globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zkušenosti s laďáky V&H
 
20.4.2013 v 13:18
Vyměnil jsem na Harley Davidson Fat Bob(2012) výfuky za Vance&Hines BIG SHOTS STAGGERED + tlumící vložky + otevřené sání + power commander. Celé naladěno na brzdě.
A teď k problému. Vyskytly se vibrace, které zcela ničí moje uši. Není to hlukem, špunty (kdy fakt skoro nic neslyším) nepomáhají. Vibrace cítím v uších pořád i přes špunty. A bolí to i několik desítek hodin po slezení z motorky. V podstatě se na tom takhle nedá jezdit. Mimo jiné to při zavření plynu šíleně střílí do výfuku. To se ale snad dá vyřešit poladěním power commanderu. Co s těma vibracema?
P.S. Zajímavý poznatek -Harley by dle TP měl mít z výroby 73 koní. Měl 60??? Po výměně všech popisovaných věcí a naladění má 80 kobyl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s laďáky V&H

22.4.2013 v 08:14 | Nahoru | #1
Ta směs je dost rozhozená...v určitejch částech je to dost chudý. Může jít o detonace.
Co přesně myslíš těma vibracema?

Naposledy editováno 22.04.2013 08:17:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s laďáky V&H

22.4.2013 v 10:01 | Nahoru | #2
Dřík> Proč jsi upravil/resp. smazal svůj příspěvek? Bylo neco špatně. Prislo mi to jako docela k věci a vypadalo to odborně. Jinak všem (včetně SS124 - přes PM) moc děkuji, zdá se že se vícero z vás začíná shodovat v čem je problém - špatné nastavení PC. O motorech technicky vím kulový, ale jezdím pres 20 let a myslím, že ti mám docela v uchu. A opravdu, jak někteří popisujete, mám při přidání plynu pocit, jako by se ty válce praly. Taky mi připadne jakoby i při jízdě pod plynem bylo těch detonací nějak víc než by odpovidalo otáčkám motoru. Konec konců i ty vibrace ve stupačkách a v řídítkách tam dříve žádné nebyly (nemyslím to krásné pomalé harleyové chvění. :) Myslím jemné, protivné, brnivé vibrace).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist