil motor abych moh převodovku a klikovku dát do jinejch kartérů, ale když sjem sundal spojku a chtěl z motoru vyndat šrouby tak byly uplně všechny volný a na vnějšku byly2 taky povolený. Mohly ty problém se zapalkem byjt způsoben timhle?
PS: Občas s tim minimálnim odtrhem normálně jezdil, ale jenom málo kdy a nejel jako dřív

nedotažené šrouby v motoru

29.5.2013 v 21:37 | Nahoru | #1
to by na zapalování vliv mít nemělo spíš třeba na kompresi

nedotažené šrouby v motoru

29.5.2013 v 21:38 | Nahoru | #2
Nezapoměl si dát na magneto klínek?

1 reakcí na tento příspěvek nedotažené šrouby v motoru

29.5.2013 v 21:48 | Nahoru | #3
nene, ten tam byl, doufám že se to vyřeší jinejma kartérama, jestli ne, tak jde pincek pryč :D

nedotažené šrouby v motoru

29.5.2013 v 23:26 | Nahoru | #4
no já měl podobnej problém,nechtělo to vůbec jet,takže jsem stím předstihem laboroval tak dlouho že by to muselo jet ale nic,vypaloval jsem vejfuck ale pořád nic,čistil jsem karbec taky nic,dal jsem nový kladívka taky nic,nakonec když už jsem myslel že ho zahodim tak jsem se tak podíval na vzduch. filtr který byl sice nový ale tak jsem si řekl že ho zkusím sundat a hele ho fichtl jede jak píchlá svině :D

(reakce na) nedotažené šrouby v motoru

30.5.2013 v 08:12 | Nahoru | #5

šinys píše: nene, ten tam byl, doufám že se to vyřeší jinejma kartérama, jestli ne, tak jde pincek pryč :D



Když je po GO tak ho prodáš snadno

1 reakcí na tento příspěvek nedotažené šrouby v motoru

30.5.2013 v 09:53 | Nahoru | #6
Kartry dej na silikon, nové gufera dávej až máš sešroubovaný kartry k sobě,zkus dát jinou váčku na zapalko a namaž ji olejem,vyhod ten tvůj přímý filtr,
Šrouby jsi měl proto všechny volné ,protože jsi měl málo stáhlé kartry k sobě při smontování a sedli si až při namontováni do rámů a zahřáti motoru.
Správný postup skládáni je že ohřeješ na elektr. vařiči hlavní ložiska klikovky a ty potom nasuneš na kliku,po vychladnutí kliky nahřeješ kartr a do něho nasuneš kliku i s ložiskáma,po vychladnutí kartru s klikou naneseš na něj silikon a nahřeješ zbývajicí kartr který nasuneš na blok s klikou a ihned dotáhneš všechny šrouby při občasném poklepáni gum. kladívkem po klikovce a kartru,po vychladnutí nasuneš gufera

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nedotažené šrouby v motoru

30.5.2013 v 15:53 | Nahoru | #7
fapeko> na silikon bych až tak nespolehal(nezajistí eventulně potřebnou vůli)rozhodně bych tam to papírové tesnění a doplnil bych to tím silkonem ,jelikož když jsem já dělal GO a fíku tak jsem to slošil jen na silikon a ejhle hřídele v převodovce šli velmi stuha otáčet.zjistli že to těsnění děla třošku vůli pro hřídele ve futrch ,když jsem jen trošku povolil šrouby v bloku tak převodovka šla krásně když jsem do táhl tak to bylo na hovno ,vložil jsem tam těsnění a bez problému.Takže to papírové těsnění tam asi nějaký smysl má

nedotažené šrouby v motoru

30.5.2013 v 23:24 | Nahoru | #8
dneska jsem s přivez nový kartry a začal skládat.. když jsem to měl složený (1.) tak jsem si všiml že jsem zapomněl na broznový pouzdro, tak zase rozpůlit dít ho tam a složit, ale zbouchal jsme ho moc takže jsem nemohl otočit nakopávačkou, takže zase od sebe natočit nakopávačku a k sobě, pak jsem si ale všim že jsem blbě nasadil "novej" startovací segment, takže nakopávačka je otočená dolu... už jsem neměl náladu to znova rozebírat, tak jsem to tak nechal a budu bez nakopávačky... stejně to mám do lesa :D. Zatim mám složenou převodovku a spojku, tak snad to v sobotu dodělám a bude zase normálně jezdit
PS: filtr už tam neni a papírový těsnění jsem tam nedal, ale jde to plynule a lehce

nedotažené šrouby v motoru

31.5.2013 v 08:02 | Nahoru | #9
To s tou nakopávačkou si musim někam poznamenat, takhle krásně ušetřených 10 minut času se jen tak nevidí

nedotažené šrouby v motoru

31.5.2013 v 08:33 | Nahoru | #10
Po malé úpravě jde předělat na ruční startování - stačí točit klikou dokola. Některé motorky to dřív měly... Konvence stranou - generálka je generálka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nedotažené šrouby v motoru

31.5.2013 v 21:18 | Nahoru | #11
hagrid.hagrid>No je snad jasné jak dělam GO motoru tak si nasucho složim motor bez kliky jen s převodovkou a vymezim případné vůle a vyzkouším řazení. Je blbost když měním různé hřidele a kolečka v převodovce že si motor hned složím na hotovo i s klikou a potom se věčinou stávají takové věci že bud to je bez vůle anebo je zase příliš velká vůle a musí se znova půlit motor. U takových starých bloku které byli už 100x pulené doporučuji použít ten motor. silikon a běžný papír by případné vůle nevymezil

(reakce na) nedotažené šrouby v motoru

4.6.2013 v 19:18 | Nahoru | #12
fapeko> to je sice vše hezké ale jen vpripade když děláš převodovku a menis tam hřídele a kolečka a to jsem já nedělal a ani futra hřídel ty byli ok ,jen kliku a ložiska a simering,převodovka byla původní ,povodní těsnění jsem vyhodil a dál jsem jen mot.silikon a ejhle měl jsem to na tesno ,pak jsem přidal jen těsnění a bez problémů .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 10 29.4.2024 v 20:21 AdaM123456
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 40 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr Jawa_Babetta 14 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA


TOPlist