globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém s otáčkoměrem
Zdravím

Potřeboval bych poradit, mam R1 1999. Při koupi a první jízdě otáčkoměr šel normálně , ale najednou kouknu a zasekl se na 4tis otackach. Když vypnu klíček spadne na O . Když přidám tak se hýbe ručička mezi 4-5 tis otáčkami.

Nevíte někdo co s tím?

Problém s otáčkoměrem

27.4.2013 v 19:50 | Nahoru | #1
Prover jestli to neni problem spatne kostry nebo jineho kabelu co tam vede, ale tohle bych videl spis na vadnej otackomer.

Problém s otáčkoměrem

27.4.2013 v 21:05 | Nahoru | #2
To je diagnostika. Chyba 4.

Each point of the cycle will last 1-2 seconds and keep rotating in that order.

The rev reading indicates the error generated.

3,000 revs = Throttle Position Sensor

4,000 revs = Speed Sensor

7,000 revs = EXUP

8,000 revs = Fuel Sensor/Sender

Naposledy editováno 27.04.2013 21:12:22

Problém s otáčkoměrem

28.4.2013 v 00:37 | Nahoru | #3
Kdyby to byla diagnostika, tak by mu musela ručička otáčkoměru ukazovat tři vteřiny skutečné otáčky, tři vteřiny chybu podle tabulky a tři vteřiny nulu a pak zase dokola. Popisuje ale něco jiného.

Problém s otáčkoměrem

Skvělá odpověď, děkuji! 28.4.2013 v 11:15 | Nahoru | #4
Jo přesně tak kdyby to byl chyboví kod tak se mu to ustálí na 4 tis ot na chvíli a pak to chvíli ukazuje normálně otáčky a pak to spadne na 0 a pořád dokola. Pokud to mu to dělá takhle tak má v piči otáčkoměr. Častá závada u staré R1. V každém případě nekupuj jiný budíky. Můžou to udělat po x km taky. Mě stála oprava cca 1600kč. Namotání novýho šneku do otáčkoměru a kontrola studenáků a cosi kdesi. Někdo kdo opravuje budíky by to měl v klidu udělat. U nas v Pv to je pan Ota. Už si k němu posílal 2 budíky s R1 jeden klučina tady s motorkářů co taky založil diskuzi na budíky R1 a poslal mu je poštou a dodnes fungují pěkně. Zkus najít tu diskuzi.

Naposledy editováno 28.04.2013 11:54:31

1 reakcí na tento příspěvek Problém s otáčkoměrem

28.4.2013 v 11:37 | Nahoru | #5
Někdo kdo stáčí tachometry ... u nas v Pv to je pan Ota.

Problém s otáčkoměrem

28.4.2013 v 11:51 | Nahoru | #6
všem díky

Ještě bych chtěl doplnit , že už při úplně první jízdě (jen na STK) se mi to stalo a druhý den jsem to šel nastartovat a ručička ve 4 tis .. zahejbal jsem s lankama co vedou od plynu ( jsou tam 2 ) a najednou se to zase dostalo do normalu a asi 10 km to fungovalo ... pak jsem zastavil u pumpy na pokec a zase otáčkoměr na 4 tis . A když jsem přidal plnej tak to padlo na 0 a jak jsem ubral vrátilo se to zase na 4.

Jinak nevím jestli je to normální, ale když třeba zapnu světla nebo přepnu na dálkový , někdy stačí i zmačnout přední brzdu tak se resetujou budíky.

(reakce na) Problém s otáčkoměrem

28.4.2013 v 11:54 | Nahoru | #7

Bazalka píše: Někdo kdo stáčí tachometry ... u nas v Pv to je pan Ota.



Obrazně řečeno že někdo kdo opravuje budíky tak by pro něho stáčet km neměl být problém. Protože na opravu budíku s nových aut potřebuješ mít fakt technický zázemí...Tím sem nechtěl říct že já stáčím atd....!!!

Problém s otáčkoměrem

28.4.2013 v 21:39 | Nahoru | #8
mám uplně stejný problém :-/

Problém s otáčkoměrem

28.4.2013 v 22:30 | Nahoru | #9
Co baterka?

Problém s otáčkoměrem

29.4.2013 v 06:13 | Nahoru | #10
na baterku mrknu , projdu kabely a uvidíme.

Problém s otáčkoměrem

31.5.2013 v 16:50 | Nahoru | #11
mmmmmmmmmmmmm

1 reakcí na tento příspěvek Problém s otáčkoměrem

10.8.2013 v 11:45 | Nahoru | #12
tak otáčkoměr se srovnal sám od sebe a zatím už pár měsícu funguje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s otáčkoměrem

11.1.2015 v 13:58 | Nahoru | #13
Čau. Mám úplně stejný problém. 4tis ot po přidání padne na 0. Občas se celé budíky resetují při stisku brzdy nebo rožnutí světel. Zkusil jsem autodiagnostiku snímače paliva a "funguje" ale jakoby naopak. Prvně 4tis po zapnutí klíčku, pak až 0 a pořád dokola při zapnutém klíčku bez motoru. Měřil jsem cívky otáčkoměru a jedna má 180ohm a druhá 80ohm. Hledal bych tedy problém tady. Může mi někdo prosím potvrdit? Problém resetu hledat asi v nějaké kostře?

Díky za každý postřeh. R1 99

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s otáčkoměrem

11.1.2015 v 15:35 | Nahoru | #14
Petr_b> mrknul na spínače brzdovýho světla a baterku

(reakce na) Problém s otáčkoměrem

11.1.2015 v 19:18 | Nahoru | #15
SuperSic58> Baterka v pořádku, dobíjení taky. Brzdové spínače funkční.

Naposledy editováno 11.01.2015 20:56:43
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1182, 1183] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35463 Dnes v 16:08 Tommasson
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 3 30.4.2024 v 06:46 Gahan37
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist