Krasny aprilovy vikend sme sa boli s kamaratom previest do Banskej Stiavnice.
Co Vam budem hovorit - bordel a strk na ceste neskutocny, v lese este sem tam bolo vidiet zbytky snehu. Aj ked sme sli ako posr..y, v 30km/h to na strku polozil. Motorka sa po 5 metroch po rovnej ceste zastavila, kamos ma udrete rameno, koleno a bok - takze relativne v pohode.
Moto sme zdvihli no a pozrite si fotky... Padak vtlaceny do vnutra tak, ze sa zastavil az o hlavu motora. Plasty samozrejme na odpis, kaplicka pokrivena, rozbity blinker, ohnuta zadna brzda, ohnute riadenie. Normalne si myslim, ze bez padaku by to mozno bolo lepsie.
Teraz mu to prislo z opravy, celkom to bolo aj novymi padakmi za 1000 eciek.
Edit: po tel. so zastupcom RDM ocenujem otvoreny pristup a navrh riesenia.
Napriek tomu si uz padaky ich znacky nikdy nekupim :(
Naposledy editováno 06.05.2013 18:01:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Reklama" na padaky RDMoto
standamz píše: No já strojárnu nemám, že. Takže jak to správně říct, bláto? Jde mi o to že ocel je pevná dost, né? Já jsem jen blbej automechanik, takže to trochu rozveď. Dle mých chabých znalostí se ocel říká už poměrně tvrdému materiálu.
Ocel je právě i to bláto,. tudíž slitina železa a uhlíku, a samosebou dalších prvků (tzv legujících, což je i ten uhlík) které z ní dělají nerez atd, atd...Surové železo, tudíž FE jsem v životě neviděl ani na prumce
Rebel83 píše: Ocel je právě i to bláto,. tudíž slitina železa a uhlíku, a samosebou dalších prvků (tzv legujících, což je i ten uhlík) které z ní dělají nerez atd, atd...
Surové železo, tudíž FE jsem v životě neviděl ani na prumce
No, děkuji za drobné osvětlení od někoho kdo tomu rozumí. Moje "terminologie" byla převzata z mého druhého koníčku a tím je rekonstrukce historie. Tam "železo" říkáme např. hlubokotažnému plechu a ocel říkáme podstaně tvrdšímu kalitelnému materiálu. Jak jsem již psal o strojařině nemám ani páru.
Naposledy editováno 03.05.2013 20:55:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Reklama" na padaky RDMoto
standamz> ty oceli maji samozrejme ruzna znaceni, aby se vedelo co je prave to blato atd, napr. na sroubech mas na hlavach taky pevnosti a dle toho poznas jak moc blato to je.. Ale to urcite vis. btw. ze ses jen blbej automechanik - to nebylo nutne, a rozhodne si to nemyslim jelikoz mechosi jsou dost sikovny....jsem si jen musel rejpnout, kdyz se mi naskocila vzpominka na prumku Tak se necerti