bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Delam neco spatne?
4.5.2013 v 16:16
Prvni video abych videl jakej jsem posranek?



Naposledy editováno 04.05.2013 16:18:49

(reakce na) Delam neco spatne?

4.5.2013 v 22:20 | Nahoru | #31

brb píše: To je elektro motorka?



1500ot. staci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?

Skvělá odpověď, děkuji! 4.5.2013 v 22:26 | Nahoru | #32

myty_fakta píše: KTEREJ DEBIL ROZŠÍŘIL TU FÁMU, ŽE SE V ZÁTÁČCE NEBRZDÍ?

Proč by se nebrzdilo? Do 1/3 zatáčky brzda, pak chvilku nic a po zlomení gasovat. Úplně běžná věc. Jediný, co sem si všimnul je, že nedokážeš odhadnout zatáčku - nemáš plynulej náklon, ale furt se hejbeš. No tahle silice je zrovna docela debilní, takže to +- chápu.. Ty poloměry nejsou rovnoměrný..



Než začneš mluvit o debilech, tak se nejdřív zamysli nad tím, jaké pitomosti tu sám píšeš. Brzdí se intenzivně od brzdného bodu až k bodu zatočení, ve kterém motorku rychle naklopíš, žádné pomalé postupné naklánění, po tomto bodu jsi v maximálním náklonu a jedeš pod mírným plynem, po projetí apexu plyn postupně přidáváš a motorku napřimuješ. Jediné, čím se v průběhu zatáčky může brzdit je zadní brzda, kvůli utažení zatáčky, ale sám to dost dobře neumím, tak tu o tom nebudu mudrcovat, také je to už skutečně vyšší dívčí...

Delam neco spatne?

Skvělá odpověď, děkuji! 4.5.2013 v 23:23 | Nahoru | #33
Je to zvláštní, ale on je ten lachtan docela populární. Jinak mi přijde, že jezdíš zbytečně u středu. Kola máš sice v levotočivých zatáčkách na svojí straně, ale hlavu nastrkuješ do protisměru. Taky si myslím, že zbytečně brzo začínáš klopit, nevidíš pak dál do zatáčky a koriguješ náklon, taky tě to potom nutí jet blízko středu.







Naposledy editováno 04.05.2013 23:24:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?

4.5.2013 v 23:25 | Nahoru | #34
Tippo> vzdyt ti to jde HEZKY znm o dost horsi piloty a ze jich je...a na takovem strepu jsi dobrej

1 reakcí na tento příspěvek Delam neco spatne?

Skvělá odpověď, děkuji! 4.5.2013 v 23:44 | Nahoru | #35
HALA HALE sic jsi mozna videl dobre do zatacky, ale jet tam nekdo rychlej tak asi budes koukat. Zas etolik tam videt neni, alespon dle meho pohledu.

Jsi naprimenej jako penis :) A podsouvas si motorku, dale nebrzi tolik do zatacky.
Ale vse uz bylo receno :) Proste si vem zdejsi rady k srdci :) Kdyz jsem mel SS taky sem se to musel ucit :) Dnes sjizdim hranu i na Chopperu :)

(reakce na) Delam neco spatne?

4.5.2013 v 23:53 | Nahoru | #36

myty_fakta píše: KTEREJ DEBIL ROZŠÍŘIL TU FÁMU, ŽE SE V ZÁTÁČCE NEBRZDÍ?

Proč by se nebrzdilo? Do 1/3 zatáčky brzda, pak chvilku nic a po zlomení gasovat. Úplně běžná věc. Jediný, co sem si všimnul je, že nedokážeš odhadnout zatáčku - nemáš plynulej náklon, ale furt se hejbeš. No tahle silice je zrovna docela debilní, takže to +- chápu.. Ty poloměry nejsou rovnoměrný..



To je tim ze kdyz by z tech pilotu nekdo zabrzdil tak se hned vymele.

A nej spek je v zatacce brzdi zadni brzdou je v ni cit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?

5.5.2013 v 00:30 | Nahoru | #37
cort> Tak já si zatáčky umím naklopit dobře, když do zatáčky vidím tak jdu do proti směru, právě jak nemám tu nohu rovně u motorky tak vždycky dřu botama

(reakce na) Delam neco spatne?

5.5.2013 v 00:44 | Nahoru | #38
TC-Def> Hele, pokud nejsi hobbit a máš alespoň metr osmdesát, zřejmě s GS budeš teda na lachtana jezdit dál, jak máš boty na stupnách?

1 reakcí na tento příspěvek Delam neco spatne?

5.5.2013 v 00:54 | Nahoru | #39
mám 177cm...nohy no tak akorád přesně na půlku stupačky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?

5.5.2013 v 01:10 | Nahoru | #40
TC-Def> To na to šlapeš jako Venca Konopníků, botu by jsi měl mít cirka v třetině, tj. stupnu mezi prstama a spodkem nártu (si nevzpomenu, jak se to anatomicky jmenuje), pak tu nohu rovnáš k nádrži.

Delam neco spatne?

Skvělá odpověď, děkuji! 5.5.2013 v 01:31 | Nahoru | #41
Zdar Tippo. Techniku jak lamat motorku do zatacky ti tu uz poradili ostatni. Ale to si myslim, ze zalezi jak si kdo zvykne, nebo jak je stavena motorka. Ja sam nejsem schopen popsat jak to delam, jaky zapojuji svaly nebo delam pohyby, je to zkratka automaticky. Tohle bych neresil. Podle me nemas problem jak to zalomit, ale spis nemas jeste odhad jak moc to do ty ktery zatacky musis ohnout, proto to obcas rovnas a hned zase pokladas vic, misto abys to projel vicemene ve stabilnim naklonu a pod plynem. A druha vec je, ze se asi jeste obcas bojis vetsich naklonu, a proto to posilas do protismeru, bo mas strach to vic ohnout kdyz nad tim premyslis. Poradne to ohnes jen kdyz se ta zatacka utahne vic nez jsi cekal, a ty musis reagovat rychle a nemas cas premyslet o tom, ze si pri naklonu usteles. Ale furt jeste mas velkou rezervu, netreba se toho bat. Ale to je normalni. Ma to tak kde kdo, ja mam papiry dobrych 16 let, a do dnes si pamatuju, jak jsem mel ze zacatku bobky to zlomit abych motyku nehodil na bok. Je to vec praxe, to dostanes do ruky a do krve. Jen se prosim odnauc ten hrozny zlozvyk jizdy do protismeru. Tam to trochu smrdi pruserem, ale jinak je to beznej "ucici" rezim, ktery jsme absolvovali asi vsichni.

(reakce na) Delam neco spatne?

5.5.2013 v 01:53 | Nahoru | #42

TC-Def píše: pěkně pod řadičkou

to není vůbec dobrý nápad... když už jedeš v dost velkém náklonu, dej vnitřní nohu na stupačku na špičku... jestli máš blbě odřazné, tak je to tvůj boj... řazení v max náklonu jde v poho, ale přivřít si nohu škrtající stupačkou a řadičkou není moc dobrý nápad...

Delam neco spatne?

Skvělá odpověď, děkuji! 5.5.2013 v 01:59 | Nahoru | #43
no, za mě je blbost projíždět jedním obloukem zatáčku, která má oblouky dva.. toto bys musel brát hodně venkem, abys to dal v jednom náklonu, plynule.... ale je to jen o odhadu a vyježděnosti.... rači budem, než (doslova) narazíš na nějaké auto..

1 reakcí na tento příspěvek Delam neco spatne?

Skvělá odpověď, děkuji! 5.5.2013 v 09:19 | Nahoru | #44
a co si zajet treba do kolina na bezpecnou jizdu? nebo s domluvit s Matym a svezt se s/za nim?
myslim, ze to ti da mnohem vic nez cokoliv jineho... a nemas to daleko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?

5.5.2013 v 09:27 | Nahoru | #45

mfence píše: HALA HALE sic jsi mozna videl dobre do zatacky, ale jet tam nekdo rychlej tak asi budes koukat. Zas etolik tam videt neni, alespon dle meho pohledu.

Jsi naprimenej jako penis :) A podsouvas si motorku, dale nebrzi tolik do zatacky.
Ale vse uz bylo receno :) Proste si vem zdejsi rady k srdci :) Kdyz jsem mel SS taky sem se to musel ucit :) Dnes sjizdim hranu i na Chopperu :)



To si mam lehnout na nadrz nebo jak....a to podsouvani myslis jak?Ze bych mel byt v zatacce niz nez motorka?

(reakce na) Delam neco spatne?

5.5.2013 v 09:39 | Nahoru | #46

nedma píše: a co si zajet treba do kolina na bezpecnou jizdu? nebo s domluvit s Matym a svezt se s/za nim?
myslim, ze to ti da mnohem vic nez cokoliv jineho... a nemas to daleko



Kdo je Maty?

(reakce na) Delam neco spatne?

5.5.2013 v 09:42 | Nahoru | #47

z-x-r píše: Tippo> vzdyt ti to jde HEZKY znm o dost horsi piloty a ze jich je...a na takovem strepu jsi dobrej


Na jakym strepu? To muzu tak rikat ja o kamosove Jawa z roku 1938

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?

Skvělá odpověď, děkuji! 5.5.2013 v 09:45 | Nahoru | #48

Tippo píše: To si mam lehnout na nadrz nebo jak....a to podsouvani myslis jak?Ze bych mel byt v zatacce niz nez motorka?



Lehnout na nádrž určitě ne. Chtěl jsem ti sem teď napsat něco o správné pozici těla, ale s velkým udivením jsem si všimnul, že ti tu zatím nikdo neporadil Twist of the Wrist II, je to asi to nejlepší co bylo kdy na techniku jízdy natočené. Není to jen pro sportovní jezdce, ale skutečně pro kohokoli. Mimo jiné tam máš i správnou pozici těla, doporučuji shlédnout celé . Tato verze by měla mít české titulky, pokud by náhodou neměla, tak napiš a já ti najdu tu s titulky. Nebo, pokud bys preferoval, stejně jako já, psanou verzi, tak ti mohu poslat knihu, mám ji česky i anglicky .

Delam neco spatne?

Skvělá odpověď, děkuji! 5.5.2013 v 09:49 | Nahoru | #49
sedíš na tom normálně. furt lepší, jak být vylezený jak opica a když už teda, tak se snaž mít tělo víc v zatáčce, než motorku... ale nehroť to snaž se držet jen stopu, znovu sem se na to díval a buď se v pruhu motáš nebo sice jedeš nějakou stopou, ale zase se motáš pruh nepruh

Delam neco spatne?

5.5.2013 v 09:51 | Nahoru | #50
... a nebo dokonala jizda na motocyklu?

Delam neco spatne?

Skvělá odpověď, děkuji! 5.5.2013 v 10:03 | Nahoru | #51
Najizdet pres plnou do zatacky je blbost, ktera se ti muze osklive vymstit. Nauc se jezdit optimalni stopu ve svem pruhu, to plati i pro presah tela do protismeru pri levych zatackach. Urvat nekomu zrcatko helmou je asi ta lepsi varianta nehody
Jinak si kup knizku Dokonala jizda na motocyklu nebo jeste lepe udelej si hezkych par veceru s Twist of the wrist jak psali uz kolegove.
Nijak to nehrot, kopyto nejsi a kdyz budes postupovat s rozumem, prijde to samo s najetymi kilometry a zkusenostmi. Motoskola taky neni od veci.

2 reakcí na tento příspěvek Delam neco spatne?

5.5.2013 v 10:28 | Nahoru | #52
Chvíli jsem myslel, že je to v ANGLII jeď do Pelhřimova prohlídni si krematorium ať víš do čeho jdeš.. Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, a pokud tomu nebrání zvláštní okolnosti, při pravém okraji vozovky..rychlost jízdy musí řidič přizpůsobit zejména svým schopnostem..podélnou čáru souvislou - je zakázáno přejíždět nebo ji nákladem přesahovat, pokud to není nutné k objíždění, odbočování na místo ležící mimo pozemní komunikaci nebo vjíždění na pozemní komunikaci z místa ležícího mimo pozemní komunikaci..MÁŠ ŘIDIČÁK??? JINAK ZKUS KOUKAT KAM JEDEŠ A NÉ KUDY JEDEŠ..TÍM ODSTRANÍŠ TOHO LACHTANA..no a když ti i tak bude silnice malá tak zkus ubrat plyn..a nebo na motorku vůbec nelez

Naposledy editováno 05.05.2013 10:30:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?

5.5.2013 v 10:34 | Nahoru | #53
Mr.Dreamer> Zdar mohl bys mi tu knížku zaslat v češtině prosímtě?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?

5.5.2013 v 10:35 | Nahoru | #54

SystemofaSuzuki píše: Mr.Dreamer> Zdar mohl bys mi tu knížku zaslat v češtině prosímtě?



JJ, jen varuji, že česká verze je oproti té anglické mírně "ochuzená". Posílám ti to do SZ .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?

5.5.2013 v 10:47 | Nahoru | #55
Jawamaha> ty jsi od panu policajtu,ne?Tohle mi rikal i kamos co dela u policie......nemysli si,ze to bylo nevedomky.Dik za rady a osvezeni pravidel silnicniho provozu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?

5.5.2013 v 10:56 | Nahoru | #56
Mr.Dreamer> dik za link vypada,ze to bude cz Poslez tu knihu v CZ i EN

(reakce na) Delam neco spatne?

Skvělá odpověď, děkuji! 5.5.2013 v 11:03 | Nahoru | #57

Tippo píše: Mr.Dreamer> dik za link vypada,ze to bude cz Poslez tu knihu v CZ i EN



Jasně, už máš obě v PM. Film bude budeš mít asi rychleji shlédnutý a je to určitě záživnější forma, ale ta kniha přeci jen informuje o něco lépe. Možná ideální podívat se na film a co ti není úplně jasné dohledat v knížce. Nebo, pokud rychle čteš, tak tu knihu rychle celou projet a poznačit důležité pasáže, ke kterým se vrátit, tak jsem to dělal já .

(reakce na) Delam neco spatne?

5.5.2013 v 12:11 | Nahoru | #58

Tippo píše: Jawamaha> ty jsi od panu policajtu,ne?Tohle mi rikal i kamos co dela u policie......nemysli si,ze to bylo nevedomky.Dik za rady a osvezeni pravidel silnicniho provozu



tak on se ti hlavně snaží zachránit život

Delam neco spatne?

5.5.2013 v 12:17 | Nahoru | #59
základ je mít správnej kvalt do zatáčky at je motorka v tahu a ne jako na kole,a taky hlavne čumím tam kam jedu ne před kolo ale pomyslný bod kam chceš jet,pak se daj jezdit všechny zatááčky krásně,ale chce to potrénovat

1 reakcí na tento příspěvek Delam neco spatne?

5.5.2013 v 13:51 | Nahoru | #60
a taky dobře poštelované tlumiče zadek předek,a ono je toho víc vlastně..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist