Rozhodl jsem se dopřát mé kejvačce 175 trošku líp. V létě (Až vyjezdím nádrž starého benzínu) provedu dekarbonizaci válce a výfuků.
Poradili byste mi, jak to nejlépe mám udělat, nějaký rady? Rovnou vyměním i těsnění.
Rád bych změnil i olej (Ted M2T 1:30), abych celý odkarbonování nemusel dělat znova.
Jaký olej a v jakém poměru mám míchat s 95? Děkuju a prosím jen zkušené rady, nerad bych dělal GO.
Naposledy editováno 29.05.2013 15:48:00
1 reakcí na tento příspěvek Dekarbonizaci válce, pístu a výfuku. Jaký pak olej
mám píchat s 95? Děkuju
Asi si na starší, co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dekarbonizaci válce, pístu a výfuku. Jaký pak olej
Fidži_CZ píše:
Asi si na starší, co?
Trošku překlep
1 reakcí na tento příspěvek Dekarbonizaci válce, pístu a výfuku. Jaký pak olej
Dekarbonizaci válce, pístu a výfuku. Jaký pak olej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dekarbonizaci válce, pístu a výfuku. Jaký pak olej
Mildabike píše: Jak tam dáš lepší olej tak to mužeš zadřít.Rozpustí se ti karbon v kartrech a na klice a může se to kousnout.
Jasně, kolik už jsi jich viděl.
Začal jsem používat na radu přátel z Jawamanie olej Moto lavio, z toho co jsem zatím měl, opravdu kouří nejmíň a míchat 1:33. Pokud nemáš kliku na jehlách a budeš míchat 1:50 jak tady někdo psal tak zadřeš vršek.
UPLNĚ NEJLEPŠÍ JE PO ZAZIMOVÁNÍ MOTORKY VYNDAT VÝFUKY A ZASLEPIT KONEC. NÁSLEDNĚ POSTAVIT A NALÍT DOVNÍTŘ PETROLEJ. z JARA AŽ BUDETE MONTOVAT VÝFUKY DO MOTORKY, TAK BUDOU VE VNITŘ JAK Z FABRIKY.
Dále by jsem se přimlouval, aby jste používali kvalitní oleje. M2T patří do minulosti a nikoliv do motoru. Dělá se z odpadu a opravdu dosti zanáší motor i potrubí. Kvalitní olej je sice dražší, ale vyplatí se. Což poznáte při čištění. Také nejsem moc příznivcem olejů do motorových pil. Mám pocit, že nejsou moc dobrý. Přeci jen jsou dělaný pro vysokotáčkové stroje s malým výfukem. I když je lepší používat je, než M2T.
Do své Jawy 250 z roku 1959 dávám poměr 1:40. Jo a na závěr. Mám originální ještě chromované výfuky. Jen na místě baterky je zničen chrom od baterky.
Také ma vliv na správné spalování nastavení vhodného předpalu. Jeho popis je v každé literatuře. Je jednoduchý, přesto mnoho lidí tento úkon podceňuje.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Uchycení sedla na Jawa ČZ typ 355 v... Jawa 175/356, Jawa 125/355 | JAW4Ř | 8 | 4.4.2024 v 08:49 Dolin |
Jawa 175 po nastartování hned chcíp... [1, 2, 3] Jawa 175/356 | Raptík | 63 | 24.2.2024 v 23:32 ondra1997 |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |
Jawa ČZ kope zpět Jawa 175/356, Jawa 125/355 | JAW4Ř | 0 | 31.1.2024 v 20:58 JAW4Ř |
Seřízení Vape Jawa Jawa 175/356, Jawa 125/355 Jawa ČZ Jawa ČZ | Jirk_K | 7 | 19.1.2024 v 19:49 Jirk_K |