bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nenaskočí za žádnou cenu
12.4.2013 v 10:40
Ahoj, prosím o radu. Mám jawu 21 a snažím se jí zrenovovat, ale stále nechce jet. Je tam udělaná komplet nová elektrika, jiskru háže, benzin teče do válce, ale prostě nechytí. Občas naskočí tak na dvě vteřiny a hned zase zdechne. Při roztlačení chvíli prská a slibuje a potom zase nic. Nemáte prosím nějakej tip co s tím? Díky za každou odpověď.
Předchozí
1 2
Následující

Nenaskočí za žádnou cenu

12.4.2013 v 10:45 | Nahoru | #1
predstih je nastaveny dobre?

Nenaskočí za žádnou cenu

12.4.2013 v 10:51 | Nahoru | #2
Možná kdybys přihodil ještě pětikorunu, tak už naskočí

1 reakcí na tento příspěvek Nenaskočí za žádnou cenu

12.4.2013 v 10:53 | Nahoru | #3
Jj předstih i odtrh je nastaven

Nenaskočí za žádnou cenu

12.4.2013 v 11:02 | Nahoru | #4
No podle mě to vypadá na předstih.... možná karbec, ale tipoval bych to první?

(reakce na) Nenaskočí za žádnou cenu

12.4.2013 v 11:04 | Nahoru | #5

Lukynýno píše: Jj předstih i odtrh je nastaven



Dobře nastaven?

e: možna vymen kondik

Naposledy editováno 12.04.2013 11:07:09

Nenaskočí za žádnou cenu

12.4.2013 v 11:10 | Nahoru | #6
Když to startuješ a nečapne to, vyndej svíčku koukni na ni jestli je suchá či vlhká od benálu anebo přímo uchcaná. Podle toho hledej dál- uchcaná svíčka - moc vysoká hladina v karbecu - snížit. POkud je svíčka jen vlhká , chvilku běží a zdechne, vypucovat - vyfoukat trysky - nejčastější závada. Když ani pak nic, vyndej svíčku, dej tak půl víčka od petflašky dírou po svíčce do spalovacího prostoru, svíčku naroubuj zpátky a zkus našlápnout - poběží li tak řekněme patnáct dvacet vteřin a pak zdechne i když přidáváš plyn, bude na vině gufero pod zapalováním. Přisává si to tama falešnej vzduch. Fichtl není složitej ale má svý muchy, který se musej hledat.

e-pokud ti to mezi kladívkama nápadně moc jiskří, vyměň kondík.

Naposledy editováno 12.04.2013 11:11:29

Nenaskočí za žádnou cenu

12.4.2013 v 11:16 | Nahoru | #7
No svíčka je vždy mokrá, karburátor jsem čistil a pak jsem zkoušel i jinej. I kyž jsem vyndal svíčku a stříknul trochu benzinu do válce tak nic. Cívky, kondík, magneto je úplně nový

Nenaskočí za žádnou cenu

12.4.2013 v 11:53 | Nahoru | #8
tak ještě novej benzín a novou svíci

1 reakcí na tento příspěvek Nenaskočí za žádnou cenu

12.4.2013 v 11:58 | Nahoru | #9
Benzín jsem zkoušel vyměnit včera a svíčku taky

Nenaskočí za žádnou cenu

12.4.2013 v 12:12 | Nahoru | #10
tak svíčka nehazi v ten správný okamzik, tak znova predstih a odtrh

1 reakcí na tento příspěvek Nenaskočí za žádnou cenu

12.4.2013 v 12:17 | Nahoru | #11
tak šuplera do válce a předstih 3 mm před hu

Nenaskočí za žádnou cenu

12.4.2013 v 12:55 | Nahoru | #12
demontuj vyfuk a zkus to bez něj,taky jsem měl takový problem a byl ucpaný tlumič výfuku

Nenaskočí za žádnou cenu

12.4.2013 v 13:07 | Nahoru | #13
výfuk jsem vypaloval, do toho mi spíš při startování teče benzín

Nenaskočí za žádnou cenu

12.4.2013 v 13:10 | Nahoru | #14
Hned po přečtení dotazu mi bylo jasný že to bude předstih, ale to už bych se opakoval, takže zkus hledat problém tam jak radí ostatní...

Nenaskočí za žádnou cenu

12.4.2013 v 13:14 | Nahoru | #15
tak ja na něj ještě mrknu, ale spíš mě zaráží že to chytne, vyskočí do otáček zakucká a zdechne a pak už nic

Nenaskočí za žádnou cenu

12.4.2013 v 13:24 | Nahoru | #16
přisává ti falešnej vzduch.....těsnění karburátoru, těsnění pod válcem, těsnění mezi kartery u kliky. staré ztvrdlé simeringy na klice, ložiska na klice...stačí si vybrat

Nenaskočí za žádnou cenu

12.4.2013 v 13:27 | Nahoru | #17
no těsnění karburátoru a pod válcem jsem ted měnil, takže se mi ten výběr zúžil ale i tak :D

Nenaskočí za žádnou cenu

12.4.2013 v 13:41 | Nahoru | #18
Když ti do laufu teče benál, tak to máš moc bohatý, přehozený trysky nebo hodně vysokou hladinu v plovákovce či ti nezavírá ventilek před plovákovkou. Správná hladina je, když pustíš benál na chvílu, nemačkáš přeplavovací kolík, zavřeš benál, odšroubuješ víčko plovákovky a opatrně prstem stlačíš plovák na dno. Měla by hladina sahat k tomu krčku co je nahoře na plováku. POkud je vyšší - seřídit plíšek, kterej opřením se o plovák uzavírá jehlovej ventil nad plovákovkou (přihnutím- u nízký, či roztažením-u vysoký, toho plíšku). Gufero pod zapalováním zrovna radši vyměň - sundá se stator, rotor a pak už je to gufero vidět. Před montáží novýho to mázni trochu olejem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenaskočí za žádnou cenu

12.4.2013 v 13:48 | Nahoru | #19

ja1 píše: tak šuplera do válce a předstih 3 mm před hu



tak to tak možná u pařeza,21 má mít předstih 1.6-1.9mm

(reakce na) Nenaskočí za žádnou cenu

12.4.2013 v 14:11 | Nahoru | #20

dostal94 píše: tak to tak možná u pařeza,21 má mít předstih 1.6-1.9mm


1,2---1,5 jsem se pomýlil s 550

Nenaskočí za žádnou cenu

12.4.2013 v 14:57 | Nahoru | #21
1,2 - 1,5 bych očekával u třiadvacítky

(reakce na) Nenaskočí za žádnou cenu

12.4.2013 v 16:56 | Nahoru | #22

Lukynýno píše: Benzín jsem zkoušel vyměnit včera a svíčku taky



Tak vyměnit motorku

Nenaskočí za žádnou cenu

12.4.2013 v 17:14 | Nahoru | #23
neni možne ten chrchel musi jet

Nenaskočí za žádnou cenu

12.4.2013 v 22:06 | Nahoru | #24
Šťovik - tož ja, zavrči a povrči ale potřebuje trochu porychtovat ni?

1 reakcí na tento příspěvek Nenaskočí za žádnou cenu

13.4.2013 v 09:07 | Nahoru | #25
A hlavně by to chtělo sehnat lepší karburátor, ty Jikovácke na fichtly stojí za dvě věci...na pinďourovi jsem měl podtlakové wallbro a jak to s tím jelo...

1 reakcí na tento příspěvek Nenaskočí za žádnou cenu

13.4.2013 v 16:57 | Nahoru | #26
Jak tady čtu ptvojí diagnostiku , tak muj názor na to je ,že máš volnej vršek motoru- malá komprese! Pokud máš všechny parametry nastavené dobře a motor nechytne a nebo jen opčas na pár vteřin,tak je to klasická věc na starých motorech--- netěsnost válec--píst!! Přeji příjemnou zábavu!!! U pincka práce na 1 hod.

(reakce na) Nenaskočí za žádnou cenu

13.4.2013 v 19:59 | Nahoru | #27

2stroke píše: A hlavně by to chtělo sehnat lepší karburátor, ty Jikovácke na fichtly stojí za dvě věci...na pinďourovi jsem měl podtlakové wallbro a jak to s tím jelo...



ale to běž..na to si přišel jak? Neříkám že jsou ty jikovy nejlepší,ale pokud se to umělo seřídit,jezdilo to dobře. Ujel jsem i simsonu.

Nenaskočí za žádnou cenu

14.4.2013 v 00:33 | Nahoru | #28
Dostále přijeď, mladej mi furt na simálu ujíždí a má ze mě prdel největší že mi fichtl nejede

(reakce na) Nenaskočí za žádnou cenu

14.4.2013 v 07:21 | Nahoru | #29
janrezabek> také se přikláním k tomuto názoru.Ostatní rady-výměny karburátoru atd ,jsou celkem na draka

1 reakcí na tento příspěvek Nenaskočí za žádnou cenu

14.4.2013 v 20:02 | Nahoru | #30
otočenej píst
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 10 Včera v 20:21 AdaM123456
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 40 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr Jawa_Babetta 14 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA
Jawa pionýr 50/05 Jawa 50/21 Pionýr _bublina 13 5.4.2024 v 10:30 Frantas


TOPlist