bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Záhada
29.5.2013 v 00:27
Zdravím, mám ač dementní otázku, tak už to prostě nejde vydržet. S mojí šunkou mám nalítáno dohromady 33 tisíc (jak tu všichni na ty číňany nadávají a furt to jezdí jak za mlada:D) koupeno to bylo ve stavu 22 tisíc plus nějaké drobné.. Tak že pojem "vyběhaný motor" je irelevantní.. ale každopádně k dotazu. Řeším to už od tý doby co jsem jí koupil doteď a furt jsem to nevyřešil.. Prostě to nechce jet víc jak 83+- km/h, měřeno na radaru, těch 83 sem tam měl skoro u omezovaču a skoro v červených.. Podotýkám, že motorka jde do otáček uplně normálně, 1-5 a pětku vytočím i do omezovače, ten motor má síly habaděj naskládaný to tam mám hned. Ale prostě s cestovní rychlostí 70 km/h se moc nedá prostě jezdit nedá mimo město.. Pro dementy "je to čína, je to 125tka.." to je sice hezký, ale tohle udělá i polazený simson a větší rychlost je i v TP myslím.. Prostě lidi s tím lítaj kolem tý stovky a netáhaj to do červených.. což je u 125 4t normální. Tak že to vezmem po pořadě. Řetězová sada D.I.D, stará jednu sezónu, řetěz v pořádku, kolečko i rozeta není ohlodaný, v pořádku (ve předu 16z (původní 15) ), v zadu rozeta 51z originální). Karburátor seštelovaný, směs seštělovaná (cihlová barva svíčky), jehla na prostředním zářezu, benzín jde v pořádku do karburátoru, nikde nic neteče, plovák by měl být v pořádku. Všude nové těsnění, na levém víku u magneta a na pravém na spojce k tomu i těsnící tmel na motory, na karburátoru u příruby na karburátor i u příruby na hlavu. Jediný co mě napadá je, že příruba má na povrchu maličké praskliny, nedávno tu bylo téma jak to měl kluk u aprilky RSa trošku popraskané, ale je to jen na povrchu, uvnitř příruby žádné díry nejsou tak že je vyloučené že by to někde sálo falešnej vzduch. Molitan v airboxu je napuštěn olejem na filtry. 600 km zpátky byla dělaná generálka vršku (výbrus, pístní sada na 2 výbrus, zabroušené ventily, gufera..) podotýkám že vačka, vahadla jsou v pořádku, ventily seřízené, hlava zkontrolovaná a vyčištěná od karbonu v servisu. Asi 400 KM po zajíždění byl půlen motor u odborníka kvůli převodovce, při tom se všechno zkontrolovalo a všechno je v pořádku. Složeno a do dneška dalších 200 km. Ano jsem si vědom toho že zajíždím, ale už tomu trochu nakládám a furt se prostě přes těch 85 nevyšplhám a před výbrusem sem to vytáhnul do omezovače skoro sotva na 80!! a to to tahám už v omezovači skoro a v červených otáčkách! Podotýkám ještě, že motorka má "podomácku" dělanej Laďák, ale to by tomu nijak vadit nemělo, ještě jsem zjistil, že mezi motorem a svodem od koncovky výfuku není měděný těsnění (takový to kolečko) to už jsem samozřejmě objednal. Tak že, vyběhaný motor? i ty maličké praskliny na přírubě které by neměli sát falešnej vzduch? Ještě připomínám, že motorka drží otáčky na volnoběh. Těsnění mezi svodem a motorem? Zaráží mě, že motorku vytočím na 5 do omezovače a vytáhnu z toho sotva 85 km/h!! Omlouvám se za sloh, ale musel sem tu vše vypsat.. Tak a teď, babo raď. Kdo přijde na příčinu, má u mě basu piv.
EDIT: Ještě jsem si vzpoměl.. tachometr mě ukazuje na 5tce skoro tak v 9 tis přes 100km/h, avšak motorka prostě jede cca těch 83 km/h, měřeno na tom radaru.. vím, že každé tacho přeměřuje, ale tolik? Já jen, jestli to s tím nemá něco společného..

Naposledy editováno 29.05.2013 01:04:31
Předchozí
1 2
Následující

Záhada

29.5.2013 v 01:05 | Nahoru | #1
Nejvyšší dosažitelná rychlost při maximálních otáčkách motoru a nejvyšším stupni je dána zpřevodováním (pokud uvažujeme dostatečně silný motor a to zde je), roli tak má poměr primárního převodu, 5. rychlosti a poměr sekundáru. YUKI uvádí ve svých materiálech na webu max rychlost 85 nebo 90km/h.

E: pokud jsi s 15z kolečkem dosáhl max rychlosti 80km/h, s 16z by to mělo být 80*(16/15)=85km/h

Naposledy editováno 29.05.2013 01:06:48

Záhada

29.5.2013 v 01:07 | Nahoru | #2
1) Neber to osobně, ale kolik vážíš?
2) Nemáš doma originální výfuk nebo někoho kdo by ti ho půjčil?
3) Točí se ti kola volně? Nedřou o brzdu? Nemáš přešponovaný řetěz?

Záhada

29.5.2013 v 01:17 | Nahoru | #3
cervik - To je sice možný, ale nebudu teď brát v úvahu "Co je psáno - to je dáno" . Mluvil jsem s pár lidmi co mají tyhle modely, a nikomu to pod kilo nejede, všichni to maj originálně zpřevodovaný.. A oba dva víme, že "max rychlost" co píše výrobce je jen čistě teoretická.. to jen já mám asi motor, který vyráběli šneci.. Zpřevodování na obou modelech (TR,SM) je stejné samozřejmě a nikomu se to takhle netáhne. Nemůžu ti říct kolik, protože při koupi bylo 13z ohlodaný jak pes, nahrazeno ihned 14z (jiné k sehnání nebylo) až do teď, než jsem sehnal ze zahraničí 16z od JT. Původní je 15z a s tím by to mělo jet přes stovku a ne pod.. s tvým editem máš pravdu, ale je to trošku mimo mísu.
John - neberu, vážím cirka 72 kilo, jsem štíhlej kluk, na péro si přes břicho zatím vidím. , originální bohužel nemám ani nikoho kdo by ho půjčil, podle mě je ten co tam mám originální, taky tak vypadá.. jenže co je ve výfuku.. katalizátor, kterej si stejně většina lidí dala do řiti a možná tam je nějaká vata.. která tam samozřejmě není.. Zadní kolo se točí volně, nedávno jsem to zkoušel na stojanu když jsem mazal řetěz, nic nikde nedře, nedávno jsem taky při preventivní údržbě dotahoval šrouby, čili i imbusy na kotouči v předu, předním kolem si nejsem jistý jestli nedře, ale to bych slyšel a byl bych si toho vědom, zrovna dneska kamarádovi došel benzín, tak jsem s ním tlačil na asfaltce.. to bych pociťoval jestli by ho něco brzdilo, chvilku jsem to měl puštěný i z kopce. Na řetěz si dávám výrazně pozor po tom, co mě minulou sezónu rup kvůli špatnému nasazení v servisu.. Mažu ho každých 200 km a hlidám si, aby byl akorát dopnutý.. zrovna dnes jsem ho chtěl dopínat, ale vysral jsem se na to, tak že průvěs je právě tak trošku větší.. ale je to stejné i při dopnutí řetězu... TO je záhada co? Věř mi, snad už všechno jsem zkoušel.. nejsem zas takový ucho a co nevím, to kamarádi, nebo servis u nás poradí :( ale s tímhle si neví rady nikdo.. Tenhle problém řeším teďkom už druhým rokem.. Zvyšuju odměnu tomu, kdo na něco přijde.. 2 basy

Naposledy editováno 29.05.2013 01:36:05

Záhada

29.5.2013 v 07:13 | Nahoru | #4
bacha, jestli tam máš dělanej výbrus, tak je normální, že to ze začátku jede o něco hůř a zkoušením maximálky tomu neděláš moc dobře.
počkal bych se soudama po záběhu (alespoň 1000km).

s větším kolečkem na motoru jsi udělal dobře, asi bych pak zkusil přidat ještě zub, kdyby problém trval (ale počítej s tím, že utrpí jízda ve dvou a třeba ochota stavět se na zadní a takový píčovinky... )

Záhada

29.5.2013 v 07:17 | Nahoru | #5
no a to přeměřování tachometru je normální - Kentus ukazuje 120 a digitál 100 (což je i maximálka, abys to mohl porovnat).
takže kdybych měl jen původní tacho, každýmu bych tlačil, jak mám cestovku kilo a maximálku kilo dvacet i když to tak vůbec není...

Záhada

29.5.2013 v 10:14 | Nahoru | #6
pujc si od nekoho gps. ten radar muze ujazovat tuzku. kdyz jsi v cervenym i na 5, tak jedina mozna chyba je v prevodech. falesnej vzduch ani nic jinyho tu nehraje roli. kdyz bude nejhur, vzdycky je tu metoda "brute force"- dat mensi retezovy kolo.

Záhada

29.5.2013 v 11:41 | Nahoru | #7
videl bych to taky na reteovku pokud se na V. dostanes na omezovac

1 reakcí na tento příspěvek Záhada

29.5.2013 v 14:23 | Nahoru | #8
callow - Nedávám tomu plný kotel, to určitě ne.. mám zatím přes 600 a už tomu přidávám to neříkám že ne, ale do červených to netáhám ani to nedržím v otáčkách na poslední kvalt nějak dlouho.. Na to zajíždění si dávám pozor, jenže před generálkou to takhle bylo i po.. (generálka kvůli papkání oleje). Počítám s tím, že se to trochu zdvihne po zajetí, ale určitě ne o moc.. Jinak s tím tacho, to jsem nevěděl, že ty jebky přeměřují i o 20 km/h..:X
Martine - Sám tu šunku máš, tak že víš o čem mluvíš a víš i o čem mluvím já.. jinak to je měřené na 3 radarech a všude stejné.. a ono to jde i za jízdy poznat.. víc jak 85+- to prostě nejede.. jinak mě to taky napadlo s těma převodama, ale sakra.. řetězovka sice komplet d.i.d není, ale řetěz je D.I.D (428 článků) jak má být.. přední kolečko od JT 16z a normálně je tam 15z.. a zadní rozeta 51z z ND Yuki shopu, originální.. tak že mě prostě nenapadá co s těma převodama může být.. větší kolečko do předu už nenarvu, za prvé by se tam už asi ani nevlezlo a za druhé i ten 16z byl problém sehnat (Velká Británie) .. a do zadu větší rozetu možná tak z jiného modelu, ale nenapadá mě z jakýho..
kokoska - to samý co jsem psal jezdecnamopedu v posledních řádcích..:(

Záhada

29.5.2013 v 14:42 | Nahoru | #9
Jasně, výrobce kecá, jednosedlák pionýr mi taky jede dle papírů 60km/h jenom z pořádného kopce, zatímco Dandyna s údajem 65km/h v papírech hnala i reálných 80.

Ještě mě napadá, jak jsi na tom s koly? Velikost kol i rozměr pneu je originální? Jinak dozadu patří pro vyšší rychlost rozeta s méně zuby.

Jenom drobnost - ti ostatní, co jim SM lítá kilo, to taky měří na radarech? Pokud tacho přeměřuje o 10-20%, tak by vlastně celý problém zmizel. Nemáš náhodou někde příručku, kde by byly rozepsané převodové poměry jednotlivých stupňů? Nic pořádného jsem k SM125 nenašel.

Další možnost by byla, že ti klouže spojka - motor točí na max, ale na převodovku se přenáší jen část otáček. Ale to bys určitě poznal podle typického projevu - při zrychlování se otáčky ustálí na vysoké hodnotě, rychlost se ale mění a roste.

(reakce na) Záhada

29.5.2013 v 14:53 | Nahoru | #10
Mts> Dozadu menší kolo. Dá se koupit normálně. Když si ho změříš, dá se koupit podle rozměrů. V obchodech na netu bejvaj výkresy, ale je to vodrb se v tom přehrabovat.
Až přestane pršet, jdu měřit top speed. .

Jestli máš řetěz, kterej má 428 článků, tak tam možná bude ta chyba!

Tak pánové: YUKI 125 SM, rv. 08. Zaslepenej EGR, kuchanej vejfuk(katalizátor zůstal), asi 105 tryska(nevím, nepamatuju...). Najeto 19 tisíc necelejch, na válci něco mezi 2500-3000 km. Jezdec asi 110 kg/185 cm. Sekunrání převod stejnej jako z fabriky. Z kopečka, skoro bezvětří, zalehlej na řídítka 104 km/h asi při 9500 rpm. Po rovině, spíš do kopečka, jezdec vzpřímenej 90 km/h něco kolem 9000 rpm. Tachometr kecá mezi 4-7 km/h. Meřeno GPS v HTC Wildfire, kdy ukazoval přesnost určení polohy kolem 12 m. Měřeno v asi 300 metrech nad mořem. Jedno úsekový měření ukázalo číslovku 98, z kopce, vzpřímená poloha. V techničáku (malým) max. rychl. 101km/h. Toť vše co bych mohl dodat

Naposledy editováno 29.05.2013 16:28:14

Záhada

29.5.2013 v 18:22 | Nahoru | #11
Cervik, Jezdec - chybička se vloudila, když jsem byl u primáru na větším počtě zubů, tak sem si to vsugeroval automaticky i na rozetu. :D Mělo tam být menší.. Jinak k diskuzi.. 428 udává výrobce, klasický převod (15/428..) Kola samozřejmě originální, pneu Continental ContiGO! Příručku bohužel nemám, ale jak už ti tady JEZDECnamopedu popsal svoje měření, tak to mluví za vše. Dobrá práce! Jinak to s tím klouzáním spojky nechápu.. to by bylo teoreticky možný, nevím jak jsou na tom lamely a spojkový koš.. sice při půlení jsem se ptal odborníka jestli je všechno v pořádku a řek že ano, jenže pochybuju že bral šuplerou i lamely. Ale s tím principem to nechápu, to slyším prvně.. pokud klouže spojka, tak bych to poznal hlavně při rozjezdech ne? A při řazení nahoru i dolů.. možná mám dlouhý vedení, ale mohl by jsi mi to trochu vysvětlit? Jinak s tou rozetou, to ano, jenže to jsou další možná i zbytečně vyhozené peníze.. jak kdyby už nestačilo když by to mělo jet uplně jinak s takovým převodem.. Jinak jsem zapomněl podotknout, egr ventil také zaslepen a přetryskováno ž 95 (originál) na 102 nebo 105 teď nevím, ale uživatel Mates to tu radil nejmíň X krát a měl to odzkoušené, i u pár ostatních uživatelů jsem si toho všimnul, tak jsem dal na něj. Je to něco kvůli jinému dimenzování z původních 200 ccm3 na 125 u těch motorek z QuinQi, ale to je mimo mísu jen pro zajímavost.

Záhada

29.5.2013 v 19:05 | Nahoru | #12
428 neni pocet clanku
spojka klouze, kdyz se rozjizdis. to od ni chces. ale je mozny, ze ona proklouzne kdyz ma prenaset kroutici moment. jako by ti nekdo lehce zmacknul spojku behem jizdy. muze to delat spatnej olej, pruziny, lamely... puc tu motorku nekomu zkusenejsimu, at se sveze.

Záhada

29.5.2013 v 21:48 | Nahoru | #13
no to je mě jasný, to by ten řetěz byl hodně dlouhej :D . Hele zrovna teď nemám komu, ale zas takovej blbec abych nepoznal že mi klouže spojka nejsem.. spojka, rozjezd a sypu to tam až do pětky.. v klidu se rozjedu, 4 tisíce na 1čku a hop dvojka, tři, čtyři, pět otáčky se nijak nezvyšujou nesnižujou, když na 3 v 7 tis. třeba vymáčknu spojku jde to krásně do neutrálu a já mezitím přeřadím..za plynem to jde normálně. líp nevím jak to vysvětlit, tak že si nedokážu představit jak by mohla klouzat :/

Naposledy editováno 29.05.2013 21:52:02

Záhada

29.5.2013 v 22:16 | Nahoru | #14
Kdysi jsem měl Hondu CG 125. Když jsem ji prodával měla něco přes 38tis km najetých. Do motoru nebylo nikdy šahané, pouze ventily. Se mnou (192cm, 72kg) to po rovině jelo tak těch 105km/h. Jak to, že u tebe je dělaný výbrus, půlený motor? Tak mě napadá když to dělá od začátku nesmontovali při výrobě blbě převodovku a místo 5 tam nedali 4 z nějaké jiné motorky? Jinak si to vážně nedovedu vysvětlit.

Záhada

29.5.2013 v 22:50 | Nahoru | #15
tak ten vršek byl kvůli papkání oleje tak sem vzal zrovna větší sadu na druhej výbrus a vybrousil to.. půlený motor kvůli 5. převodovýmu kolečku.. spadl mě přes rozvody pod magnetem do vedení oleje pro převodovku maličkej čep co jistí vačku s rozvodovým kolečkem a vymlel ho.. Jo, z výroby by špatně smontovali převodovku?:D má to 5 stupňů.. :D jen ta jednička tam je uplně k hovnu, mám jí tam asi 2s a už je vytočená a dávám za dva.. dyť říkám že ten motor vytočím hned..a přitom tam je originální rozeta, kolečko dokonce o zub větší a D.I.D řetěz 428, což je i od výrobce. To je na posrání hodné :D
Edit: nemohlo by to být tím chybějícím těsněním mezi hlavou a výfukovým kolenem?

Naposledy editováno 29.05.2013 22:56:09

Záhada

30.5.2013 v 00:01 | Nahoru | #16
Nemohlo. Myslíš, že má vejfuk vliv na poměr mezi otáčkama motoru a otáčkama zadního kola? Ten motor roztočíš nejspíš i bez laufu na těch 9000, ale rychlost na pětku bude při těch 9000 pořád stejná.
Je to v převodu, smiř se s tím. A když tam máš jedničku 2s, tak bych řekl, že si někdo před tebou s tím motorem, respektive převodovkou pohrál.

Edit: 428 je rozměr řetězu. To nemá vliv.

Naposledy editováno 30.05.2013 00:20:35

Záhada

30.5.2013 v 08:50 | Nahoru | #17
Já natočím video hned jak přestane pršet jaké to má rozmezí ty kvalty.. Nemyslím :D ale už sem zoufalej.. To není možný aby si někdo předemnou hrál s převodovkou, ten motor nebyl nikde půlený a všude byl původní bílý silikon od číňanů..://

Naposledy editováno 30.05.2013 08:51:01

Záhada

30.5.2013 v 10:22 | Nahoru | #18
Jsem zvědavej na výsledek tvýho bádání.. Ale spojka začne klouzat na vyšší stupně, tam dostává více zabrat, na težší převod.. Ale viděl bych to na tu převodovku a možná na to pátý kolečko, jak jsi psal.. Začal bych u té převodovky..

Záhada

30.5.2013 v 11:44 | Nahoru | #19
Rozhodně by stálo za to sehnat si někde podrobné rozkresy a údaje převodovky, motor rozebrat a zkontrolovat, jelikož, jak už podotkli ostatní, docela to vypadá na to, že bude převodovka chybně sestavená. Ale ještě předtím bys krom měření rychlosti radarem, nebo GPS (pozor, GPS je přesná jen na dlouhém rovném úseku!) si měl někde vypůjčit přesný, dílenský otáčkoměr a změřit i otáčky. Vůbec bych se totiž nedivil tomu, kdyby krom tachecu "kecal" i otáčkoměr.

1 reakcí na tento příspěvek Záhada

30.5.2013 v 12:22 | Nahoru | #20
Petta - paty kolečko bylo vymeneno.. Za nové, při bádání co to je přesně se zjistilo, ze kolečko 5tky, který bylo vymlaceno čerstvě kvůli moji chybě, tak ze převodovka je zkontrolovana.
J. M. K. - otáčky poznám i podle citu, odpovídalo by to.. A převodovka jak už sem říkal je zkontrolovana. Spis mě zajímá ta spojka, dávalo by to smysl.. Je ještě nějaký fígl jak to poznat? Exit. Gram. Chyby Omlouvám se. Mobil

Záhada

30.5.2013 v 13:12 | Nahoru | #21
a já si myslím,že to je prostě reálná rychlost těchto motorek..Tyhle číny prostě kecají.Reálná rychlost je někde jinde.Pokud to vytočíš na 5 do max otáček a tacho ti ukazuje přes 100 jak si psal,a převody jsou origo,tak problém v motoru asi nebude.Problém by byl,kdyby si to na ty max otáčky nevytočil.Kámoš měl novou betku,byl nadšený jak mu to jezdí přes 80,a když jsme to změřili normální motorku,rychlost byla někde u 60 Takže asi tak.

Záhada

30.5.2013 v 13:14 | Nahoru | #22
a ještě jedna věc,kde to má náhon,z kola nebo z motoru?

(reakce na) Záhada

30.5.2013 v 13:30 | Nahoru | #23
Mts> Klouzající spojku poznáš dle toho, že když jedeš na pětku na (třeba) půl plynu, takže motor moc netáhne a prudce otevřeš plyn naplno, tak otáčky vzrostou (jako u převodovky s hydroměničem), někdy více, někdy méně patrně - ale každopádně se zvýší, aniž by se adekvátně k nim změnila rychlost.
Ale s tou skutečnou rychlostí docela souhlasím... kámoš měl tu čínskou kopii CA125 a také měl v TP uvedeno 85km/h max. Dal také větší řetězku, aby motor tolik netočil (hlavně proto, že ve vyšších otáčkách motor neskutečně vibroval a hodně se to přenášelo do stupaček) a jednou mě vezl (takže motorka zatížena cca 160kg), najednou ukázal na tachec, který se klepal kolem 105km/h. Ale nevěřím tomu, že motorka skutečně tolik jela.
Což jen dokazuje, že velmi pravděpodobně Ti kecají tachec i otáčkoměr, jen ještě vyzkoušej chování spojky.

Záhada

30.5.2013 v 13:35 | Nahoru | #24
Náhon tachometru je z kola mechanicky.

Měřil jsem asi na 2-3 km úseku. Řekl bych, že tu max rychlost jsem tam měl dost dlouho na to aby to stačilo. Až bude lepší počasí můžu to zkusit znova s něčím lepším než s telefonem.

Záhada

30.5.2013 v 13:37 | Nahoru | #25
máš v papírech 125 ale ve skutečnosti 50 ?

Záhada

30.5.2013 v 14:00 | Nahoru | #26
s taghle dlouhym topicem se dá udelat jen jedno - NEČÍST TO

Záhada

30.5.2013 v 14:47 | Nahoru | #27
dostal - není, to opravdu ne věř mi :D a náhon z kola.
J.M.K - Děkuji! Hned jak přestane pršet to vyzkouším, protože to je docela dost možný.. to musí být kravina s tou převodovkou.. byla kontrolována u odborníka stejně jako celý zbytek motoru, zda nebude potřeba něco vyměnit když byl rozpůlený.. a ty převody jsou originální a ještě k tomu o 1z větší kolečko a kvalitní řetěz..
Jezdec - Jestli se ti bude chtít.. ale taky ti děkuju za tvůj "graf" :)
ježek - na válci je 124ccm3, tak že určitě ne :D
Mlsoun - tak to nečti :P
Hned jak to vyzkouším tak dám vědět, kéž by to byla opravdu ta spojka a měl bych pokoj!

Záhada

30.5.2013 v 15:49 | Nahoru | #28
Tak když převodovka je tedy podle odborníka zcela v pořádku, motor dobře složen tak zkontroluj tu spojku. Jestli dobře sedí na hřídeli, jestli pružiny chodí jak mají, jestli se ve spojkovém koši nesekají lamely (lamela zůstane viset, nebo se vzpříčí). Mě spojka dělala taky bordel, na místě jsem dal 1 se zmáčklou spojkou a buď to skočilo, nebo jednička ihned vyskočila na N, nebo to zdechlo motor. Pak jsem ji povolil a vše bylo ok, do té doby než jsem ji dostal na 100km/h, otáčky letěly vesele dál, tacho se smálo furt stejně. Po dvou dnech mě to přestalo bavit, sundal sem víko, rozebral spojku, lamely hodil do zahrady (jednu pak sežrala sekačka), spojkový koš jsem jehlovým pilníkem zapiloval (vytlačené stopy po lamelách), kůpil za 560kč nové, složil. Nalil olej a pak to bylo cajk.

Záhada

30.5.2013 v 16:08 | Nahoru | #29
Přesně jak říkáš, převodovka podle odborníka v pořádku, motor složen taky správně. Jakmile přestane pršet, tak motorku pojedu odzkoušet, ale vypadá to na tu spojku! Děkuji moc pánové, téma zatím nebudu uzavírat, ale dle všeho to bude tou spojkou, protože na tu jedničku to jede prostě pomaličku a tachometr ukazuje přes 20 km/h a motor je vytočený .. sice spojka při řazení z neutrálu nedělá bordel, ale i na tu pětku jsou ty otáčky moc, tachometr ukazuje uplně něco jiného a přijde mi to, jako by jela jak šnek. Jen mi to vůbec nedocházelo. Ještě jednou vám moc děkuji ! Spojku rozeberu, poměřím lamely a mrknu na koš, pružinu a uvidím na co přijdu. Dám potom do Deníku fotky a průběh. Komu tu basu?:D Děkuji !

Záhada

30.5.2013 v 17:51 | Nahoru | #30
Pokud je origoš převodovka (je), je tam o zub víc vpředu (je), tak buď kecá otáčkoměr (to semi jeví jako blbost) nebo klouže spojka - to si myslím já.

Jen podotýkám, že mě to napadlo dřív, než jsem to dočetl k prvnímu příspěvku, který to zmiňuje (abyste si nemysleli, že opisuju ). Basu piv si zaslouží ten, kdo to první napsal.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yuki 125 sm Yuki SM 125 Myr9n 2 21.4.2024 v 08:25 Radek2107
Vůle na spojkovém koši 156fmi Yuki Cross 125, Yuki SM 125, Yuki TR 125, Shineray X... slunce526 0 6.4.2023 v 21:09 slunce526
Yuki sm 125 problém zo štartérom Yuki SM 125 Ertekiller 1 25.7.2022 v 20:45 karavanista
Otáčkoměr yuki 125 sm 2009 Yuki SM 125 gryca 1 12.2.2022 v 09:40 combust
Jaký "lepší" karburátor Yuki sm (15... Yuki SM 125 včelkaalex 1 3.8.2021 v 00:01 combust


TOPlist