globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jízda na sucho a klapání z motoru
Předem bych chtěl poděkovat všem za odpovědi. Dneska jsem byl na delší projížďce (cca 300km) a po příjezdu jsem kontroloval olej a bylo uplně sucho(přibližne před 1000km jsem kontroloval a bylo vše ok). Kontrolka nesvítila, ale na rysce nebylo nic vidět. Olej+ filtr jsem měnil před 2000km, takže mi je divný kam to všechno zmizelo. Musim se přiznat, že jsem zkoušel dneska na dálnici kolik to jede max, takže sem jí chvíli držel v maximu. Dolil jsem přibližně 1.5l oleje. Chtěl bych se zeptat jestli s tim může souviset pravidelné klapání z motoru po nastartování za studena? Když se motor ohřeje tak to utichne. Potom další problém co jsem objevil je, že mi při vysokých otáčkách a rychlém řazení občas vypadne rychlost, ale ihned sama zaskočí( zatim se mi to stalo asi 3x) nejvíc ten problém se spojkou je znát při rozjíždění , motorka má slabší rozjezd než tomu bylo cca pul roku zpět. Jenom bych chtěl říct, že po zadnim nejezdim ani to nezkoušim a gumovačky taky ne. Neni to žádnej starej křáp, r.v. 2007 a momentálně najeto 50 000km.

Uzavřeno 15.08.2013 v 14:11 uživatelem Stefix

2 reakcí na tento příspěvek Jízda na sucho a klapání z motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 12.5.2013 v 10:54 | Nahoru | #1
Naposled jsi kontroloval před tisíc km? Čili ten litr a půl zmizel někde v průběhu 1000km - to naprosto není problém takováhle spotřeba na GS, aniž by sis všiml. Třeba častěji kontrolovat. jak začne mizet tak pak už to jde rychle. A ta kontrolka se fakt rozsvítí až když máš prázdno uplně, je jen na tlak. Nelze se na ni spolehnout.

Klepání je snad jen rozvoďák, vypadávací rychlost určitě není spojka, línější na rozjezdu je též spíš vyběhaný motor než něco jiné. Hoď ji do servisu, minimálně rozvoďák se dá poznat když se jen zhodí víko ventilů, na vačkách se podívat jestli to tou jízdou na sucho bylo přidřené hodně nebo ještě víc, a pak zvážit opravy dál.

(reakce na) Jízda na sucho a klapání z motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 12.5.2013 v 11:11 | Nahoru | #2
dj_hroch> uz jsem mu to psal: vzduchac, horko, tezka ruka na plynu = pri delsi vyjizdce kontrolovat pri kazde cigarpauze - vlastni zkusenost!

(reakce na) Jízda na sucho a klapání z motoru

12.5.2013 v 12:02 | Nahoru | #3
dj_hroch> Tak to díky, to si mě trochu uklidnil Kdybych ji neměl před týdnem v servisu na synchronizaci karbců a pár drobností okolo, tak sem nepíšu a jedu tam rovnou. Akorát mi teda už trochu začíná vadit kolik sem do toho nacpal, skoro bych to nejradši předchozímu majiteli hodil na hlavu.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 Včera v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava


TOPlist