globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dekarbonizaci válce, pístu a výfuku. Jaký pak olej
Zdar motorkáři!

Rozhodl jsem se dopřát mé kejvačce 175 trošku líp. V létě (Až vyjezdím nádrž starého benzínu) provedu dekarbonizaci válce a výfuků.
Poradili byste mi, jak to nejlépe mám udělat, nějaký rady? Rovnou vyměním i těsnění.
Rád bych změnil i olej (Ted M2T 1:30), abych celý odkarbonování nemusel dělat znova.
Jaký olej a v jakém poměru mám míchat s 95? Děkuju a prosím jen zkušené rady, nerad bych dělal GO.

Naposledy editováno 29.05.2013 15:48:00

1 reakcí na tento příspěvek Dekarbonizaci válce, pístu a výfuku. Jaký pak olej

29.5.2013 v 15:45 | Nahoru | #1

mám píchat s 95? Děkuju





Asi si na starší, co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dekarbonizaci válce, pístu a výfuku. Jaký pak olej

29.5.2013 v 15:48 | Nahoru | #2

Fidži_CZ píše:

Asi si na starší, co?



Trošku překlep

Dekarbonizaci válce, pístu a výfuku. Jaký pak olej

29.5.2013 v 15:55 | Nahoru | #3
daval jsem doma olej dolmar ma 2T 1:50 a casem...i se to vycistilo samo...obcas sem tam jeste primichaval mejakej srac z benzinky...jak do fichtla tak do 175. i kdyz u fichtla nakonec co vyfuku se tyce pomohlo poradne vypalit....

Dekarbonizaci válce, pístu a výfuku. Jaký pak olej

29.5.2013 v 15:57 | Nahoru | #4
Ocelovy kartac ?

Dekarbonizaci válce, pístu a výfuku. Jaký pak olej

Skvělá odpověď, děkuji! 29.5.2013 v 16:23 | Nahoru | #5
rozmontovat vyndat tlumič z výfuku a vypálit autogenem

1 reakcí na tento příspěvek Dekarbonizaci válce, pístu a výfuku. Jaký pak olej

Skvělá odpověď, děkuji! 29.5.2013 v 16:24 | Nahoru | #6
Jak tam dáš lepší olej tak to mužeš zadřít.Rozpustí se ti karbon v kartrech a na klice a může se to kousnout.

Dekarbonizaci válce, pístu a výfuku. Jaký pak olej

Skvělá odpověď, děkuji! 29.5.2013 v 16:43 | Nahoru | #7
Můžu doporučit olej Mogul TSF nebo případně TS.Já míchám 1:35 . Jinak ty vejfuky rozeber a vem dráťákem nebo si kup drátěnej kotouček na vrtačku a na něj si vyrob prodlužovací nástavec, abys došáhnul po celý dýlce vejfuku.Případně existuje dost přípravků na čištění motorů který ten bordel uvnitř rozpustí a pak to vypláchneš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dekarbonizaci válce, pístu a výfuku. Jaký pak olej

Skvělá odpověď, děkuji! 29.5.2013 v 17:57 | Nahoru | #8
BIKERGEORGE> Už jsem se zmínil na Fichtlkrámku...

(reakce na) Dekarbonizaci válce, pístu a výfuku. Jaký pak olej

29.5.2013 v 18:10 | Nahoru | #9
kolecko10> Skvělá odpověď na Fichtlkrámku.....

(reakce na) Dekarbonizaci válce, pístu a výfuku. Jaký pak olej

30.5.2013 v 13:20 | Nahoru | #10

Mildabike píše: Jak tam dáš lepší olej tak to mužeš zadřít.Rozpustí se ti karbon v kartrech a na klice a může se to kousnout.



Jasně, kolik už jsi jich viděl.

Začal jsem používat na radu přátel z Jawamanie olej Moto lavio, z toho co jsem zatím měl, opravdu kouří nejmíň a míchat 1:33. Pokud nemáš kliku na jehlách a budeš míchat 1:50 jak tady někdo psal tak zadřeš vršek.

Dekarbonizaci válce, pístu a výfuku. Jaký pak olej

30.5.2013 v 14:46 | Nahoru | #11
Jawu 250 Jezdím cca 25 let. Za tu dobu mě nezklamala. Starám se o ni. Jena z pravidelných ročních operací je sundání výfuků. Výfuky rozeberu. Doporučuji dělat vyčištění alespoň jednou za sezónu. Vnitřek nejprve od největšího humusu otřu hadrem a pak následně odřu kartáčem. Vnitřek vypláchnu benzínem a hadrem. Nikdy nejdu na čištění plamenem. Tím se velmi ničí chrom. Důležitá jsou kolena. Na ty se zapomíná a přitom při provozu znamenají dost. Jelikož v nich dochází k předlaku i podtlaku v rámci střídání sání a váfuku, tak je třeba aby byly co možná nejhladší. Totiž výfuk není jen dán velikosti průměru trubky, ale i hladkostí povrchu. Nebudu již nadále rozebírat teorii. Prostě vezmi kulatý kartáč třeba na čištění kotlů a pročisti kolena. Ideální je mosazný kartáč.
UPLNĚ NEJLEPŠÍ JE PO ZAZIMOVÁNÍ MOTORKY VYNDAT VÝFUKY A ZASLEPIT KONEC. NÁSLEDNĚ POSTAVIT A NALÍT DOVNÍTŘ PETROLEJ. z JARA AŽ BUDETE MONTOVAT VÝFUKY DO MOTORKY, TAK BUDOU VE VNITŘ JAK Z FABRIKY.
Dále by jsem se přimlouval, aby jste používali kvalitní oleje. M2T patří do minulosti a nikoliv do motoru. Dělá se z odpadu a opravdu dosti zanáší motor i potrubí. Kvalitní olej je sice dražší, ale vyplatí se. Což poznáte při čištění. Také nejsem moc příznivcem olejů do motorových pil. Mám pocit, že nejsou moc dobrý. Přeci jen jsou dělaný pro vysokotáčkové stroje s malým výfukem. I když je lepší používat je, než M2T.
Do své Jawy 250 z roku 1959 dávám poměr 1:40. Jo a na závěr. Mám originální ještě chromované výfuky. Jen na místě baterky je zničen chrom od baterky.
Také ma vliv na správné spalování nastavení vhodného předpalu. Jeho popis je v každé literatuře. Je jednoduchý, přesto mnoho lidí tento úkon podceňuje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Uchycení sedla na Jawa ČZ typ 355 v... Jawa 175/356, Jawa 125/355 JAW4Ř 8 4.4.2024 v 08:49 Dolin
Jawa 175 po nastartování hned chcíp... [1, 2, 3] Jawa 175/356 Raptík 63 24.2.2024 v 23:32 ondra1997
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR
Jawa ČZ kope zpět Jawa 175/356, Jawa 125/355 JAW4Ř 0 31.1.2024 v 20:58 JAW4Ř
Seřízení Vape Jawa Jawa 175/356, Jawa 125/355 Jawa ČZ Jawa ČZ Jirk_K 7 19.1.2024 v 19:49 Jirk_K


TOPlist