globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Fároš 954 vs
Zdravím, zajímalo by mě pár informací o tomhle fárošovi. Jak to jede, je to zábavný, dneska sem se bavil s člověkem co říkal, že je to poslední fároš s velkým F..až tak nepohodlný to není, prý. Je to pravda ? Je to velkej rozdíl oproti 929tce?
Nějakej rozdíl mezi k1-3, r1, a zx9 by taky neškodil


Naposledy editováno 30.04.2013 14:36:39
Předchozí
1 2 3
Následující

Fároš 954 vs

7.5.2013 v 20:33 | Nahoru | #61
faroš od hondy je nudnej..... ....pišou trubky co jezdi na nějakejch maloražkach a na pořadnou motku nemaji koule...tož tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš 954 vs

9.5.2013 v 17:21 | Nahoru | #62

..Roko.. píše: Dobrá, shrnu to. Bavíme se pánové o otáčkách kolem 5tis. Tam žádná 6ka na prdel nejde (tak max. přes spojku a trháním řidítek), ne power wheele. Když 954ku držíš pod krkem na výjezdu jde na dva na záda a když ji fakt rveš ze dva na tři si kopne a kolo odlepí. A když budu mluvit ze svých zkušeností co se teda SS HOND týče (třeba přímé srovnání s VTR SP1), tak 954ka je neposedná mrcha. Je lehoučká, krátkej rozvor a nedá se sní bezpečně bez tlumiče řízení na silnici letět. Když to srovnám s tím SPčkem, které jsem měl ,tak bylo proti Fároši skálopevně precizní a jelo jak pokolejích, nic pro samce a velkokoulose, ta motorka se nedala urvat agresí, rychlostí, jen se ti smála a říkala ňoumo ,to je jako všechno co umíš?.(a mohl jsem tahat kolena, jak jsem chtěl).Fároš je proti němu vzteklej neposeda a ikdyž jsem neměl možnost letět na litru CBRu, tak si myslím, že 954ka je velkej drzoun co do celkovýho projevu. Ale beru, že ten motor nahoře nevyděsí, ale i tak se semnou (100kg) se rozjel na origo převody na 290 a zastavil se na hodnotě kolem 11500 otáček a to vše bez náporového sání, které postrádá, takže ,když se na to podívám racionálně, slabý to být prostě nemůže Jel jsem osobně na 2008 ZX10R ,tudíš vím, jak jede moderní litr a zcela vím, že se to nedá na 6tis otáček ani přirovnat, nicméně mě ta "slabota" fakt stačí těch 150koní na silnici stejně naplno neprodám a dalších 50koníc se prostě fakt bojím

jedna 6tka na zada jde plynem...675 daytona ...

(reakce na) Fároš 954 vs

10.5.2013 v 07:41 | Nahoru | #63

marekparek píše: jedna 6tka na zada jde plynem...675 daytona ...


To zas brr, jednou jsem závodil s R1čkou, a z křižovatky jsem dal plnej, R1 šla na 20 metrech předemě, ale já jak se mi to dostalo do vysokejch sem najednou jel po zadku takže plynem jde i cebro. Je fakt, že když jedu brzda plyn, tak na 1 a 2 se mezi 8-13 odlepuje kolo.

Fároš 954 vs

10.5.2013 v 07:49 | Nahoru | #64
no jde o to co je odlepuje a co je jet po zadním .. to cuknutí a odlehčení řidítek je jen tvrdým řazením a blbou souhrou spojky plynu .....proto odchazí třeba převdovky mezi 1-2..

ale když si stoupneš na světla a motorka zvedne v 6tis plynem kolo aspoň 1m do vzduch a drží ho po dobu akcelerace a za účasti korekce plynem kdy přidáš a chce víc...moc 6tek neumí...

podle toho co píšeš tě 954 určitě nemuže sklamat..ze 6tky Fka je to skok asi jako do raketoplanu

Fároš 954 vs

10.5.2013 v 07:59 | Nahoru | #65
Ne opravdu, dal jsem plnej a asi za 30m od křižovatky jsem jel opravdu na zadním, jak moc bylo přední kolo ve vzduchu to nevím, ale já sem jel šikmo k zemi, jelikož to bylo moje první zadní kolo, tak když sem si to uvědomil, tak sem zůstal v údivu a pustil sem plyn. A je taky fakt, že tak rychle sem na tom ještě full gas nedal, asi sem mylsel, že tu erjednicu můžu dát
No a odlepuje se když mám 8-13 1 a 2 ale jedu zostra, zalehlej a točím. Je pravda, že třeba když sem závodil s zx 9r, tak sem se nechytl... ale starýho fároše 96, jsem předjel, točit, točit a točit.. Ale je fakt že on asi nebyl v dobré kondici...
Jinak taková lineárnost by mě nevadila, jak jste tu řekli, když se to zvedá na zadní a jede to, tak dobrý Protože zatáčky jsou mnohem zábavnější než ject na rovince 300. Hlavně tam kde mě předjedou na rovině ostatní, mě podrží hondí podvozek a brzdy v zatáčce. To je fakt. Na všechn povrchách super.. jen na ledu už nic moc

Naposledy editováno 10.05.2013 08:01:03

1 reakcí na tento příspěvek Fároš 954 vs

10.5.2013 v 13:38 | Nahoru | #66
ono na svou dobu opravdu dobrej Bike...a dnes se na tom dá slušně zaválet pořád...

(reakce na) Fároš 954 vs

10.5.2013 v 22:06 | Nahoru | #67
marekparek> jsi jeden z mála, se kterým si tu můžu imaginárně podat ruku. Nebudu tu dál nic rozvádět, bylo by to na dlouho, ale přenášíš své praktické zkušenosti, přesně tak, jak to je.

Jinak obdivuji, že jsi šel to "6ky" a ještě takové. Já osobně se jim vyhýbám a po zkušenostech s R6R 2006 a 600RR 2005 se jen utvrzuju, že tato skupina motorek je pro mě jistej futrál. Jedou jako píchlé svin* a ta božská ovladatelnost, raději litr co umí podle zazlobit. Taky tíhnu k 6kám, ale bojím se, že bych si jich užíval až přespříliš...

Fároš 954 vs

11.5.2013 v 16:22 | Nahoru | #68
Ja mam i 1000rr takze to muzu posoudit ze vsech stran...a myslim ze je zde vice ortodoxnich teoretiku net lidi co to melo v ruce...
Kazda motorka ma neco co ta druha nema...pro me je cbr 1000rr tak dobry ze sem se k nemu vratil a to udelal jen u velmi malo stroju co sem zivote projel a mel...vcetne tech dvoustopych...

Sice to neni nejdravejsi bike ale me se libi technicky je sladeny a me vyhovuje se vsim vsudy a keci typu ze hondy nejedou mi vubec zily netrhaj...

Fároš 954 vs

11.5.2013 v 16:24 | Nahoru | #69
Kdyby byla daytona 1050 motorem byla by to prda jako prase... Mozna jednou bude no

Fároš 954 vs

6.7.2013 v 11:56 | Nahoru | #70
Jel jsem 954 a pak jsem koupil 929. Mám 190cm, osobně mi přijde že ta 954 je přece jen sportovnější co se týká posedu a trochu víc topí pod zadek než ta 929ka. Motoricky je ta 954 krapet silnější, průběh výkonu stejnej. Nepatřím k brousičům sliderů, já se svým ježděním využiju, když moc, tak polovinu výkonu té motorky...Jel jsem K1čku, tu motorku obdivuju - jak motoricky, tak vzhledově. Kubaturou jsou skoro stejný a přitom to jsou naprosto odlišný biky:)
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade Rob7802 24 16.8.2023 v 10:15 Rob7802
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... PůlPlyn 2 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade KaBrnak88 8 8.5.2022 v 19:57 lecomondo


TOPlist