Rodiče by mi prej chtěli přispět na novou přilbu. Chtěl bych croosovou, ale oni pořád nechtějí pochopit proč né nějakou jinou. Prostě to, že se mi to líbí jim nestačí.
Přilba
Poradil by jste mi někdo, jak je "překecat"?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Problém s crossovou přilbou
A taky by mě zajímalo, proč chtějí jinou... určitě to bude nějaká blbost.
1 reakcí na tento příspěvek Problém s crossovou přilbou
Ukaz jim prilbu, co maji chopraci, a uvidi, ze ty ji mas v klidu.
Jako enduro prilby jsou uplne v pohode.
Nebo jim ukaz Dakar, motokros nebo normalne nejake videa o cestovani, vsichni maji enduro prilby. Kdyby byly na hovno, nepouzivaji je, tak bych na ne sel
A to mam schuberth S2
http://www.araihelme...-x4/tour-x4-designs/
john-mcclane> To mi nedá
Mark.182> Jo kéžby
v4o> Nějako jsme to zkoušel a prej si to nechaj projít hlavou
Prej proč to chceš? Protože še mi to líbí... Ale to není na vysoký rychlosti... A kde bych s 50-tkou lítal 150?! Je to hold složitý mno
Díky všem, jestli by někdo měl nějakej jinej návrh, rád uvítám
2 reakcí na tento příspěvek Problém s crossovou přilbou
jinak nutnost mít brejle je hnus, zvláště pokud budeš jezdit rychleji než 70kmh, budeš král rozpláčlých komárů ve vlasech a na obličeji... nemluvě o tom větším hluku co kross helmy pochopitelně dělají.
takže si to vážně promysli..
Když si koupíš helmu s kvalitním polstrováním, která ti padne přímo na hlavu, a brýle do ní, tak neuslyšíš nějaký velký hluk oproti enduro helme ( s plexi )
Hmyz co lítá za jízdy ti stejně jde na helmu a brýle stejně tak jako u ostatní enduro helmy, akorát to nemáš na plexi, ale na brýlích, takže se opravdu nemusíš bát že na obličeji nebo na vlasech bys měl hmyz co lítá.
Zkušenosti mám z endura , supermota a všechno v cross helmě s brýlema anaprosto v pořádku, doporučím jí, takže stačí vybrat jen kvalitu a pěkné peníze a jít do toho
1 reakcí na tento příspěvek Problém s crossovou přilbou
strašně záleží na konkrétní helmě, měl jsem kdysi (v dobách, kdy jsem jezdil na 80ce, takže cca do 100 km/h) levnější model přilby od Fly racing..a v té se nedalo vydržet už od 60 km/h nahoru..hluk by mně ani nevadil, ale mnohem horší bylo "tahání" za helmu, když se opřel vzduch do kšiltu...tuto přilbu jsem obratem prodal a pořídil zpět integrálku...ale nedalo mě to, a tak jsem se po nějaké době zase vrátil zpět k MX..tentokrát k dražší TLD Air...a to bylo nebe a dudy...v normální jízdní pozici se žádné "tahání za hlavu" nekonalo (samo pokud jsem nezvedl nebo nepootočil hlavu, pak to neokecáš..)...hluk taky bez problému, zvládal jsem i nějaké dálniční přesuny a max spokojenost...
co bych bral jako problém, tak to, že MX helmy mají často v přední části "rypáku" různá větrání, pod kterýma často není ani žádný molitan nebo něco podobného (tak to bylo třeba u toho Troy Lee, dva ze tří velkých otvorů byly bez "těsnění")..takže co se stane v momentě, kdy máš tu smůlu a trefíš nějakého velkého hmyzáka přesně tou mřížkou, je asi jasné ...
jak tu psal FE501, že hmyz není žádný větší problém, než u integrálky, tak to si úplně nemyslím...integrálka má jednodušší tvary, žádná velká větrání, zákoutí a rožky...i MX helmy s brýlema jsem pořád lovil zbytky z pod kšiltu, z míst mezi brýlema a přilbou atd. atd.....
jo a taky, teď jsem si ještě vzpomněl, jak bolí dešťové kapky co ti dopadají ve větší rychlosti na nos ..
ale jak jsem řekl na začátku, přes to všechno bych na motarda jinou přilbu nebral...
2 reakcí na tento příspěvek Problém s crossovou přilbou
to že na motarda všeobecně mx helmy patří je věc jedna, ale uveď mi jediný objektivní důvod, v čem píšu voloviny!!! prosím!!!
to že na motardu jezdívají borci s MX helmami neznamená, že si na něj nevezmu intergrálku, stejně tak jako na čopra, kde patří hrnec s rohy...
bohužel volba helmy je estetická záležitost, bohužel praktická je jen a jen v terénu..
když je mx helma tak dobrá, proč v ní nejezdí supersporty a jiné silniční odvětví??
všichni motardisti co znám se pokukují po integrálkách. Důvod je jeden, motard už není na terén.. na cross prostě MX helmu bez diskuzí, na enduro třeba taky, ale u motardu bych to zase tak nepaušalizoval věc názoru.
praktické věci ale mluví proti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s crossovou přilbou
Do provozu na enduro nebo motarda je to podle mě na nic - nemá to logické opodstatnění. Patří to do terénu a na závodního motarda. Jestli to líp vypadá - na to kašlu.
Jo a mám 3 přilby (silniční, enduro a MX), takže to píšu z vlastní zkušenosti.
1 reakcí na tento příspěvek Problém s crossovou přilbou
pí*oviny píšeš o tom, že bude mít hmyz ve vlasek, na xychtě apod. což je nesmysl, pokud má kvalitní helmu, kde mu vše pasuje ( podívej se na můj avatar kde je vidět jak brýle jsou do helmy, jaký je chránič nosu na helmě a brýlých ) takže je 0,1% možnost hmyzu dostání se někam jinam než na helmu a brýle
Ale ty jsi odborník na slovo zvatý, takže máš pravdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s crossovou přilbou
Jasně, že na ježdění po silnici a při rychlostech kolem 100km a víc je integrála daleko pohodlnější a periferní vidění je také lepší, ale já neumím jezdit, tak na tom musím aspoň dobře vypadat A Tommy na 50ccm nějaké vyšší rychlosti asi opravdu nemusí řešit Ale když přijede před školu, bude vypadat daleko drsňáčtěji, než v integrále
Naposledy editováno 29.05.2013 15:01:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s crossovou přilbou
v4o píše: Kamy> Nějak nechápu, jak dlouhá brada na helmě působí proti zlomení krku. Žádný hmyz ti nikam neleze a pokud máš brýle, co správně sedí v helmě, rozhodně to není hnus. Já jsem si teď koupila karbonku Airoh a je to naprostý luxus, hluk menší než v integrále a oproti staré Kbc mi ani tolik šilt netahá hlavu.
Jasně, že na ježdění po silnici a při rychlostech kolem 100km a víc je integrála daleko pohodlnější a periferní vidění je také lepší, ale já neumím jezdit, tak na tom musím aspoň dobře vypadat A Tommy na 50ccm nějaké vyšší rychlosti asi opravdu nemusí řešit Ale když přijede před školu, bude vypadat daleko drsňáčtěji, než v integrále
...a že ti to sluší
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s crossovou přilbou
A to si piš že mi to sluší, já nejsem totiž idiot co si zakládá na image a umím si udělat prdel i ze sebe, né jako lidi tvého kalibru, co si dělaj prdel jen z ostatních
V4o: když spadneš na záda a uděláš kotrmelce, se ti kousne delší brada o trup... třeba v tom vidím menší bonus navíc.
- MX helma je prostě otevřená, všechny nevýhody kolem toho jsou patrné, netřeba rozebírat. Na vyšší rychlosti to prostě není vhodné...
Motardisti, co jezdí s MX helmou, prostě přecházejí na integrálky. Neplést si motrda s endurem....
a znovu říkám pro méně chápavější, pokud jde někomu o vzhled, prostě ty negativa přetrpí... snadné jako facka...
Naposledy editováno 29.05.2013 17:59:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s crossovou přilbou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s crossovou přilbou
Kamy píše: když spadneš na záda a uděláš kotrmelce, se ti kousne delší brada o trup
Blbost. Dřív se opřeš bradou, ať je to integrálka nebo MX.
Jinak ty důvody proč mít na motarda MX přilbu mě fakt taky zajímá. Jediné co mě napadá je vzdušnost. V integrálce se fakt dejchat nedá.
nicméně ,v integrálce se dejchat nedá, ale vždy si můžeš plexi přiotevřít. V MX helmě mi ale vadil filtr a průduch na dýchání.. nefiltroval zase pro změnu nic... nicméně na trial či cross nezbytnost kšilt je prostě v terénu supr věc... tam mi při vyšší rychlosti větší hlučnost nevadí, protože se rychle nejezdí...
úplně nejhorší je mít mašinu s plexi, která ti pod kšilt všechen vítr podfoukává....
Naposledy editováno 29.05.2013 19:13:26
kokonhead píše: no a ty kapky do nosu fakt bolí!
a kroupy! je dobrý, když má helma na čumáku takovej ten gumovej "spoiler" na nos.
jinak MX helma má velikou výhodu v zaclonění nízkýho sluníčka kšiltem a když si do města vezmu jenom MX helmu a sluneční brejle je to největší pohodlí (na vyšší rychlosti nic moc)