Když říkáš "objednal", tak počítám, že přes net? Při nákupu na netu máš právo na vrácení nepoužitého zboží do 14 dnů od doručení Poštovné by Ti měli podle nového zákona rovněž proplatit
Pokud jsi objednal a ještě nepřišlo, zkus objednávku stornovat, resp. jim napiš svou situaci
Pokud už to máš doma, napsat jim, poslat zpět a objednat jinou
Podotýkám, že výše napsané je platné za předpokladu, že jsi objednal přes net
1 reakcí na tento příspěvek pneu yamaha R6 pomoc
No ja nahodou s temahle dvouma rozmerama predni gumy mam zkusenost, protoze SV 650 ma taky dopredu profil 60 a ta guma je s timhle profilem hned na hrane a nechybi moc k preklopeni. Z toho duvodu jsem si poridil bezpecnejsi kulatejsi gumu, ktera mela jeste kousek rezervu. O ty pojistovne se taky vede hromada fam a polopravd, ale tady zkusenost nemam, tak nebudu soudit.
Fámy jsou jedna věc a to že máš na motorce něco co tam originál být nemá druhá a o to se pojišťovna zajímá nejdřív ..
A nejenom ona i technik na STK nebude moc rád
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pneu yamaha R6 pomoc
Dal mam na motorce neoriginalni padaci protektory, neoriginalni drzak SPZ a neoriginalni tlumic rizeni. Kvuli tomu mi taky pojistovna odmitne plnit?
E: Ty mas vlastni zkusenost s neplnenim z duvodu jinyho profilu predni pneu? Jestli ne tak jsou tvoje prizpevky v tomhle smeru stejne relevantni jako ty moje. Ja tvrdim ze z hlediska jizdy je ta vyssi guma lepsi.
Naposledy editováno 15.04.2013 18:20:00
1 reakcí na tento příspěvek pneu yamaha R6 pomoc
1 reakcí na tento příspěvek pneu yamaha R6 pomoc
Naposledy editováno 15.04.2013 19:40:58
Ja s tim na STK nemel nikdy problem a ta nepredepsana vec na motorce by mela mit nejakej vliv na nehodu aby mohla bejt brana jako pricina neplneni ne? Tohle neni nacpani dvoustovky gumy na petipalcovej rafek. Tohle je pouziti kulatejsiho profilu, kterej ma vetsi rezervu a clovek ma jistotu ze ho nepreklopi.
Dal mam na motorce neoriginalni padaci protektory, neoriginalni drzak SPZ a neoriginalni tlumic rizeni. Kvuli tomu mi taky pojistovna odmitne plnit?
E: Ty mas vlastni zkusenost s neplnenim z duvodu jinyho profilu predni pneu? Jestli ne tak jsou tvoje prizpevky v tomhle smeru stejne relevantni jako ty moje. Ja tvrdim ze z hlediska jizdy je ta vyssi guma lepsi.
Bavím se o gumách a ne o držáku spz ... je mi to jedno jen mě serou příspěvky, který radí ser na to nech to tak já to mám taky a pohoda a kecy kecy. Za mě to tam být nemá, bohužel to konstruktéři navrhli takhle a hotovo. Pak raď těm lidem co mají říkat na pojišťovně ...
Tohle neni nacpani dvoustovky gumy na petipalcovej rafek. Tohle je pouziti kulatejsiho profilu, kterej ma vetsi rezervu a clovek ma jistotu ze ho nepreklopi.
No chlapci delejte jak myslite, ale za me je lepsi zvolit bezpecnejsi gumy nez ty co jsouzrovna napsany.
Tak to bych chtěl vědět jestli by si tohle potom odpověděl pojišťovně po který by si chtěl náhradu škody. Možná, ale věř že by se Ti vysmáli. Bohužel co je psaný to je daný.
Myslím si že i tu 60 na hranu dostane opravdu málo kdo
Souhlasím až na pylota ten běžně na našich cestách ...
...uvědom si ,že dneska se hledaj důvody proč neplnit a jinej rozměr pneu ať tak či tak je dost na hovno oproti TP a pro tebe mínus.
a budeš se dva roky tahat po soudech s pojišťovnou?
Naposledy editováno 15.04.2013 20:26:20
Jirka_K píše: Myslím si že i tu 60 na hranu dostane opravdu málo kdo i když je 70 kulatější. Myslím si že ta 60 musí být dostačující až až... Má s tímto porovním, ještě někdo zkušenost ? Co se týká jízdy ?
souhlas...mám na predku taky 60ku.Zadní pneu až na hranu,stupacky brousim,ale na přední gume mám asi 2 mm poserprouzek
lukaR1 píše: nech to tam bude se ti lepši jezdit v naklonech
luky...všechno není jen o tvaru gum...je to taky o možnostech podvozku ,jezdce a celé koncepce jak je to stavěný...pokud jdeš na silnici..dej tam co tam má být ...pokud je guma nová tak ti prostě vymění kus za kus...nic víc...
pylot --- ja bych chtěl vidět jaka malá rezerva ti zbývá na te 70...páč si myslím mám hodně strojů a gum za sebou a zbývalo více než dostatečně i pro mě ...zadek je jiná kapitola...55/60/65 ale na okruhu trávíš mnoho času v náklonech na silnici potřebuješ většinou stabilitu (aspon pro většinu jezdců)tak dávaj placatější gumy...prostě to odlazují na kompromis..
to co je bezpečnější je diskutabilní věc ...že dáš 70gumu není záruka že se nerozbiješ..
Nema cenu se tu s vama dohadovat. Na to ze to tam neaptri a muze mit problem s pojistovnou byl upozornenej, ja rikam ze ta guma je dobra, ba dokonce lepsi nez 120/60 a ja bych si ji tam klidne nechal. Koupil si R6, taze yletnik to asi nebude a az zacne palit zatacky tak se mu ta rezerva bude treba hodit. Vzdycky je lepsi mit lepsi gumy a nevyuzit je nez mit slabsi gumy a byt jenom jednou to presrat.
marekparek> neni to zaruka ze se nerozbijes, ale je to zaruka ze to nepreklopis.
1 reakcí na tento příspěvek pneu yamaha R6 pomoc
když jsem měl cbr 125, tam 80 na předku a 100 na zadku, tak mi bridgestone
poslal dopis s možností 100/120 a v hondě mi to nazuli..
Naposledy editováno 16.04.2013 08:30:23
jinak na R6 si dej co cheš, pro bezpečí je lepší 120/70, pro pojišťovnu je 120/60 jistota jestli je objednaná z netu tak ji vrať
Na R6 (taky tento první typ) jsem měl první 120/70 (do blatníku se vešla na chlup přesně) typ si nepamatuju. Jezdilo se na ní dobře, normální chování. Pak jsem dal 120/60 první qualifier. Motorku to nakoplo na předek, trochu to zpřesnilo řízení ale hlavně bylo líp cítit přední kolo. Takže tady je podle mě 120/60 lepší. Náklony jezdim takové standartní - po stupačku(original) a motorka jede jako po kolejích a cítim, že limit má ještě daleko..
Je ale pravda že se na okruh doporučuje radši 120/70. Možná, že když se zároveň popustí vydle aby ta vyšší pneu nezvyšovala předek motorky, tak se na ní pojede líp než na té 120/60.
Na druhou stranu zase Ducati 748 obouvá taky 120/60 a přece by tam ti italé nedali něco s čím se blbě jezdí na okruhu...