paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Neteče benzín
Zdravím, včera jsem seřizoval sací a výfukový ventil u mé Hondy CBR 125R r.v. 2005.. Potom, když jsem vyjel, tak motorka po pár metrech přestala jet. Zjistil jsem, že z nádrže do karburátoru neteče benzín. Nevíte co s tím? Díky

1 reakcí na tento příspěvek Neteče benzín

23.4.2013 v 18:43 | Nahoru | #1
Stává se mi to když jedu 100-120 km/h a točim ji tak na 8-9tis. otáček. Po nějaké chvíli spadnou otáčky a na plyn nereaguje. Jakmile zastavim,chci znovu nastartovat, tak jde jenom se sytičem. Po nastartování, když chci přidat plyn, tak zase chcípne. Nastartuju jí, držim sytič a tak po 2-3 minutách zase na plyn reaguje. Už mi to, ale nedělá tak často jako předtím. Ale nechci jet po dálnici a každých 5-10km zastavovat. Už nevím co s tím. Karbec jsem vyčistil, hadičky profoukl, svíčku vyčistil a stejně nic...

(reakce na) Neteče benzín

Skvělá odpověď, děkuji! 23.4.2013 v 22:58 | Nahoru | #2

DannyBoss píše: spadnou otáčky a na plyn nereaguje. Jakmile zastavim,chci znovu nastartovat, tak jde jenom se sytičem. Po nastartování, když chci přidat plyn, tak zase chcípne. Nastartuju jí, držim sytič a tak po 2-3 minutách zase na plyn reaguje.



Právě toto chování celkem jasně ukazuje na to, že karbec nestíhá dotékat - postupně Ti klesá hladina, až motor zhasne v důsledku chudé směsi. A to, že potom chytne jen na sytič a při přidání plynu vynechává a zhasíná , rovněž ukazuje na chudou směs v důsledku nízké hladiny v karbci. Prostě "nejde tam benzin" .
A že po pár minutách takového běhu začne teprve reagovat na plyn normálně, svědčí o tom, že za tu dobu stihne benzin dotéct, v karbci je opět správná hladina a ten tedy začne fungovat, jak má. Benzin právě dotečne jen při běžícím motoru, jeližož jinak není podtlak v sání a ventil se neotevře vůbec.

Toto vše ukazuje na to, že podtlakový ventil stále nefunguje, jak má. Zkus jej odmontovat, přes nějaký vhodný přípravek (dutý kuželový kus s nátrubkem) připoj palivovou hadici na nádrž přímo a pokud pak motor poběží dobře, je vše jasné.
Podtlakový ventil musíš potom rozebrat a může být bordelem přicpané jeho sedlo (přiškrcený průtok), nebo vázne sestava uzávěru a membrány, nebo je membrána prasklá (v obou případech se ventil dostatečně neotevře), nebo je zpuchřelá, popř. prasklá hadice podtlaku (opět se ventil neotevře naplno).

Pokud bys ventil vyndal a připojil benzin přímo (neznám CBR125 do detailu, ale jsou tam (snad) verze s klasickým kohoutem, tak snad by tetnto šel na nádrž namontovat), tak nezapomeň také upcat nátrubek připojení podtlaku na sacím hrdle , jinak tudy motor bude sát falešný vzduch, což jej dokáže rovněž sakramentsky rozhodit (obtížné starty, pomalé padání otáček po ubrání plynu, nebo (hlavně u dvoutaktů) i samovolné zvyšování volnoběžných otáček).

E: Jinak s ventily toto nemá nic společného, to by motor haproval pořád.

Naposledy editováno 23.04.2013 22:59:33
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zapojenie hadičiek Honda cbr 125r Honda CBR 125R ignácio 8 1.6.2024 v 09:57 krokoš
Prokluzování spojky (vyřešeno) Honda CBR 125R Bumik 13 1.6.2024 v 00:37 Drakl
Podtlak honda cbr 125 Honda CBR 125R Honza003 10 31.5.2024 v 13:29 ignácio
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R MrLuckyoff 14 17.5.2024 v 07:35 rg250
zvýšení výkonu honda cbr 125 [1, 2] Honda CBR 125R Honda23 49 15.5.2024 v 23:04 Ozzy_


TOPlist