globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba
21.5.2013 v 22:12
Umíte mi někdo poradit, kde hledat příčinu spotřeby 6,5 l? Trysky karburátoru originál(hlavní 127,5, volnoběžná 37,5), výfuk i vzduchový filtr taky originál. Jezdím po asfaltu cca 80-100 km/hod a v lehčím terénu. Díky

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

22.5.2013 v 12:39 | Nahoru | #1
retez, loziska, drhnouci brzdy, serizenej karbec

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

22.5.2013 v 14:02 | Nahoru | #2
Moc za to taháš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

22.5.2013 v 15:48 | Nahoru | #3
KubaLC8> ta motorka má najeto celkem 8800 km, takže "retez, loziska, drhnouci brzdy" to nebudou, spíše ten karburátor, už jednou byla ztyřelá nebo prasklá jedna gumička. Taky mi radili vydělat z airboxu takovou gumovou trubku, tak zkusím...

(reakce na) Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

22.5.2013 v 15:49 | Nahoru | #4
Honza-TA950> právě, že vůbec ne, skoro vůbec to nejede, na tahání mám Transalpa...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

22.5.2013 v 19:10 | Nahoru | #5

Dimi650ta píše: KubaLC8> ta motorka má najeto celkem 8800 km, takže "retez, loziska, drhnouci brzdy" to nebudou, spíše ten karburátor, už jednou byla ztyřelá nebo prasklá jedna gumička. Taky mi radili vydělat z airboxu takovou gumovou trubku, tak zkusím...

Takže myslíš že za 14 let ti nemůže přireznout ložisko nebo brzdový pístek? Optimisto...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

22.5.2013 v 21:45 | Nahoru | #6
Humusus> Ale jo, přireznout může za tu dobu cokoliv, jen se mi nezdá, že bych zrovna výše uvedené závady na DR měl a pokud by tam hned byly, tak by se to podle mě muselo projevit i jinak, než jen zvýšenou spotřebou. Ale rád si přečtu i jiné názory a nechám se poučit. Jen tak pro srovnání, v profilu máš uvedenou DR650. Máš ji ještě? Jakou má spotřebu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

22.5.2013 v 23:51 | Nahoru | #7
Dimi650ta> tak 4,5 při normálnim ježdění

Píšeš že vzducháč originál, prals ho?

(reakce na) Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

23.5.2013 v 15:35 | Nahoru | #8
Humusus> hmm, tak na takovou spotřebu bych se taky rád dostal...filtr byl vyprán před 2 roky a ošetřen olejem, včera jsem se na něj díval, když jsem vydělával tu gumovou trubku v airboxu, a je čistý....

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

23.5.2013 v 18:15 | Nahoru | #9
S 350 se musíš dostat ještě o litr níž.

Zkontroluj polohu jehly, jestli ji někdo nedal výš, případně ji zkus o zářez snížit. Rovnou zkontroluj jestli ti zavírá plovákový ventil.
Nastav bohatost dle manuálu.
Zkus ve vzduchu protočit kola jestli nedrhnou.

Jinak mě nic nenapadá. Ale opravdu to zkontroluj, nedomnívej se pouze.

(reakce na) Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

23.5.2013 v 22:04 | Nahoru | #10
Humusus> příští týden se mi na motorku podívá známý, který dělá v servisu Suzuki. Řeknu mu, aby zkontroloval vše, co píšeš a pak dám vědět.

Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

23.5.2013 v 23:10 | Nahoru | #11
tak to jsem zvedavej cim to bude

(reakce na) Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

1.6.2013 v 10:24 | Nahoru | #12
Humusus> před 2 dny se mi na motorku díval známý....a na nic zvláštního nepřišel. Svíčka byla černá jako bota. Možná proto, že jsem z domova k němu ujel krátkou vzdálenost jen 4 km? Nebo že jsem vydělal tu gumovou trubku z airboxu? Prý jsem si tím vyděláním trubky z airboxu moc nepomohl. Sice tam půjde více vzduchu a motor půjde více za plynem, ale zároveň se bude nasávat do filtru více nečistot a motor budu mít větší spotřebu... Podle VIN kodu mám mít karburátor Mikuni 14EL K 791. Ten tam je. Velikost trysek hlavní/volnoběžná 132,5/37,5 souhlasí. Jehla má být na 4 zářezu, byla na 3, tak ji dal správně, ale zřejmě si tím zvýším už tak velkou spotřebu. Šroub bohatosti má být vyšroubován o 2 otáčky zpět ze zašroubované polohy - nastaveno správně (nezapamatoval jsem si, kolik tam bylo původně, ale asi taky 2 otáčky). Nastavení plováku má být 14,6 mm +-1,0. Zkontrolováno a souhlasí. Vzduchový filtr čistý. Tak co dále? Kde hledat příčinu tak vysoké spotřeby? Napadá mě leda vyzkoušet jiný karburátor od někoho známého.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

1.6.2013 v 13:53 | Nahoru | #13
Ještě mě napadlo, zkontroluj tu gumu mezi motorem a karburátorem (difuzor nebo jak se tomu říká) jestli neni popraskaná, případně nerovná (nesedí u válce - saje falešnej vzduch).

Ty kola jsi zkoušel naprázdno protočit jestli to nikde nedrhne?

(reakce na) Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

1.6.2013 v 14:17 | Nahoru | #14
Humusus> všechno ten mechanik zkoušel a zkontroloval, gumu mezi karburátorem a motorem i gumu od karburátoru do air boxu, kola se točí volně a nedrhnou...co dále?

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

1.6.2013 v 18:25 | Nahoru | #15
Tak to už nevim, vejfuk neni přicpanej? To by ale spíš nejelo než žralo.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

1.6.2013 v 20:18 | Nahoru | #16
Hele a co takhle sytič? Funguje správně? Nemůže se stát, že jedeš stále na sytič - myslím vlivem mechanické závady?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

1.6.2013 v 20:48 | Nahoru | #17
Humusus> výfuk přicpaný asi nebude, ale přemýšlím už delší dobu, že bych tam dal nějaký lehčí laďák, ten originál mi přijde dost masivní a těžký. Uměl byste někdo poradit co by na DR350 pasovalo?

(reakce na) Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

1.6.2013 v 20:54 | Nahoru | #18
OldDog> Sytič mám ruční přímo na karburátoru, ten je buď při startu vytažený nebo po zahřátí motoru zpět zatlačený, není to přes lanko na řidítka jako u jiných motorek, takže tam asi problém se zaseknutím lanka nebude. Navíc po zahřátí motoru a zatlačení sytiče zpět i podle zvuku poznáš, že otáčky motoru šly dolů...

online

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

1.6.2013 v 21:55 | Nahoru | #19
Dimi650ta> Brácha měl na dr 350 Supertrapp, vypadalo to asi takhle. Ale asi je jedno jakou značku tam dáš. Koupil bych buď něco staršíno na inzerát nebo e-bay. Nebo novej Creptus, ten ti udělaj na míru za rozumný peníze. Ale jestli jezdíš v terénu tak bych nechal origo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

1.6.2013 v 22:46 | Nahoru | #20
Humusus> a proč bys tam pro jízdu v terénu nechal origo? Nechci vymýšlet už vymyšlené a dát tam něco, co je lehčí než originál a co se osvědčilo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

2.6.2013 v 00:57 | Nahoru | #21
Dimi650ta> To je snad jasný ne abys byl co nejmíň nápadnej.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

2.6.2013 v 07:08 | Nahoru | #22
U EXC 450 jsme nemohli přijít taky proč to! Nakonec se dali menší trysky a stejně prd platný. Příčina: VYDRHNUTÁ EMULSNÍ TRUBICE, do který zajíždí jehla v karbecu. Vyřešeno.

(reakce na) Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

2.6.2013 v 09:40 | Nahoru | #23
Humusus> na Transalpu mám taky laďák, ale jezdím s nevydělanou zadní koncovkou.Takže po lese jezdím téměř stejně tiše jako s originálem, ale motorka je tak o 5 kg lehčí a po vymontování katalyzátoru o cca dalších 5 kg.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

2.6.2013 v 09:48 | Nahoru | #24
chiro2> a kolik km jsi měl najeto na te tvoji EXC450? Je možné, že ta trubice by byla na DR vyběhaná už po 8800 km? Pouze tolik km má totiž zatím celkem najeto...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

2.6.2013 v 12:54 | Nahoru | #25

Dimi650ta píše: chiro2> a kolik km jsi měl najeto na te tvoji EXC450? Je možné, že ta trubice by byla na DR vyběhaná už po 8800 km? Pouze tolik km má totiž zatím celkem najeto...



Nevím kolik KM ale MTH bylo kolem 200. Nebyla to moje motka. Jednalo se o rok 2006. Ta trubice jde do kelu i stářím, je to jen takovej silikon či co a to po letech zteří. Otázka je, zda ji tam Tvoje DRko má taky. To netuším.

(reakce na) Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

2.6.2013 v 12:57 | Nahoru | #26

Dimi650ta píše: chiro2> a kolik km jsi měl najeto na te tvoji EXC450? Je možné, že ta trubice by byla na DR vyběhaná už po 8800 km? Pouze tolik km má totiž zatím celkem najeto...



A ještě bacha na jednu věc, aby sis nenaběhl jako my. Kdyby ti nějakej lišák řekl, že se to dá vyřešit Kitem od Dinojetu, tak je to blbost. My ho nechali namontovat a bylo to k ničemu. Problém to nevyřešilo, protože Kit neobsahuje Emulsní trubici. Tu jsme museli koupit po té zvlášť. Zato teď je tam ten Dinojet platnej. Je to raketa.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

2.6.2013 v 17:04 | Nahoru | #27
chiro2> jehla od karburátoru u mého DR zajíždí to takové mosazné trubice, tuším, že se tomu říká "komín", viděl jsem to rozdělané a nepřišlo mi, že by to bylo ze silikonu...zkusím teď najezdit 300-500 km a pozorovat spotřebu a pak karburátor znovu rozdělat a zjistit i to, zda ten mosazný komín není vyběhaný...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

3.6.2013 v 21:03 | Nahoru | #28
Dimi650ta> Na tý kačeně to dělali v Rudolticích. Nevím z jakýho to je materiálu, ale mlel něco o silikonový emulsní trubici, do který zajíždí jehla. Každopádně výměna pomohla. Držím palce...

(reakce na) Suzuki DR 350 SE, r.v. 1999 - vysoká spotřeba

6.8.2013 v 21:33 | Nahoru | #29
chiro2>
Konec trápení s vysokou spotřebou. Motor dostával příliš bohatou směs. Přitom hlavní i volnoběžná tryska měly označení velikosti podle manuálu (ale asi se pokoušel někdo z předchozích majitelů zvětšit jejich průměr), nastavení výšky plováku taky souhlasilo, nesouhlasilo jen označení jehly - místo 5CD27 tam mám 5CD56. Byly namontovány menší trysky: hlavní ze 132,5 na 122, volnoběžná ze 37,5 taky za menší (přesnou velikost teď nevím), nová svíčka, nový vzduchový filtr, jehla na 2. drážce odspoda z celkem 5 drážek. Motor seřízen na brzdě. Při stejném výkonu má nyní plynulejší průběh. O víkendu jsem najezdil cca 340 km po silnici i v terénu s průměrnou spotřebou 3,129 l/100 km. Maximální spokojenost...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
DR 350 těžké nastartovat / špatně s... Suzuki DR 350 Jakuub_CZ 17 12.9.2023 v 17:38 Hrosin
Suzuki dr 350 hlava Suzuki DR 350 Repsolis 4 4.4.2022 v 09:08 Pedl
Zapojenie otackomera suzuki dr 350 Suzuki DR 350 820825 4 22.8.2021 v 00:30 combust
Suzuki dr 350 Suzuki DR 350 Simon456 6 18.4.2021 v 14:00 vlkivo
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... Ales5 19 27.12.2020 v 10:06 Palomoto


TOPlist