globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Netáhne
29.4.2013 v 14:43
Zdar všichni,
mám tuto čezetu a již od začátku mám jeden problém. Motorka prostě pořádně netáhla v nízkých otáčkách. Nevěděl jsem jak přesně táhne 125ka a tak jsem tam hodil kliku, válec, píst, hlavu ze 477čky. Ano, zlepšil jsem se v síle ale také až od poloviny otáček. Pořád mi to připadá, že v nízkých otáčkách táhne prostě málo, jakoby se dusila. Vejfuk jsem čistil několikrát, ale nebyl s tím problém. Jediná poznámka, že na pístu od 477 je kousek odštípnuto a s tím chybý i půl centimetru pístního kroužku (u druhého - prostředního). Nevíte kde by mohl být problém? Nesvádím to jen na to vyštípnutí, protože motorka takto špatně táhla i předtím.

Netáhne

29.4.2013 v 14:51 | Nahoru | #1
Kdyz si prekopal 125 na 175 sahal si karburace??Ona 125 ma snad nejen mensi trysku ale i difuzor,vymnen vzduchac je pod sedlem v te krabici!Hejbal si s predstihem 125 ma jinej nez 175

Netáhne

29.4.2013 v 14:58 | Nahoru | #2
Jojo, karbec i vzuchovac jsem dal taky ze 477. (vzduchovac je starej). Jo předstih sem dělal novej.

1 reakcí na tento příspěvek Netáhne

29.4.2013 v 15:01 | Nahoru | #3
Mas ale JINEJ ZASADNI PROBLEM! Podle profilu mas noty JEN na dvacu. Kazdej starsi cetnik, kterej nekdy videl Cizu dvacu te okamzite sejme, ze jezdis na necem na cem nesmis!!!!! Jo a nedejboze nehoda i z cizi viny: likvidatori pojistoven nejsou vubec idioti!
Byt tebou, vratim to vsechno zpatky a zapatram proc to nejede. Vzdyt je to ta nejjednodussi motorka, kterou muzes mit.

Netáhne

29.4.2013 v 15:24 | Nahoru | #4
Zlomeny krouzek vymen, nebo dej aspon dolu, na posledni pozici.

Netáhne

29.4.2013 v 15:31 | Nahoru | #5
ty jsi vůl

si děláš srandu,že jo?

těsnost pístu/kroužků a stejně tak jeho přesný tvar(nikde nemůže jen tak chybět) je zásadní pro výkon motoru a u dvoutaktu dvojnásob!

Netáhne

29.4.2013 v 16:05 | Nahoru | #6
Já deb*llll. Teď jsem si uvědomil, že když jsem sundaval píst a vracel ho zpátky tak nedbal na to jak je otočenej a asi sem ho tam dal obráceně a proto se to vyštíplo a možná to i kvůli tomu blbě táhne. Otázka je jestli můžu dát novej kroužek když je vyštíplej kousek pístu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne

29.4.2013 v 17:07 | Nahoru | #7
pesastor>a jak to pozna policajt??kdyz zachoval kartery z 488??a dal jen vnitrek ze 175.Jedinej rozdil je ze 175 ma o jedno zebro na valci vic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne

29.4.2013 v 18:31 | Nahoru | #8
kokoška.> by ses divil, co nektery kluci policajtsky znaj! Valec je od pohledu vyssi a mezi bandou a palici je viditelne min mista! Pak je to jizda bez RP, 20 tisic a papiry na rok do cistirny!
Stoji to za to?
Kazdej z mladochu s AM chce litat kilo, kazdej s papirama na dvacu aspon kilo pade.... Js vim ze je to.otrava, ale nahoda je blbec!
Ale jinak kazdy sveho stesti strujcem! Tuhle v inzerci prodaval nekdo cizu dvacu prevrtaanou na 205 a divil se ze se mu to cely klepe....

(reakce na) Netáhne

29.4.2013 v 19:30 | Nahoru | #9
pesastor> mno 175 se prevrtava na 205 (8 vybrus s pistem MZ) 125 tusim snad kolem 150-160ccm

Netáhne

29.4.2013 v 22:00 | Nahoru | #10
pesastor: No bydlím na vesnici a jezdím jen v okolí 40km. A většinou pokud policajt vidí čezetu nebo jawu, která má na sobě všechny plechy, svítí, troubí, brzdí a ještě jí blikají blinkry tak moc nestopuje aby si prohlídnul motor :D .Ještě prosím vás chci se zeptat zda je možné to co jsem psal jako poslední a ještě jestli bych kdyžtakt mohl použít pístní kroužek ze 175ky jawy. Díky

1 reakcí na tento příspěvek Netáhne

29.4.2013 v 22:59 | Nahoru | #11
Synku, za prvý novej píst a nový kroužky, jaký poznáš podle toho co je na pístu a taky podle toho, jstli už to není kór moc vyběhaný. Jinak k posouzení změř si vzálenost konců kroužku u zámku zhruba ve třetině válce - to ti řekne jestli je to zralé na brusírnu nebo postačí nové kroužky a píst. Píst se dává šipkou k výfuku. Rozdíl mezi dvácou a pětasedmou zas tak markantní není - znatelný je to v kopcích, ale na rozjezdy a po rovině u seštelovanýho karbecu to není nějak propastný. Jedný i druhý to na rozjezdu klidně napráská i simál, ten ale pak kolem šedesátky pomalu končí zatímco čízy jdou dál.

(reakce na) Netáhne

30.4.2013 v 12:07 | Nahoru | #12

Bimbam píše: Synku, za prvý novej píst a nový kroužky, jaký poznáš podle toho co je na pístu a taky podle toho, jstli už to není kór moc vyběhaný. Jinak k posouzení změř si vzálenost konců kroužku u zámku zhruba ve třetině válce - to ti řekne jestli je to zralé na brusírnu nebo postačí nové kroužky a píst. Píst se dává šipkou k výfuku. Rozdíl mezi dvácou a pětasedmou zas tak markantní není - znatelný je to v kopcích, ale na rozjezdy a po rovině u seštelovanýho karbecu to není nějak propastný. Jedný i druhý to na rozjezdu klidně napráská i simál, ten ale pak kolem šedesátky pomalu končí zatímco čízy jdou dál.



jako sory,ale tohle je trošku hodně velká blbost nemyslíš?? Aby simál pojebal na rozjezd 175 čízu,to sem fakt ještě od nikoho neslyšel.Ještě k tomu 477,ta má cca 11kw,simál nějakych 2.6 jak fichtl. Simál nedá na rozjezd ani 125/453 která má 7 koní,natož 477.A jestli máš 477 a předjel tě simson,tak ta číza už to má hodně za sebou. A jezdil jsem jak na simsonu,tak na čz jak 453,450,476 i 477.A rozdíl u 476 a 477 je u dobře seřízených motorek docela dost znát. Ale je to tvůj názor,neberu ti to,jen mi to nedalo nereagovat.

Netáhne

30.4.2013 v 14:28 | Nahoru | #13
A nešlo by že bych jen píst otočil na správnou stranu a vyměnil ten kroužek? Nemám zrovna peníze na to abych scháněl novej válec a píst.

1 reakcí na tento příspěvek Netáhne

30.4.2013 v 14:43 | Nahoru | #14
Jestli jsi ho dal fakt obráceně, tak začni šetřit... Píst vždy šipkou k výfuku!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne

30.4.2013 v 15:18 | Nahoru | #15

cbr6set píše: Jestli jsi ho dal fakt obráceně, tak začni šetřit... Píst vždy šipkou k výfuku!!!!



no vždyď jo...,výfuky přece vždy vedou dozadu...

(reakce na) Netáhne

30.4.2013 v 16:14 | Nahoru | #16
Dolph-cz>
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
olej do tlumiče ČZ 125/488 Stapio 8 27.3.2022 v 20:28 cmiral
pístní kroužky ČZ 125/488 ČZ 125/488 Stapio 9 13.2.2022 v 21:46 Stapio
Válec ČZ ČZ 125/488 Stapio 7 31.1.2022 v 18:30 Destroyer
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37


TOPlist