globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: forum pro čopráky 2
Tak tímto gestem končí Forum pro čopráky .
VZhledem k aroganci zakladatele, jsem si dovolil toto vlákno obnovit, jako verzi č.2







Vadí mi, když někdo slyší na své jméno kritiku a pod její tíhou dokáže reagovat jedině tím, že vlákno uzavře, ačkoliv by nadále mohlo být otevřeno i bez zakladatelvo přítomnosti.

Léčení vlastního ega na některých vláknech jsou mnohdy až nechutná, ale nenechme si svůj krásný chopper život znechutit několika individuama a zadebatujme zde tedy i bez původního zakladatele.

Předpokládám, že jeho prvotní zámysl byl dobrý. Držme se tedy zámyslu a vlákno obnovme.

Přeji všem štastnou cestu

Naposledy editováno 05.05.2013 23:39:13

Blokovaní uživatelé: rancher

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2

13.9.2016 v 21:58 | Nahoru | #1
jezdec68> Ahoj Peťane,tak ta tvoje zmínka o čtrnáctileté baterce může někomu přijít jako bajka od "Barona Prášila" ale protože se trochu známe i osobně,věřím.Napiš sem aspoň stručně recept na tu její dlouhověkost.Co v zimě,jak s nabíječkou a tak. A co Introš - motor stále bez zásahu lidské ruky? Já už ho mám přes 10 let a kromě běžný údržby (výměna oleje,filtrů a kontrole seřízení ventilů)- žádnej servis,žádná oprava,žádnej problem.Pravda,baterku mám už druhou (taky YUASU) ale "vetřelec" startuje na první dobrou a jede jak má. A to má nalítáno skoro 90000 km.

Naposledy editováno 13.09.2016 21:59:45

(reakce na) forum pro čopráky 2

13.9.2016 v 22:12 | Nahoru | #2
kutil1: Recept na dlouhověkost je... rok výroby. Je bohužel realitou, že novější akumulátory vydrží méně - ať kvůli regulacím EU, pro kterou je olovo neekologické fujfuj, nebo kvůli jemnější struktuře desek která umožňuje vyšší výkon a startovací proudy na úkor kratší životnosti. Navíc většina výrobců (Yuasu nevyjímaje) přesunula výrobu do Číny, se všemi klady a zápory z toho plynoucími.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2

15.9.2016 v 21:14 | Nahoru | #3

kutil1 píše: jezdec68> Ahoj Peťane,tak ta tvoje zmínka o čtrnáctileté baterce může někomu přijít jako bajka od "Barona Prášila" ale protože se trochu známe i osobně,věřím.Napiš sem aspoň stručně recept na tu její dlouhověkost.Co v zimě,jak s nabíječkou a tak. A co Introš - motor stále bez zásahu lidské ruky? Já už ho mám přes 10 let a kromě běžný údržby (výměna oleje,filtrů a kontrole seřízení ventilů)- žádnej servis,žádná oprava,žádnej problém. Pravda,baterku mám už druhou (taky YUASU) ale "vetřelec" startuje na první dobrou a jede jak má. A to má nalítáno skoro 90000 km.


Ahoj Fando, Hlavně štěstí při koupi baterky. Dale už jen, nesahat ne něco co funguje a nebýt zvědavý co je uvnitř. Nepřidávat moc spotřebičů navíc, nezkoušet být chytřejší než ti kteří ji postavili, udržovací nabíječku mám z Lidlu za cca 180 Kč, Ventily mi kontrolovali nedávno a prej je to dobrý, Na tachometru mám asi 5,5 tisíce, (po přetočení). Problém se startováním žádný, i když se mi dříve párkrát "ulily" NGK, tak sem je vyměnil za naše Brisky a mám klid, obzvláště po přidání "kouzelného tlačítka" k čerpadlu. Mám prý trochu volnější rozvodový řetěz a taky už dolévám olej, cca 1500km/1dcl. Po výměně vzduchových filtrů letos na jaře sem při mé cestovní rychlosti 80-90 km/hod. mírně pod 4,5 L, před výměnou sem se blížil k 5,5L.
Ahoj Petr, ať nám to jezdí

Naposledy editováno 15.09.2016 22:12:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 10 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 11 25.4.2024 v 08:17 bazin.
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder petr1989 1086 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder TenVojtěch 1 26.7.2023 v 06:09 krokoš


TOPlist