po krátké včerejší údržbě (odmaštění a umytí po minulý sezoně, nabití baterky) a ještě kratší dnešní (dofouknutí pneu, vrácení baterky) jsem konečně vyrazil na dvou kolech.
Krásně mě Jawička překvapila, když jsem pustil benzín, čtyřikrát prošlápnul, otočil klíčkem a na první drbnutí začla blafat.
Co ty italský, japonský a další mrdky, jak VÁM to startuje?
(samozřejmě okamžitě zařazeno na smetiště... a samochvála smrdí jen ostatním, mě ne )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vám to startuje (po zimě)?
FJR 1300 ---- nové svíčky a chytla
CBF 1000 ---- nové svíčky a chytla
XJR 1300 ---- chytla na otočení
KTM 450 EXC -- nová svíčka a chytla
TRICKER 250 -- vyčistit karburátor ultrazvukem a chytnul
Ale ty svíčky už byla nutnost, neměnil jsem je několik sezon.
Při dnešních kvalitách benzínu a hlavně ekosraček v něm, bude startování po zimě hlavně u motorek se vstřikama a nebo menšíma tryskama čím dál tím horší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vám to startuje (po zimě)?
PEPAFJR píše: Ale ty svíčky už byla nutnost, neměnil jsem je několik sezon.
Při dnešních kvalitách benzínu a hlavně ekosraček v něm, bude startování po zimě hlavně u motorek se vstřikama a nebo menšíma tryskama čím dál tím horší.
Já svíčku měnil naposledy ani nevim kdy...
K tomu benzínu - občas pouštim z nádrže přes rezervu, abych protáhnul kanálek v kohoutu... a to jsou teprve sračky. Ještěže jsou u takovýho stroje tolerance tak mimo (dnešní moderní dobu), že je to úplně jedno To souvisí i s tou svíčkou - u Jawy to jede víceméně furt.