Téma: Biolíh v benzínu.
 
8.1.2008 v 16:18
Doufám, že se to tu neřešilo,ale pro jistotu:
http://auto.idnes.c..._165434_automoto_fdv

Budou pak muset řidiči dávat na něco pozor? "U biolihu není riziko při dlouhodobém skladování jako u nafty, protože se nerozkládá. Váže však vodu, což je krásně vidět, když se biolíh míchá s benzinem - může se vyloučit voda a vznikne zákal. Když se palivo rychle vyjezdí, nic se neděje; problém je, když zůstává dlouho v nádrži. U starých aut s ocelovými nádržemi by se v nich mohla objevit koroze, ale týká se to jen třeba starých škodovek, veteránů, ale i motocyklů. Moderní auta mají nádrže plastové," vysvětluje expert na paliva a šéfredaktor časopisu Auto Diesel Martin Vaculík.

Právě starší nádrže však mají odkalovací ventil, jímž lze vodu vypustit. Budou se také prodávat takzvaná rychloaditiva, která pohlcují vodu.

Jen malá dvoudecilitrová lahvička však stačit nebude, na plnou nádrž se spotřebuje kolem litru přídavku.


- Doufám že mi potom nebude nádrž nějak reznout, to asi už přes zimu nebudu moc nechat v nádrži zbytek benzínu co?

1 reakcí na tento příspěvek Biolíh v benzínu.

9.1.2008 v 00:44 | Nahoru | #1
:mad: :mad: :mad: :mad:
Kua já si nechci platit za něco co mi bude kurnit moto :| :(
Bude to mít vliv na výkon? Mně to už takhle jede málo :lol:

(reakce na) Biolíh v benzínu.

9.1.2008 v 13:51 | Nahoru | #2

Allan píše: :mad: :mad: :mad: :mad:
Kua já si nechci platit za něco co mi bude kurnit moto :| :(
Bude to mít vliv na výkon? Mně to už takhle jede málo :lol:


Kde si vzal, ze ti primes biolihu bude kurvit motor, ostatne Otuv motor (pozn. to je ten co mame vsici :D ), je po uprave palivove soustavy, casovani ventilu..., schopen jezdit i na lih.
10% lihu by nemelo byt poznat, pokud delkarovane oktanove cislo zustane nezmenene.
Jestli si dobre vzpominam tak oktanove c. cisteho lihu je nekde kolem 82? Opravte me pokud se pletu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist