globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Důvod cukání na 2 kvalt
14.5.2013 v 16:34
Tady je video, jak mi cuká druhý kvalt



a tady jsou obrázky proč :)














tak kdyby to někomu dělalo něco podobného a nebyl to senzor na zařazený kvalt, tak to bude asi tohle

Důvod cukání na 2 kvalt

14.5.2013 v 17:13 | Nahoru | #1
A to kolo co do toho zapadalo máš taky venku?
Jinak klidně to víc popiš, cena co všechno šlo ven. A jestli se ptáš proč, tak jsem jen zvědavej.
dík

Důvod cukání na 2 kvalt

14.5.2013 v 17:35 | Nahoru | #2
Jednoduchá oprava -vyměnit obě kola,nejlíp všechny čtyři.Zkontrolovat vidličky a kulisu.
Jde to i opravit.Kola popustit,odfrézovat vymačkaný,natřít speci barvou,nacementovat frézovaný plochy,zakalit na původní tvrdost,zkontrolovat a brousit vnitřní díru na původní rozměr (při kalení dojde k deformaci).

Naposledy editováno 14.05.2013 20:03:22

Důvod cukání na 2 kvalt

14.5.2013 v 18:16 | Nahoru | #3
Tohle mi kdysi udělala suzuki RF600(dvakrát kolo na výměnu-nebo opravu, jedenkrát vidlička v prdeli) Do roka závada znovu. To samé poškození-pak se zjistilo, že to všechno způsobuje vůlička v řadící kulise a ty poškozené díly jsou jen důsledek.

Důvod cukání na 2 kvalt

14.5.2013 v 20:08 | Nahoru | #4
Jsem rád, že jsem ti poradil dobře (a pak že jednotka... PCHE) už chci vlastní servis

Důvod cukání na 2 kvalt

14.5.2013 v 20:20 | Nahoru | #5
No tak tohle samí dělal ze začátku Srad a byly ohoblované náběhové hrany přesně jak máš na obrázku.Výměna jasná

Důvod cukání na 2 kvalt

14.5.2013 v 21:23 | Nahoru | #6
je ale zajímavý, že na protikusu není vůbec znát opotřebení. takže dám jen tohle kolo a jede se dál. vidlička není nijak zdeformovaná, jen je asi o 0,1mm užší ( 4,8mm ) než je napsáno v manuálu. takže ji měnit taky nebudu.

Důvod cukání na 2 kvalt

14.5.2013 v 21:55 | Nahoru | #7
Fotka protikusu? Jen pro zajímavost.

Důvod cukání na 2 kvalt

14.5.2013 v 22:09 | Nahoru | #8
zítra, teď ho nemám u sebe

Důvod cukání na 2 kvalt

15.5.2013 v 08:35 | Nahoru | #9
Nafoť i převodovku ať do budoucna vědí které je to přesně kolečko atd...

Důvod cukání na 2 kvalt

15.5.2013 v 11:12 | Nahoru | #10
kua tak to je pozdě, tady je fotka toho druhyho kola a fotka převodovky s jednou hřídelí






























to odrbané kolečku je vpravo

Naposledy editováno 15.05.2013 11:41:17

Důvod cukání na 2 kvalt

15.5.2013 v 15:22 | Nahoru | #11
Není na to pořádně vidět,ale pokud budeš měnit jedno,vyměn i druhý.Zkontroluj i ostatní kolečka i kulisu.Opotřebení se zdá často nepatrný,ale má to na to vliv.

Edit: Už to vidím,vyměň určitě obě,jinak brzy budeš řešit znova.

Naposledy editováno 15.05.2013 15:25:25

Důvod cukání na 2 kvalt

15.5.2013 v 16:27 | Nahoru | #12
rád bych to takhle taky bral, jenže kdybych měl dat všechny trošku opotřebovany věci, tak bych mohl vyměnit uplně všechno ( má už přeci jen něco najeto ). tohle kolečko má stejné opotřebení jako ostatních kolečka. vím že mi budete radit ať ho taky vyměním a i vidličku, jenže tenkle rok už jsem koupil tolik věcí, že na to momentalně nemám. a kdyby se zadařilo a neco bych našetřil, tak si to pak v zimě třeba zase rozdělám o tu práci mi nejde, mě to baví.

Naposledy editováno 15.05.2013 16:31:56

Důvod cukání na 2 kvalt

15.5.2013 v 17:11 | Nahoru | #13
No nepřál bych ti to, ale příště budeš měnit kola obě + vidličku.
Rozumím finanční stránce věci, stojí to nemalý peníze, ale ty si teď ježděním do zimy nakurvíš to nový kolo. To není oprava to je vyhazování peněz. Ovšem tvojich peněz, takže mě to může být jedno, ale měl jsem potřebu ti to sdělit

Důvod cukání na 2 kvalt

15.5.2013 v 17:26 | Nahoru | #14
a ještě bych přidal,že když se motor rozdělává po několikátý,opotřebují se závity v bloku, musí se to dodatečně řešit (závitový vložky hellikoil aj.).

Důvod cukání na 2 kvalt

25.5.2013 v 18:51 | Nahoru | #15
tak je tam vloženo nové kolečko a vidlička motor úspěšně složen a vrčí teď se ještě uvidí na jak dlouho





Důvod cukání na 2 kvalt

25.5.2013 v 20:33 | Nahoru | #16
kolik to ma najeto?

Důvod cukání na 2 kvalt

25.5.2013 v 23:00 | Nahoru | #17
motorka má 75000km

Důvod cukání na 2 kvalt

25.5.2013 v 23:19 | Nahoru | #18
mě to čeká na staré RF900R
a vůbec se mě do toho neche

Důvod cukání na 2 kvalt

26.5.2013 v 05:49 | Nahoru | #19
vědět dopředu, jaky to jsou kolečka, tak je to v pohodě, to bych měl za den hotovy. nejhorší je to čekání na ND
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist