Téma: Felda 1.9D - zkušenosti + tipy
 
7.5.2013 v 14:58
Ahoj, stal jsem se majitelem tohodle silničního traktoru. Byl za dobrý prachy, tak jsem to vzal. Udělal jsem klasiku (rozvody, náplně, nejnutnější plechařinu atd) Ale zajímalo by mě jak s tím jezdit. Dehtem jezdim jen od firmy zetor, a transit 2,5D. Měl jsem předtím ještě mitsubishi lancer 1.8D ale prostě ta felda má uplně jinej projev. S tou mitsubou sem jezdil skoro jak s benzíňákem. Vyšší otáčky mu seděly, ale tohle je fakt typickej traktor. Všiml jsem si že tomu nedělá problémy pochodovat na pětku 60km/h a vrtí to v tu chvíli nějakejch 1500ot/min. Ale nejsem s tím moc zžitej, tak se pozeptám, jak s tím jezdit? kdy řadit? Kam to až rozumně tahat? Jaký otáčky pro rozumnou (ne turbo ekonomickou) spotřebu? Kolik to snese nejmíň a kolik nejvíc otáček? Samozřejmě v rámci hranic, nechci po tom sportovní výkony. Pro příklad, dá se s tím stabilně mazat po dálnici cca těch 130? ptž kolem kila to má 2500 ot/min. nejde mi uplně o spotřebu, ale všude se vypráví že se s tím dá jezdit mezi 5-6L což by bylo super.
Jsou nějaké věci na který tenhle agregát trpí? na co dát bacha?
a vubec co vás napadne.

Beru to jako starý auto od kterýho čekám jen že mě za rozumný prachy přepraví z A do B. Komfort neřešim. Ale přiznám se že se mi v tom jezdí líp jak s druhou plečkou Fabia 1.4MPi LPG 2002. U tohodle tam prostě strčím pětku a s chrochtotem kupředu.

Dík
Jaw

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Felda 1.9D - zkušenosti + tipy

13.5.2013 v 12:20 | Nahoru | #1
chalco> to tam davaj hodne kvuli hluku sani...pak to bude chrcet jak kawasaki

(reakce na) Felda 1.9D - zkušenosti + tipy

14.5.2013 v 06:41 | Nahoru | #2
z-x-r> mě to přijde pořád stejný, akorát je to živější a míň žere.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist