globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prosím o radu už nevím
Zdarec potřebuju poradit vím že je tady toho mraky napsáno ale nebudu to hledat, mám zx-6r 1995
loni jsem na zimu vyjel karbece a nechal mašinu do další sezony v garaži, teď dojdu naleju novej benzín a mašina nic, tak jsem vyměnil svíce ty jiskru dávaj, kontroloval jsem i přívod p aliva kohout čistej průchozí i nadrž v pořádku ale asi bude problém u čerpadílka, nějáký další rady co dál, všem moc díky a přeji hodně dobrých jarních km

Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 09:29 | Nahoru | #1
Roztlacit...tyto stare plecky vzdy po zime tlaci...a benal vervu

Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 09:42 | Nahoru | #2
po zimě to chce mít baterku v dobrý kondici, jeliko jí při startování trápíš dlouho, třeba to napíchni i na kabely.....jinak se koukni jestli máš po startování mokrý svíce, tak zjistíš jestli ti jde do válce směs a můžeš vyloučit celou palivovou soustavu, pokud to před zimou jezdilo normálně
.....nebo jak radí kolega, roztlačit, ale nezapomenout mít všechno zaplý jak má být

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 09:42 | Nahoru | #3
Palivovy kohout zapnout, nechat odstat, skontrolovat palivovy filtr jestli ho tam nekde mas, nejlepe pripojit k baterce pres kabely jeste baterku z nastartovaneho auta a startovat s prestavkama, ja tak po zime startoval farose. Jo a doporucuju iridiovy svicky, na klasicke jsem po zime nenastartoval.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 09:50 | Nahoru | #4
Maartyy> Iridiový svíčky bych dal jen pokud tam mají být, pokud výrobce dává klasiku tak stačí dát nové...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 10:28 | Nahoru | #5
kodl77> nové klasicke byly po zime kaput a 300 za kus, nove iridia za 150 kus a na jaro startovala bez potizi

(reakce na) Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 10:29 | Nahoru | #6
kodl77> Tak tak. Nehledě na to, že uchlastání iridiovek je většinou jendou a naposledy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 10:29 | Nahoru | #7

Maartyy píše: kodl77> nové klasicke byly po zime kaput a 300 za kus, nove iridia za 150 kus a na jaro startovala bez potizi

Nespletl sis cenovky? Pokud ne, tak mi řekni co to je za typ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 10:51 | Nahoru | #8
Fidži.FZS> Staci zadat typ svicky do heureka.cz a hned mate i par stovek za kus rozdil, nebo klasicky ebay kde jsem menil svicky tak vzdy jsem uz objednaval iridia a naprosta spokojenost. Normalni svicky po jedne sezone davaly jiskru mensi nez hazou ty cvakatka v zapalovaci

http://viewitem.eim....00/170922339584/item

Jinak 300 za kus je klasika ve vetsine kamenných obchodů. To uz si fakt radsi tyden pockam nez mi dorazi z anglie, minimalne 400 uspora a nekolik sezon mam klid.

Kamarad mel do auta (bmw) kupovat 6 svicek co maji 3 packy u elektrody. Jedna za cca 600 takze vymena by ho vysla na 3600, s iridiem to bylo za tretinovou cenu a starty uz vic jak rok bez jedineho problemu.

Naposledy editováno 19.04.2013 11:12:16

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 11:13 | Nahoru | #9
no stejnej problem jak u me se sradem, v sezone bez problemu, po zime vzdy na hodinu, vzdy svicky ven a laborovani se vsim moznym, letos jsem dobil baterku, sundal filtrbox, pri toceni startetu vzdy rukou zacpal jedno hrdlo a ono si to natahne krasne a hned zacne bafat, nedke jsem si to tu precetl a funguje to spolehlive, ted uz startuju na drcnuti..

Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 11:22 | Nahoru | #10
právě že svíce mokrý nejsou, zkusím vymnt pal filtr i s tím čerpadýlkem a něják to pročistit dále vočistím veškerý kontakty na mašině a stříknu kontaxem, benál jsem dával po zimě novej, nevím no možná jestly nejsou karbece zašvihané, svíce jsem dal denso u27

2 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 11:23 | Nahoru | #11
právě jde o to že je asi čerpadílko hyn při otočení klíčku do polohy start a přepnutí červ tlačítka na on nejde slyšet že by tahalo nebo tak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 11:26 | Nahoru | #12

Maartyy píše: Fidži.FZS> Staci zadat typ svicky do heureka.cz a hned mate i par stovek za kus rozdil, nebo klasicky ebay kde jsem menil svicky tak vzdy jsem uz objednaval iridia a naprosta spokojenost. Normalni svicky po jedne sezone davaly jiskru mensi nez hazou ty cvakatka v zapalovaci

http://viewitem.eim....00/170922339584/item

Jinak 300 za kus je klasika ve vetsine kamenných obchodů. To uz si fakt radsi tyden pockam nez mi dorazi z anglie, minimalne 400 uspora a nekolik sezon mam klid.

Kamarad mel do auta (bmw) kupovat 6 svicek co maji 3 packy u elektrody. Jedna za cca 600 takze vymena by ho vysla na 3600, s iridiem to bylo za tretinovou cenu a starty uz vic jak rok bez jedineho problemu.

Tak proč neobjednáš obyčejné, které máš taky skoro o polovinu levnější jak iridiovky. Nebo si snad myslíš, že ti to přidá nějaké koně?

(reakce na) Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 11:34 | Nahoru | #13
mysak_> pěkný křídla Strnad

(reakce na) Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 12:33 | Nahoru | #14
Jara18> Jestli se vůbec nerozběhne čerpadlo, tak je příčina neúspěšného startu celkem jasná. Pak musíš hledat v kabeláži od čerpadla, nebo jej napojit drátem s pojistkou přímo na baterku a a pokud se nerozběhne ani tak, je v háji. U karbcové mašiny bývá obvykle elmag. membránové a to nebývá problém sehnat, většinou pasuje i z jiných typů.

(reakce na) Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 12:34 | Nahoru | #15
Fidži.FZS> Protože vydržely jednu sezonu. Tak radsi 800 za svicky na nekolik let nez kazdy rok 600 za obycejne ne? Nehlede na to ze obycejne se mi dokazaly odporoučet i při seřizování motoru.

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 13:06 | Nahoru | #16
kdybi bylo čerpadlo v háji dá se jezdit i bez nej když to napojím přímo z nádrže do karbeců,než si sežene čerpadlo co vy na to ?

(reakce na) Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 13:08 | Nahoru | #17
Jara18> u VFR se tak nouzově jezdit dalo, jen se karbce nestíhaly dostatečně plnit, takže to moc nejelo..

Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 13:08 | Nahoru | #18
Pokud není palivové vedení poddimenzované pro samotížný přívod (příliš tenké trubky a hadičky), tak by samospád stačit měl. Někdy ale přitom dělá problém palivový filtr, který svým odporem může rovněž samospád značně přibrzdit.

Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 13:44 | Nahoru | #19
nevíte průměr paliv hadic

Prosím o radu už nevím

Skvělá odpověď, děkuji! 19.4.2013 v 14:10 | Nahoru | #20
Přesný průměr nevím, ale na GS500 (samotíž) i na XV535 (čerpadlo) jsem měl stejné hadice (vnitřní průměr cca 8mm) a na obou motorkách to fungovalo bez problémů.

(reakce na) Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 17:45 | Nahoru | #21

Jara18 píše: právě jde o to že je asi čerpadílko hyn při otočení klíčku do polohy start a přepnutí červ tlačítka na on nejde slyšet že by tahalo nebo tak.



začne tahat až když startuješ.zkus ho napojit na přímo na baterku a hned budeš vědět,jestli je O.K nebo K.O

Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 18:05 | Nahoru | #22
no zkusím vše možné a napíšu jestly nebo zatím díky všem.

Prosím o radu už nevím

20.4.2013 v 19:55 | Nahoru | #23
Zdarec tak jsem dneska zkoušel znova rochodit ninju, připojil jsem čerpadlo k baterce a jelo, pročistil jsem celý paliv. vedení každej kontakt i konektor jsem vyčistil, ale bezvýsledně, když napojím čerpadýlko na káble zvlášt z baterky tak začně tahat normálne, tak jsem zkoušečkou zkusil konektor u čerpadla ale do plusu jde proud tak už fakt nevím.

Prosím o radu už nevím

20.4.2013 v 19:58 | Nahoru | #24
u hodně karbcových motorek s čerpadlem se čerpadlo spustí až když se točí motor, nevím jak u kawy. Takže zkus proměřit kontakty na čerpadlu až během startování.

Prosím o radu už nevím

20.4.2013 v 20:13 | Nahoru | #25
to jsem právě zkoušel i během startu ale to stejný zkoušečka svýtí tak nevím když jsem rozdělal ty kontakty zezadu čerpadýlka tak jsou krásně čisté nikde ani smýtko možná to může být relátko ale v tom normálně cvakalo jestly kostra není špatná.

Prosím o radu už nevím

21.4.2013 v 20:06 | Nahoru | #26
tak jsem vyměnil svíce vyčistil jsem paliv system zkontroloval jsem i čerpadýlko a to benzín dáva až do karbeců potom mašina jela ale jak se svíce ohřáli tak zdechla, tak jsem prošel el instalaci od čerpadla až nakonec a vše zkontroloval zkoušečkou a v pořádku, tak jsem tam hodil zpět staré svíčky ty jsou ngkcr9e a jelo to v pohodě na
4 válce, tak jsem ji nechal ohřát a jel projet po pár km divnej zvuk ne rána nebo tak ale jela tak na 3 válce a pak už nic když zkusím startovat blafá ale nenaskočí, ty nové svíce jsou denso 27.....

Prosím o radu už nevím

18.6.2013 v 19:43 | Nahoru | #27
Zdravím mám Kawasaki ZX-6R 2005 stalo se mi při jíždě že když vyspojkuji motorka mi chcipne po delší jízdě mi zpomalí zduba na max, 115 km/h po přídání plynu začne cukat a mám uplně černý výfuk ( ne naftu jsem tam nenatankoval :D ) a motorka po case zdechne a nechce naskocit, musím počkat nějakou dobu a pak zase na par kilometru jede, newite prosím někdo ? už si nevím rady Jo a maximalni otáčky na volnobeh po přidání plynu jsou asik 5000 ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja kosta636 4 Dnes v 21:16 Kohlstein
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie


TOPlist