1 reakcí na tento příspěvek Najlacnejšia na údržbu
edit: navíc náklady na běžnou údržbu minimální, nežere to ani benzín, ani gumy...
Naposledy editováno 22.05.2013 09:43:42
Dr.Houba píše: náklady na běžnou údržbu minimální, nežere to ani benzín, ani gumy...
Souhlas.
mirecu>
U kardanky (novější v Evropě prodávané Shadowky od r.v. 2004 včetně) se dá i s tímto čtvrttunovým strojem jezdit na kochačku za 3.5 l/100 km.
A ta uvažovaná Spiritka je už navíc s honďácky dobře vyřešenýma vstřikama místo karburátoru, a novější se Spiritem souběžně vyráběné Shadowky taky. Poznáš to podle roku výroby - prodávajícím raději moc nevěř, ale ověř si to sám např. dle 10. znaku VINka. A bez znalosti VIN je nejvýraznějším rozpoznávacím znakem i na menších fotkách v inzerátech brzdový kotouč na pravé straně předního kola. Starší kardanky s karbecem mají brzdový kotouč vlevo.
Jinak obecně tyto Shadowky (VT 750) jsou nadpůměrně spolehlivé, takže pokud se s tím někde Ty sám nevyválíš, nebudeš náhradní díly vůbec potřebovat!
Nejsložitějším servisním zásahem je kontrola a případné seřízení ventilových vůlí u dvakrát tří ventilů, tuším po cca 24 tisících km. Najdou se lidé, co to najedou i za jednu dvě sezóny, ale jiní zase třeba až za 5 až 10 let.
Takže mirecu, neboj se a do Shadowky s kardanem klidně a bez obav z náročného servisu a z vysokých provozních nákladů běž.
Akorát si nejsem jistý, jestli je tento typ motocyklu (čoprkrujzr) vhodný jako první mašina pro event. začínajícího motorkáře...
Optimální volba to určitě není, ale pokud seš si jist, že čopr (Shadow Spirit) nebo krujzr (Shadow) je pro Tebe to pravé ořechové, budeš ho mít kde garážovat, vyzkoušel sis už jízdu na čoprkrujzru a jsi srozuměn se všemi nevýhodami v ovládání a v jízdních vlastnostech daných konstrukcí podvozku a geometrií mašiny, tak jdi směle do toho a věřím, že nebudeš litovat..
Za pěkného počasí a na dobré silnici je jízda na čoprkrujzeru opravdu moc krásný, příjemný způsob relaxace. A taky i manipulace na místě je díky extrémně nízkému sedlu snadná i pro menší lidi.
V každém případě - zlom vaz!
EDIT: oprava překlepů
Naposledy editováno 22.05.2013 15:44:30
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Seřizeni ventilů Honda VT 750C Shadow | Martm | 2 | 16.4.2024 v 14:11 Martm |
porucha je i není Honda VT 750C Shadow | Eddie555 | 6 | 2.4.2024 v 12:11 Eddie555 |
Porucha tachometru Honda VT 750 C Honda VT 750C Shadow | Tom73x | 5 | 8.3.2024 v 08:24 Tom73x |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Starší motorka s nízkým nájezdem Suzuki VS 800 Intruder, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha... | kolemjdoucí22 | 21 | 5.5.2023 v 12:44 pizda |